دنیای وب

اتصال به اینترنت با DSL می تواند هیجان انگیز باشد

اتصال به اینترنت می تواند دنیای کاملی از اطلاعات و سرگرمی ها را باز کند که کسانی که وب را کاوش نکرده اند حتی نمی توانند آن را تصور کنند. با این حال ، تصمیم گیری در مورد نحوه اتصال به اینترنت ممکن است یک فریب باشد. بسیاری از کاربران اینترنت استفاده از DSL را انتخاب می کنند. با ارائه اتصالات سریع و معمولاً مقرون به صرفه ، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی DSL تمایل دارند گزینه های تماس تلفنی منظم را به دست آورند.

یافتن ارائه دهندگان مناسب DSL کمی تحقیق می کند. آنچه در رابطه با ارائه دهندگان خدمات در دسترس است ، تا حد زیادی به منطقه جغرافیایی مربوط بستگی دارد. همه مناطق دارای DSL نیستند ، اگرچه این سرعت در حال تغییر است.

اگر هنوز تصمیمی بین DSL ، کابل یا تماس تلفنی اتخاذ نشده باشد ، ممکن است در اینجا تحقیقات انجام شود. DSL یا خط سرویس دیجیتال ، ارتباطات بسیار سریعتر از تماس تلفنی است. آنها از خطوط تلفن موجود برای انتقال داده استفاده می کنند ، اما مانع از استفاده تلفن در این فرآیند نمی شوند. در بیشتر موارد ، اتصالات کمی کندتر از کابل هستند. قیمت DSL در وسط گزینه ها قرار دارد. این می تواند برای کسانی که می خواهند اتصالات سریعتر و بدون هزینه زیاد داشته باشند ، یک گزینه قدرتمند باشد. برای بهره مندی از خدمات ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات اینترنتی DSL ، خط تلفن دوم لازم نیست.

اگر DSL تصمیمی در زمینه راه باشد ، خریداران برای پیدا کردن بهترین ها باید انجام دهند. اولین مورد بررسی و بررسی اینکه آیا سرویس DSL در منطقه موجود است یا خیر. شما شرکت تلفن را می شناسید که احتمالاً در صورت وجود DSL را نیز ارائه می دهد. گزینه های خدمات اینترنتی DSL شامل موارد زیر است:

، شرکت های تلفن. آنها تقریباً گوشه ای از بازار DSL دارند ، اما کاملاً خوب نیست. با این حال ، بسیاری از کاربران راحت تر می توانند با شرکت تلفن خود مقابله کرده و به جای چندین مورد ، یک قبض پرداخت کنند.

، ح ارائه دهندگان اینترنتی بزرگ. شرکت های بزرگی مانند America Online ، EarthLink و سایر خدمات DSL را در مناطق خاصی ارائه می دهند. در پکیج های آنها از همان خطوط تلفن استفاده می شود که شرکت های تلفنی استفاده می کنند ، اما بعضی اوقات می توانند هزینه کمی داشته باشند و حتی مزایای بیشتری را نیز به شما ارائه دهند.

، شرکت های کوچک h برخی مناطق محل زندگی گروهی از شرکت های DSL محلی هستند. این شرکتها مانند شرکت های بزرگ از تجهیزات شرکت تلفن برای ارائه خدمات خود استفاده می کنند. آنچه ارائه می دهند از ارائه دهنده تا ارائه دهنده خدمات متفاوت است.

هنگام تلاش برای انتخاب بین ISP های مختلف DSL ، آنها به مواردی مانند قیمت گذاری ، آنچه در آن گنجانده شده و سرعت ارائه شده است نگاه می کنند. همه اتصالات DSL دقیقاً یکسان نیستند. برخی گزینه ها نرخ انتقال سریعتر را ارائه می دهند.

ISP های DSL می توانند تماس سریع را آنلاین انجام دهند. پیدا کردن فرد مناسب اغلب به منطقه مورد نظر و ترجیح شخصی بستگی دارد. از شرکت های تلفن های فیزیکی گرفته تا کسب و کارهای مادر و پاپ ، گزینه هایی در بازار DSL وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا