دنیای وب

اجرای الگوی آموزش گروهی بسیار آسان است

اجرای یک برنامه مربیگری گروهی بسیار دشوار است ، یا اجرای آن بسیار آسان است. برخی از موارد رایجی که هنگام توصیه به مشتری برای شروع آموزش گروهی می شنوم عبارتند از:

1) من وقت ندارم که هر هفته با ده ها مشتری صحبت کنم

2) وقت ندارم 5-10 ساعت در هفته را برای نوشتن برنامه های درسی صرف کنم

3) من نمی توانم 24/7 در دسترس باشم

4) زمان زیادی می برد.

5) انجام این کار از نظر فنی بسیار زیاد است.

و مسئله این است که اینها همه معتبر هستند – زیرا در بسیاری از مدلهای قدیمی ، این روش جواب داده است.

در حقیقت ، شاید وقتی این لیست را می خوانید به فکر فرو می روید ، بله ، این من هستم – من می خواهم یک برنامه آموزشی را شروع کنم ، اما به نظر می رسد که کار زیادی طول بکشد.

پس بگذارید این را از شما بپرسم:

اگر من روشی را به شما نشان دهم که با استفاده از آن می توانید 100-1000 مشتری را فقط در دو ساعت در هفته آموزش دهید و آنها تقریباً همان نتایج کار 1-1 با شما را کسب می کنند؟

اگر چنین چیزی عالی بود ، اگر احساس می کنید ، “بله ، من می توانم این کار را انجام دهم” ، پس به خواندن ادامه دهید!

زیرا من قصد دارم یک مدل آموزشی فوق العاده ساده را به شما نشان دهم که واقعاً کارساز است.

قبل از پرداختن به موضوع ، می خواهم به یک مفهوم بپردازم: این ایده که تمرین گروهی همان نتایج 1-1 را ندارد.

مسئله این است که آموزش خود نتیجه ای نیست.

اقداماتی که برای مشتریان شما انجام می شود و اجرای آنها نتیجه ای برای آنها به همراه دارد.

بزرگترین دلیل اینکه به طور کلی آموزش 1-1 نتیجه بهتری نسبت به آموزش گروهی دارد این است که با آموزش 1-1 ، مشتری احساس می کند که قبل از تماس بعدی برنامه ریزی شده کار خود را به پایان برساند.

چند بار مشتری شما به شما گفته است: “من دیروز یادم آمد که وظیفه ای را که به من دادی تمام نکردم ، و در مورد لغو جلسه امروز فکر کردم ، اما تصمیم گرفتم که شب دیر وقت کار کنم تا به جای آن کار را انجام دهم” یا چیزی مشابه آن؟

مسئله این است که اگر این مشتری در یک آموزش گروهی شرکت کرده بود ، احتمالاً کار را انجام نمی داد.

اما آیا واقعاً مربیگری گروهی یا مشتری گرایی کار را انجام می دهد؟

مشتری شما باید قدم بردارد و کار را به تنهایی انجام دهد. شما یک مربی هستید ، یک پرستار کودک نیستید. شما یک مربی هستید ، نه یک معلم دبیرستان. این وظیفه مشتریان شما است که کار را انجام دهند. او باید یاد بگیرد که وقت خود را مدیریت کند ، و تمرکز را بیاموزد. شما می توانید این موارد را به او بیاموزید ، اما او مجبور است آنها را انجام دهد.

شما یک مربی هستید ، نه یک دستیار شخصی ، برنامه ریز شخصی یا تایمر.

اکنون ، در اینجا این مسئله وجود دارد ، اگر شما مایلید خود را محدود کنید و فقط به 20 مشتری در یک زمان کمک کنید ، زمانی که شما توانایی تغییر میلیون ها زندگی را دارید (منظور من این است که چه تعداد از افراد در این زمینه به کمک نیاز دارند؟) ، پس نباید شما تمرینات گروهی را تمرین می کنید.

اما اگر می دانستید اکنون 1000 نفر در محافل شما هستند که می توانید کمک بزرگی کنید – به شرطی که شخصاً مسئول نتایج خود باشند ، چه می کنید؟

بنابراین بله ، آموزش 1-1 بهتر جواب می دهد. اما این به دلیل تدریس نیست (به این فکر کنید ، اگر 20 مشتری دارید پس از مدتی با 95٪ از موادی که با دیگران کار می کنید با همه مشتریان خود کار خواهید کرد ، درست است؟) این بدان معنی است که فقط 5٪ از مطالب به صورت جداگانه آموزش دیده اند منحصر بفرد.

پس چرا 1-1 در مقابل 5٪ تیم ها تمرین می کنید؟ چرا فقط یک جلسه تمرین گروهی به جای یادگیری 95٪ انجام نمی شود ، سپس فراخوان پرسش و پاسخ گروهی را باز می کنید ، و هر کسی که به یک راه حل 5٪ منحصر به فرد نیاز دارد می تواند شخصاً با شما صحبت کند؟

وقتی این کار را انجام می دهید ، خود را باز می کنید تا بتوانید واقعاً به 100-1000 نفر کمک کنید به جای اینکه توسط توانایی شما در ارائه 20 (یا کمتر) ساعت کیفیت با کیفیت 1-1 در هر هفته محدود شود؟

(و قبل از اینکه مدل را به شما ارائه دهم – بگذارید این را بگویم – شما احتمالاً 100-1000 مربیگری گروهی مشتری دارید ، به علاوه 1-1 مشتری که واقعاً به توجه شخصی احتیاج دارند زیرا آنها می خواهند کارهای زیادی انجام دهند ، بسیار بیشتر از آنچه بیشتر مشتریان یاد گرفته اند ، و آنها واقعاً نیاز به توجه بیشتری دارند. شخصی برای شکست دادن مشتری متوسط ​​شما. آنها مایلند هزینه بیشتری را برای وقت شما بپردازند. و شما مایل هستید 2-5 مشتری را هر بار 1-1 آموزش دهید. این اشکالی ندارد. هرچند اعتقاد من این است که قسمت عمده ای از آموزش شما می تواند – و باید باشد. – این کار باید در یک محیط گروهی انجام شود. ادامه مطلب را ببینید تا ببینید چقدر آسان است.)

این فرم است:

-> آموزش یک گروه 60-90 دقیقه در هفته تماس بگیرید.

با این تماس ، شما به مدت 45 دقیقه یک موضوع را آموزش می دهید. زمان باقیمانده صرف آموزش ، پاسخ دادن به س ،الات و … می شود. مشتری ها دقیقاً همان چیزی را که باید یاد بگیرند یاد می گیرند و دقیقاً مثل اینکه 1-1 باشد با شما صحبت می کنند – اما شما 1-1 آموزش نمی دهید.

-> پس از تماس ، شما ضبط تماس را از طریق تلفن گویا برای مشتریان خود ارسال می کنید. این کار 5 دقیقه طول می کشد.

هر هفته ، 45 دقیقه از آموزش خود را وارد می کنید ، و آن را به برنامه پاسخ خودکار برای مشتریان جدید اضافه می کنید ، بنابراین همه مشتریان جدید به طور متوالی در مورد هر درسی که می خوانید یاد می گیرند.

این به شما امکان می دهد که به معنای واقعی کلمه خود را کپی کنید ، زیرا شما فقط یک موضوع را همزمان می آموزید ، و هر زمان مشتری به دستورالعمل هایی در مورد موضوعی که قبلاً آموزش داده شده است نیاز دارد ، شما فقط آن را به آن ضبط ارسال می کنید.

و آنها همیشه می توانند مستقیماً تماس بگیرند.

این برنامه کل آموزشی ، شامل 100-1000 مشتری ، فقط 60-90 دقیقه در هفته برای تحویل واقعی به طول می انجامد ، به علاوه حدود 10 دقیقه در هفته برای تنظیم ایمیل در تحویل پاسخ خودکار برای آموزش مشتری.

این کمتر از دو ساعت در هفته است.

شما می توانید به جای 20 مشتری به صدها مشتری کمک کنید.

این به جای 20 ساعت در هفته فقط 2 ساعت طول می کشد.

و اگر واقعاً می خواهید با 2-5 مشتری 1-1 کار کنید ، می توانید.

می بینی چقدر راحت است؟

واقعاً می تواند به همین راحتی باشد!

این همان کاری است که من انجام می دهم.

این کاری است که مشتری های من انجام می دهند!

و شما هم می توانید!

اکنون ، احتمالاً س questionsالاتی از این قبیل دارید:

1) خوب ، آیا من باید دسترسی به ایمیل را فراهم کنم؟

پاسخ: اگر می خواهید می توانید. اما شما مجبور نیستید (و با داشتن 1000 مشتری ، نمی توانید به همه نامه های الکترونیکی خود پاسخ دهید ، بنابراین با تعداد زیادی مشتری ، نه ، اگر آنها بخواهند پاسخی برای سوالی دریافت کنند ، مجبور هستند به راحتی تماس بگیرند. [which they should come to anyway, right?]انصافاً کافی است؟

2) آیا من امکان دسترسی به اسکایپ را دارم؟ نمیدونم. حواس من به شدت حواس پرتی است. اسکایپ فقط برای چت های خاص از قبل برنامه ریزی شده برای من مناسب است زیرا اسکایپ سریعتر از تلفن خواهد بود. اما اگر به جعبه اسکایپ خود 24-7 نگاه می کردید ، می توانید ناراحتی را تشخیص دهید!

3) آیا وبینار یا وبینار تحویل انجام می دهید؟

پاسخ: این نکته است: من اغلب متوجه می شوم که مربیان جدید می خواهند وبینارهایی برای آموزش آنها ارائه دهند. آنها فکر می کنند این بیشتر شخصی است. سپس آنها هفته ای 5 ساعت را صرف تهیه پاورپوینت می کنند و می فهمند که 99٪ از همه چیزهایی را که می دانند می توانند به جای نشان دادن صحبت کنند. اگر واقعاً باید چیزی را نشان دهید ، آنچه را که می خواهید نشان دهید ضبط کنید ، سپس ضبط را قبل از تماس از طریق ایمیل ارسال کنید. از مشتریان خود بخواهید قبل از تماس مستقیم فیلم را تماشا کنند. آنها می توانند در مورد هر چیزی که می خواهند در تماس س questionsال کنند.

علاوه بر این ، وبینار به این معنی است که برای برقراری تماس باید به اینترنت متصل باشید. این بدان معنی است که شما باید سیگنال اینترنتی خوبی داشته باشید. این بدان معناست که شما باید ضبط را تبدیل کنید ، یک فایل mp4 بزرگ را بارگذاری کنید ، و اجازه دهید آن را بپذیریم ، ممکن است ساعتها از وقت شما یا دستیار شما بگذرد. به علاوه ، مشتری شما باید هر هفته فیلم را تماشا کند.

در عوض ، من از وبینارهای تلفنی استفاده می کنم. دلایل بسیاری وجود دارد.

1) نیازی به راه اندازی پاورپوینت ندارید.

2) من مجبور نیستم آنلاین باشم (زمانی که خارج از شهر برای مسافرت بودم و ماشینم در یک مغازه ، از اسکی و بسیاری از مکانهای دیگر بود ، از کاستاریکا ، در جاده ، ماشینم ، در محله قدم می زدم) با teleseminar ، من فقط با شماره تماس تماس می گیرم ، و presto ، من در حال تماس هستم.

3) ثبت نام به طور خودکار توسط ارائه دهنده وبینار تلفن من انجام می شود. این بدان معنی است که در عرض 5 دقیقه از پایان تماس آموزشی ، می توانم با ثبت نام برای مشتریان کارآموز خود ایمیل ارسال کنم.

شما نیازی به بارگذاری ، بارگیری ، تبدیل ، مدیریت 400 مگابایت ندارید.

در غیر این صورت ، لازم نیست که تا هفته آینده به تماس تمرینی خود فکر کنم.

این سیستم آسان است ، وقتی به روشی که من توضیح دادم پیاده سازی شود.

شما می توانید به راحتی 100 تا 1000 مشتری را در یک تماس آموزشی گروهی مثمر ثمر ، با 2 ساعت در هفته مشارکت کامل از طرف شما آموزش دهید ، این برنامه تقریباً به طور کامل خودکار است ، به جز 2 ساعت در هفته از شما.

و بقیه هفته را برای زندگی ، تمرکز بر جذب مشتری جدید دارید و واقعاً از زندگی کارآفرینی که فکر می کردید اکنون می گذرانید لذت خواهید برد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا