دنیای وب

ابزار تولید کلمات کلیدی – برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی ضروری است

یک سازنده کلید واژه خوب ماده اصلی موفقیت در زمینه بازاریابی اینترنتی است. در ایجاد معاملات آنلاین سودآوری ، هیچ قسمت مهمتری از داشتن کلمات کلیدی مناسب برای هدف قرار دادن مخاطبان خود وجود ندارد. شما می توانید صد مقاله را در جای خود بنویسید ، اما بدون کلمات کلیدی مناسب نمی توانید برای تلاش خود حتی یک فروش کنید.

بیشتر تازه واردین در بازاریابی اینترنتی کلمات کلیدی را انتخاب می کنند که در واقع منجر به فروش یا فروش مستقیم نمی شوند. مولدهای کلمات کلیدی رایگان که از آنها استفاده می کنند به اندازه کافی قدرت ندارند که کلمات کلیدی را انتخاب کنند که به آنها امکان می دهد کنترل جایگاه خود را کنترل کنند. بازاریابان قدرتمند و آنلاین ، تازه واردان این بازی را به استفاده از ابزار رایگان کلمات کلیدی تشویق می کنند تا از رقبای واقعی آنها جلوگیری کند.

اگر به طور ناشناس 500 بازاریاب برتر اینترنت را بر اساس درآمد بررسی کنید ، تقریباً هیچ یک از آنها به استفاده از ابزار رایگان کلید واژه اعتراف نمی کنند. یک قطعه رایگان از برنامه کلمات کلیدی که به اندازه کافی پارامترها را آزمایش نمی کند تا واقعاً مفید باشد. به عنوان مثال ، آیا ابزار رایگان شما به شما می گوید که چند سایت رقابتی دارای کلمه کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی در URL خود هستند؟ خودتان می توانید این مسئله را کشف کنید ، اما ساعتها تحقیق سیستماتیک طول می کشد تا بتوانید نتایجی را که یک سازنده کلمه کلیدی برتر می تواند در عرض چند دقیقه به دست آورد ، انجام دهید.

سازنده کلمات کلیدی به شما کلید واژه هایی را می دهد که برای رتبه بندی در موتورهای جستجو باید بالاتر از رقبا باشید ، اگر هر بار از یکی از آنها استفاده کنید که شما را در صفحه اول موتورهای جستجو قرار دهد. اگر هنوز هم برای ساختن مبارزات خود به نتایج نوشتن کلمات کلیدی نقل قول شده خود اعتماد دارید ، ابزار کلید واژه شما آن را کوتاه نمی کند. ابزارهای رایگان کلمات کلیدی قبلاً عالی بودند ، اما اکنون برنامه های قدرتمندتری در بازار وجود دارد. اینها همان ابزارهایی هستند که متخصصان فصلی در این زمینه از آنها استفاده می کنند و شما می توانید شرط بگذارید که آنها وقت خود را با ابزارهای فرومایه تلف نمی کنند.

علاوه بر این ، اگر قصد استفاده صحیح از آن را ندارید ، جمع آوری لیست های کلمات کلیدی با یک ابزار تولید کلمات کلیدی بی فایده است. اگر شما واقعاً نمی دانید که چگونه از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استفاده کنید ، در کنار تحقیق کلمات کلیدی ، برنامه بهتری برای یادگیری دارید. با شروع بازاریابی اینترنتی چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد که بسیاری از آنها پس از ماه ها کار سخت و ناامید کننده هزینه های خود ، صنعت را ترک می کنند.

اگر از کار برده خسته و خسته شده اید و هیچ چیزی برای تلاش خود نشان نمی دهید ، وقت آن است که روی یک ابزار قدرتمند تولید کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید که درآمد شما را از قرمز به سیاه افزایش دهد. آنچه این ابزار را حتی بیشتر قدرتمند می کند این است که یک بازاریاب عمده اینترنتی شما را مربی می کند و به شما نشان می دهد چگونه از آن برای پایبند بودن به رقبا استفاده کنید. آیا آماده انتقال از بازاریابی اینترنتی به قهرمانی هستید؟ سرانجام ، در اینجا کمک لازم را دریافت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا