دنیای وب

ابن پاگان Ignition – چیست و چگونه می تواند به شما در شروع یک تجارت اینترنتی کمک کند؟

آیا می خواهید تجارت سودآور خود را بصورت آنلاین شروع کنید؟

اگر بله ، ممکن است بخواهید دوره اصلی Startup Home Eben Pagan Ignition Startup را مطالعه کنید. من اکثر محصولات ابن را به صورت آنلاین در اختیار دارم و حتی در آموزش پیاده روی او در 11 هفته شرکت کرده ام.

من به بعضی از سؤالات پاسخ خواهم داد که آیا تازه از طریق اینترنت شروع کرده اید یا نه.

آیا ابن پاگان بازاریاب قانونی اینترنتی است؟

قبل از خرید هر چیزی بصورت آنلاین ، باید یک تحقیق انجام دهید تا ببینید فرد مسئول این محصول یا خدمات بررسی های خوبی را به صورت آنلاین انجام داده است یا خیر. این مهم است زیرا برخی محصولات برای جذب مشتری از مسیر تبدیل خود از نویز استفاده می کنند و به محض دریافت محصول ، متوجه می شوید که آنچه انتظار داشتید را نیافته اید.

ابن پاگان یک میلیونر است. او صاحب بسیاری از شرکتهای موفق قدمت و کاهش وزن فقط برای نامگذاری چند مورد است. همانطور که قبلاً گفتم ، برای آن قدمی خریدم ، همچنین دوره ای در خانه معلم او و دوره تولید به نام Productive Wake Up نیز دارم.

ابن در تجارت اینترنتی بسیار مشهور است و 100٪ قانونی است.

احتراق چیست و آیا واقعاً برای مبتدیان در نظر گرفته شده است؟

قبل از اینکه در مورد اشتعال بیشتر به شما بگویم ، می خواستم بدانم که ابن تصمیم گرفت اشتعال را ایجاد کند زیرا از مشترکان و مشتریان سؤال می کند.

در حقیقت ، این برنامه نتیجه یک سری سؤالاتی است که صدها و صدها مبتدی به ابن برگشته اند. این چیزی است که او از راه می داند.

اکنون ، مهمترین بخش. چه چیزی در آن برای شما وجود دارد؟

این دوره مبتدی شامل سه واحد مختلف است.

در واحد اول ، شما می توانید آجیل و پیچ و مهره را برای انجام تجارت آنلاین بیاموزید. پس از اتمام این واحد ، شما پایه های مناسبی را برای شروع به دست آوردن آنلاین کسب خواهید کرد. این بسیار مهم است و بیشتر مبتدیان نمی توانند درآمد خود را بدست آورند زیرا اصول اولیه خود را به درستی دریافت نکرده اند.

واحد دوم نمایش زنده دو روزه است. در این واحد ده شکل مختلف درآمدزایی بصورت آنلاین کشف خواهید کرد. همچنین می توانید نحوه شروع کار با هر مدل را بیاموزید. شما فقط یکی از این ده مورد را انتخاب خواهید کرد.

در اینجا مدل های تجاری مختلفی که کشف خواهید کرد:

* نحوه کسب درآمد از محصولات رسانه ای

* نحوه برون سپاری

* نحوه ایجاد سایت های عضویت

* چگونه می توان با بازاریابی تخصصی درآمد کسب کرد

کسب درآمد با وب 2.0. و شبکه های اجتماعی

* بازاریابی موتور جستجو

* از راه دور سمینار کسب کنید

* بازاریابی وابسته

* با eBay کسب کنید

* و سایر مدلهای تجاری

با یادگیری همه اینها ، شما به بخش سوم حرکت می کنید و با تجارت الکترونیکی با جزئیات بیشتری با یک سری ده فصل از راه دور آشنا می شوید.

Eben سالها بازاریاب است و چندین میلیون بصورت آنلاین ساخته است. او درک می کند که مبتدیان چه می خواهند ، و او به طور جدی می داند که مبتدیان برای موفقیت باید به جستجوی آموزش بپردازند.

به همین دلیل این گزینه را برای کسانی که می خواهند سریع تر به موفقیت برسند ، انتخاب کرده است. آموزش کسب و کار نوظهور اضافه شده است. این یک برنامه آموزشی هفتگی با دروس از راه دور زنده و جلسات خصوصی با کارشناسان مربوط به هر یک از ده مدل تجاری است که در ماژول دو یاد می گیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا