دنیای وب

ابزار بازاریابی اینترنتی – بررسی های راک!

من همیشه از نظرسنجی ها استفاده می کنم … و آنها مبلغی دیوانه دلار به سود خالص من اضافه کردند. من واقعاً نمی دانم که بدون آنها کجا خواهم بود. با پیشرفت ابزارهای بازاریابی آنلاین ، نظرسنجی ها واقعاً عالی هستند و در صورت استفاده صحیح از آنها می توانند پول زیادی به دست آورید.

بررسی چیست

اسکن روشی برای بدست آوردن اطلاعات است. هنگامی که به عنوان ابزاری برای بازاریابی آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد ، می توان از نظرسنجی ها برای بدست آوردن اطلاعات از لیست فعلی شما یا به دست آوردن اطلاعات از مشتریان بالقوه و ساختن این لیست استفاده کرد.

نظرسنجی خوب نظرسنجی است که در آن می توانید سؤالاتی بپرسید که در آن می توانید بلافاصله به پاسخ ها عمل کنید … و نظرسنجی ها بر اساس نظرسنجی های دیگری که دیده اید نیست … سؤالی نکنید که فکر می کنید باید بپرسید. این اتلاف وقت است.

بررسی در 10 دقیقه! یک ایمیل بنویسید و تا روز بعد اطلاعات را دریافت خواهید کرد … سپس مطابق اطلاعات عمل کنید. این یک بررسی است!

یکی از بهترین راه های پاک کردن لیست شما استفاده از این قالب است: بزرگترین سوال شما در مورد X چیست؟ X البته تمام آنچه موضوع شماست. این سریعترین و آسان ترین راه برای بدست آوردن اطلاعات از بازار شما است.

ابزارهای مختلف اسکن

ابزارهای اسکن می توانند رایگان ، نسبتاً ارزان یا گرانتر باشند. ابزارهای گران تر تمایل دارند که تجزیه و تحلیل نتایج آسان تر شوند … برای من این مهم است. شما باید از قضاوت خود در مورد آنچه برای شما مهمتر است و متناسب با بودجه خود استفاده کنید.

اگر قبلاً از AWeber برای سیستم پاسخگویی خودکار خود استفاده می کنید ، می توانید از این حساب کاربری استفاده کنید و سیستم را با انجام یک پرسشنامه وظیفه مضاعف را انجام دهید. می توانید از فرم وب استفاده کرده و فیلمی را برای پرسیدن یک سؤال اضافه کنید. اکنون شما هیچ بررسی پول اضافی ندارید! نکته منفی این است که ممکن است پاسخ ها قطع شود زیرا تعداد محدودی از شخصیت ها وجود دارند که می توانند در هر فیلد مشخصی وارد شوند. هیچ روش ساده ای برای محدود کردن تعداد کاراکترهایی که یک فرد می نویسد وجود ندارد ، بنابراین می توانید مجموعه ای از جواب ها را بی ارزش بدست آورید زیرا آنها خراب هستند.

Survey Monkey یکی دیگر از گزینه های رایگان است … آنها یک گزینه به روزرسانی دارند که پرداخت می کنید که بسیار ارزان و بهترین راه است. آن را در مانیتور بررسی کنید. آنها بهترین نیستند جستجو کردن نظرسنجی ها مگر اینکه یاد بگیرید که چگونه آنها را تنظیم کنید …. اما می توانید انواع سؤال های مختلف را بپرسید. نکته منفی این است که شما نمی توانید به طور خودکار افراد را به یک پاسخ دهنده خودکار متصل کنید … که دوست دارم هر زمان ممکن برای ادامه کار انجام دهم.

ساده ترین و ساده ترین راه برای تهیه نظرسنجی و تجزیه و تحلیل داده ها در تجربه من از طریق Ask Database است و یکی از خلاقیت های الکس مندوزیان است. آنها یک برنامه عالی برای تهیه یک پرسشنامه ساده دارند که در آن افراد می توانند بزرگترین سؤال را در مورد شما بنویسند … نام ، ایمیل و shabam خود را بنویسید که مستقیم به نظرسنجی رفته و به سؤالات شما پاسخ دهند

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا