دنیای وب

ابزار تجارت الکترونیکی

برای موفقیت یک سایت تجارت الکترونیکی در فضای رقابتی امروز ، باید چندین عامل آن را هدایت کنند. در زیر فاکتورهای متداولی را که به موفقیت تجارت الکترونیکی کمک می کند لیست می کنیم.

نرم افزار تجارت الکترونیکی: WordPress ، Shopify ، Magento

هر پلت فرم مزایا و معایب خاص خود را دارد از جمله پیچیدگی استفاده ، انعطاف پذیری ، عملکرد ، مدیریت ، اقدامات امنیتی ، سازگاری قسمت سوم و …

سایت های خرید: آمازون و گوگل

تغذیه محصولات خود از طریق سایت هایی مانند آمازون و گوگل – بله – هزینه بر است اما این باید در برابر فروش اضافی تولید شده و همچنین افزایش قرار گرفتن در معرض سایت تجارت الکترونیکی شما متعادل شود.

فیدها را می توان به گونه ای تنظیم کرد که به طور خودکار متوجه تغییراتی در محصول و دسته ای که در سایت تجارت الکترونیکی خود ایجاد می کنید ، شوید و به صورت متناوب فیدها را تمدید کرده و دوباره به این سیستم عامل های خرید ارسال کنید.

مقایسه سایت های خرید: Newegg ، Shop ، ShopBot

به همین ترتیب با توانایی تغذیه محصولات از طریق سایت هایی مانند Newegg ، Shop ، ShopBot و سایر سایت های مقایسه خرید ، همین مدل استراتژی و هزینه در اینجا اعمال می شود.

مدیران خبرنامه: مانیتور کمپین ، MailChimp

یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود – آنها را با محصولات جدید ، دامنه محصولات و سایر اطلاعات مفید یا فروش متمرکز کنید.

این سیستم ها از ساده تا جزئی دارند. اجازه دادن به مدلهای اشتراک ساده با مدیریت سفرهای مشتری از ابتدای مشترک ، مشتری تا چرخه زندگی کامل وی برخی اجازه می دهد داده های خوراک محصول برای استفاده در مدیریت انواع خاصی از خبرنامه ها مانند کنار گذاشتن سبد خرید تلفیق شود. آیین نامه عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) مورد مهمی است ، بنابراین قبل از ارسال هرگونه ارتباطات ، حتماً دستورالعمل ها را دنبال کنید.

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی: فیس بوک ، توییتر و لینکدین

یک روش عالی دیگر برای درگیر کردن مشتریان بالقوه و موجود. این می تواند فروش ، خدمات به مشتری ، ارسال اطلاعات یا مشارکت عمومی باشد – شبکه های اجتماعی برای بیشتر مشاغل ضروری است.

با استفاده از شبکه های اجتماعی ، چندین پیشنهاد در اینجا برای دستیابی به بازار مقصد وجود دارد. این شامل هر دو نوع تبلیغات رایگان و پولی برای وب سایت تجارت الکترونیکی شما است. هر پلتفرم نوع مخاطب و کاربر خاص خود را به خود جذب می کند ، بنابراین بیشترین x پلتفرم رسانه اجتماعی را جستجو کنید تا مخاطبان خود را پیدا کنید.

مدیران کمپین: HubSpot و Infusionsoft

مدیریت جذب مشتری جدید با تعداد کانال های آنلاین قابل دسترسی یا یافتن ، پیچیده تر و پیچیده تر می شود. هر دو خبرنامه و حساب های رسانه های اجتماعی نیاز به مدیریت با یک پیام ثابت و به آسانی هرچه بیشتر ، از منظر مدیریت ، تا حد امکان دارند. نمایش هایی مانند HubSpot و Infusionsoft سعی می کنند این امکان را فراهم کنند.

تبلیغ پرداخت به ازای هر کلیک: AdWords ، آمازون ، فیس بوک ، توییتر

روش دیگر برای دستیابی به مخاطب مورد نظر خود استفاده از تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک است. باز هم ، هزینه وجود دارد – اما باید با فروش / تعاملی که وب سایت تجارت الکترونیکی شما انجام می دهد ، متعادل باشد. دامنه این نوع وسایل نقلیه تبلیغاتی گسترده است ، از سیستم عامل های اختصاصی مانند AdWords و Amazon گرفته تا پیشنهادی که در شبکه های اجتماعی ارائه می شود. هرکدام ابزارها ، داشبورد ، معیارهای گزارش دهی و هدف گذاری را ارائه می دهند و دقیقاً مانند رسانه های اجتماعی ، می توان از طریق یک کانال خاص PPC به مخاطبان شما دسترسی پیدا کرد ، بنابراین برخی تحقیقات / آزمایشات را انجام دهید.

تجزیه و تحلیل: Google ، MSN ، Hotjar

چه کسی از سایت تجارت الکترونیکی شما بازدید می کند و وقتی به آنجا می آید چه کاری انجام می دهد. کدام صفحه بهترین عملکرد را دارد و توجه شما را می طلبد ، مشتری را در کجا از دست می دهید و صفحه را تبدیل نمی کنید.

تجزیه و تحلیل بازدیدها و پیوندها در وب سایت شما می تواند توجه شما را به قسمت هایی از بستر تجارت الکترونیکی متمرکز کند که بیشترین کار را انجام می دهند.

خلاصه:

همانطور که مشاهده می کنید لیست ابزارهای تجارت الکترونیکی طولانی است و نیاز به توجه زیادی دارد. ما به عنوان صاحبان مشاغل ، فقط وقت زیادی را در طول روز داریم. بنابراین ، از ابزارهای ذکر شده در بالا به طور سیستماتیک استفاده کنید (آنها ترتیب خاصی ندارند) تا بتوانید نتایج کارهایی را که در هر نقطه انجام می دهید اندازه گیری کنید تا م theثرترین عناصر را برای سایت تجارت الکترونیکی خود پیدا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا