دنیای وب

اتومبیل های مدل را شخصاً جمع کنید

وقتی نوبت به جمع آوری اشیا می رسد ، بیشتر مردم عمده خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهند ، خصوصاً اگر بدنبال جزئیات هستند. چرا وقتی می توانید دقیقاً آنچه را که می خواهید وارد کنید و بدانید این فروشگاه در دسترس است و چه قیمتی را باید بپردازید ، وقت خود را برای رفتن به فروشگاه تلف کنید؟ مطمئناً لذت بردن از طریق اینترنت سریعتر از مراجعه به یک سایت فیزیکی فقط برای ناامید کردن آسان تر است ، درست است؟

خوب ، لزوماً نیست. حتی کلکسیونرهای متخصص که به دنبال یک مورد خاص مانند اتومبیل diecast هستند ، می توانند از مراجعه به فروشگاه ها و فروشگاه ها بهره مند شوند. برای یک چیز ، شما می توانید مجموعه خود را گسترش دهید و در همان روز کالای موردنظر را با آن عرضه کنید فقط چیزی در مورد دیدن عنصر فیزیکی وجود دارد که می خواهید کاملاً لمس و نگه داشته شود و دقیقاً مانند فیلم ها ، یک گروه کر فرشته هنگام گرفتن آن آواز و نور پس زمینه می زند.

حتی اگر مورد دلخواه خود را پیدا نکنید ، مراجعه به فروشگاه می تواند به شما کمک کند فقط با گشت و گذار در اطراف مجموعه خود را گسترش دهید. جستجوی اینترنتی بسیار متمرکز است و از آنجا که شما بسیار سخت روی این مدل موتور سیکلت یا مدل ماشین diecast تمرکز می کنید ، چیز دیگری را که ممکن است واقعاً بخواهید از دست می دهید. رفتن به یک فروشگاه فیزیکی و دیدن چیز مورد نظر شما یک چیز است ، اما دیدن چیز و سپس جلب توجه شما چیز دیگری است. اگر تبلیغات فروشگاه های اتومبیل مدل مانند Car Models of Braidwood را دیده اید ، پس مدل های متنوعی را می شناسید که به راحتی نظر شما را جلب می کند!

همچنین ، اگر شما یک جمع کننده اصلی مدل ماشین هستید ، صحبت در مورد مدل با صاحبان آن می تواند مفید باشد. آنها ممکن است بتوانند شما را به سمت الگوهای مشابه هدایت کنند ، هنگامی که شی another دیگری در گروه شما در قفسه آنها است به شما اطلاع دهند یا حتی شما را به مجموعه های ارزان قیمت یا دارای ویژگی های غنی تر راهنمایی کنند. اگر چیز دیگری نباشد ، قادر خواهید بود برخی از مکالمات را با کارمندان و سایر مغازه دارانی که نسبت به مدل های شما اعتماد به نفس و عشق مشابه دارند ، به اشتراک بگذارید.

به علاوه ، این می تواند یک ماجراجویی واقعاً سرگرم کننده باشد ، جایی که شما و چند دوست همفکر به فروشگاه اتومبیل مدل بروید و روز را در اطراف بگردید. وقت خود را برای پرواز ، نزدیک کردن گروه و همیشه پیروز بودن هنگامی که بقیه با نوع دقیق اتومبیلی که می خواهند بیرون هستند ، فراهم می کند – شاید حتی چیز اضافی.

در حالی که اینترنت راحتی و شاید آخرین راه حل را برای کسانی فراهم می کند که نتوانسته اند نمایشی فیزیکی از مدل مورد نظر خود را پیدا کنند ، در مقایسه با مراجعه به یک فروشگاه واقعی کم رنگ است. اگر از علاقه مندان بزرگ اتومبیل هستید ، ایده ایده آل برای گذراندن روز در یک فروشگاه تخصصی علاقه شما ممکن است ایده خوبی باشد! محاصره شدن توسط اتومبیل های مورد علاقه خود و توانایی لمس و نگه داشتن مدل هایی که مجموعه شما را در دستان شما کامل می کند چیزی است که هر مجموعه دار می تواند قدردان آن باشد.

مدل های اتومبیل Braidwood تمام مارک های اتومبیل موجود در استرالیا از جمله Biante ، Classical Carlectables ، Auto Art ، Minichamps ، Apex Replicas ، Ingnition Model و Kyosho را در مقیاس های 1:18 و 1:43 ذخیره می کنند.

برای جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد محل تهیه بهترین مدل های ماشین لطفاً پیوند را بررسی کنید ، همچنین بررسی را فراموش نکنید فیلم تجاری تلویزیونی.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا