دنیای وب

“اثبات عدم موفقیت” مشاغل بازاریابی اینترنتی شما با این راز ساده 90٪ شرکت ها را نادیده می گیرند

اگر می خواهید در مورد تیراندازی مطمئن بدانید ، تقریباً 100٪ اثبات راز فریب باعث می شود تا تجارت بازاریابی آنلاین شما برای سالهای متمادی زنده و مرفه بماند ، در این مقاله این مقاله چگونه به شما نشان می دهد.

این یک راز ساده است ، اما چیزی که اکثر مردم هرگز آن را نمی فهمند. با این حال ، اگر آن را بدانید و آن را درک کنید ، تقریباً می توانید شکست بخورید.

با این حال ، اینجا راز است:

موفقیت و شکست اغلب برای فروش مردم به آنچه آنها می خواهند ، کاهش می یابد نه آنچه آنها نیاز دارند.

به عنوان مثال ، بیایید یک میلیونر را دوست داشته باشیم که دوست دارد درآمد کسب کند و پول بیشتری نسبت به آنچه که ممکن است خرج کند داشته باشد.

ممکن است او به پول بیشتری احتیاج نداشته باشد ، اما او می خواهد. بنابراین ، او در راه های دو برابر کردن ثروت خود باز خواهد بود.

از طرف دیگر ، فرض کنیم که این مرد واقعاً به معاینه پروستات احتیاج دارد ، اما او انکار می کند که مشکلی در وی وجود دارد.

و نمی خواهید در مورد موضوع بشنوید.

خوب حدس بزن چی؟

شما می توانید تمام اطلاعات مربوط به تاریخچه خانواده اش در مورد سرطان پروستات ، در مورد افراد سن او و سایر داده های مربوط را نشان دهید که فراتر از هرگونه شک و تردیدی است که وی واقعاً به معاینه پروستات احتیاج دارد و هیچ کس کمی به او اهمیت نخواهد داد.

مطمئنا ، او به آن احتیاج دارد.

اما او این را نمی خواهد.

بنابراین ، این پیشنهاد آزمایش رایگان پروستات یا یک بطری غلات به معنی جک اسکوات وی نیست. اگرچه او ممکن است به آن احتیاج داشته باشد ، اگرچه می توانست آن را به راحتی تحمل کند.

نکته؟

مردم همیشه آنچه را که لازم دارند خریداری نمی کنند. اما آنها همیشه چیزهایی را که می خواهند خریداری می کنند.

بنابراین ، هنگامی که به صورت آنلاین (یا بدون اتصال به اینترنت) می فروشید ، مادامی که روی آنچه مشتری خود می خواهید – و نه بر روی آنچه آنها نیاز دارند- تمرکز کنید ، مدت طولانی در تجارت خواهید ماند.

همانطور که گفتم به هیچ وجه یک راز پیچیده نیست.

با این حال ، به اطراف نگاه کنید و خواهید دید که 90٪ از بازاریابان آنلاین برعکس عمل می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا