دنیای وب

اجرای "5 درجه سانتیگراد" یک استراتژی در ترکیب بازاریابی دیجیتال شما

بازاریابی در فضای دیجیتال با گذشت زمان بسیار پیشرفت کرده است. انفجاری از فرایندهای جدید ، فناوری های ارتباطی جدید و کانال های بازاریابی جدید برای تبلیغ و ارتقا business تجارت شما رخ داده است. این یک تغییر بزرگ است! همه از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به مشتریان خود استفاده می کنند و شما باید برای موفقیت در میدان نبرد نهایی جنگ دیجیتال ، استراتژی خود را دوباره اختراع کنید. مجموعه ای کاملاً برنامه ریزی شده از اهداف بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند تا عملکرد فعالیت های بازاریابی خود را بسنجید و نتایج واقعی کسب کنید. برای نزدیک شدن به اهداف بازاریابی تجاری خود ، 5C را در ترکیب بازاریابی دیجیتال خود پیاده کنید:

C – تماس: اتصال نام تجاری خود به مخاطب هدف خود اولین قدم برای موفقیت در بازاریابی است. مشتری مدیرعامل مشاغل شما است. برای ایجاد یک مارک تجاری که مشتریان شما آن را دوست داشته باشند ، باید با آنها ارتباط برقرار کنید. بنابراین چگونه می توانید با مشتری ارتباط برقرار کنید؟ از طریق شبکه های اجتماعی ، ایمیل ، وب سایت ، وبلاگ ها و موتورهای جستجو. ایجاد یک رابطه عاطفی معنادار برای برقراری ارتباط موفق با مشتری امری حیاتی است.

ج – حدیث: فقط به این دلیل که شما از ویژگی ها و مزایای مجموعه محصولات و خدماتی که شرکت شما ارائه می دهد بخوبی آگاه هستید ، به این معنی نیست که مشتریان شما نیز از آنها آگاهی دارند. ارتباط مستقیم با جامعه حرفه ای شما برای القای آگاهی از برند ضروری است. مشتریان می خواهند در تمام طول سفر کاری خود تحت تأثیر عاطفی قرار بگیرند. برخی از روش های مناسب برای برقراری ارتباط با مشتریان را در نظر بگیرید – ارسال ایمیل های شخصی ، ایجاد محتوا بر اساس نیاز مشتری و درگیر شدن در مکالمات در کانال های اجتماعی.

ج – تشخیص دهید: تجارت کسب و کاری است که مشتریان فقط در حالی که برند همان چیزی است که دوست دارند می دانند. شما رقبای زیادی دارید که خدمات مشابه شما را می فروشند. تفاوت شما با آنها چیست؟ محصولات شما چه ویژگی خاصی دارد؟ برای ایجاد برندی که مشتریان دوست دارند آن را توصیه کنند ، باید تجارت خود را از یکدیگر متمایز کنید. شما باید مشتریان را در مورد مزایایی که می توانند از استفاده از خدمات شما بدست آورند متقاعد کنید. افراد کالایی را بر اساس ارزشی که دریافت می کنند انتخاب می کنند. بنابراین بی نظیر باشید ، بی نظیر باشید تا توصیه های بیشتری دریافت کنید و مشتریانی را تکرار کنید.

C – ضبط: اگر ارزش تعامل مشتری را درک نکنید و در عوض بر روی نمایش فروش تمرکز کنید ، قطعاً در طولانی مدت شکست خواهید خورد. برخورد با مخاطبان هدف شما برای حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید ضروری است. برای جذب مشتری خود ، باید اطلاعات مفیدی را از طریق همه کانال های بازاریابی دیجیتال ارائه دهید ، تمام مکالمات را دو طرفه انجام دهید ، در صورت تمایل به نیازهای مشتری خود پاسخ دهید و یک ارتباط برقرار صادق ، دلسوز و قاطع باشید.

C – انتقال: هدف نهایی کمپین بازاریابی دیجیتال شما تبدیل سرنخ به خرید مشتری است. استراتژی تبدیل مشتری شما به ترکیبی پیچیده از ارزش پیشنهادی ، مدیریت آنلاین تجربه مشتری و بازخورد مشتری نیاز دارد. می توانید در زمان مناسب و محتوای مناسب به مشتری ها برسید تا آنها را از طریق قیف عبور دهید.

اگر تجارت شما شروع به استفاده از ‘5C’ می کند بازاریابی دیجیتال استراتژی ، شما قادر به برقراری ارتباط بهتر ، جذب ، تعامل ، برقراری ارتباط و تبدیل مشتریان بالقوه خواهید بود. با تکرار بیشتر مشتری و تبدیل بیشتر ، تجارت شما پایدار خواهد بود. 5C بزرگترین سود را برای کمک به رشد و گسترش کسب و کار شما به دست می آورند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا