دنیای وب

احساس عمومی – خرد با آستین هایش پیچیده شده است

آرشیو آمریکا مقالاتی را درباره توماس پین منتشر کرد. “Common Sense در ژانویه 1776 توسط توماس پین به طور ناشناس منتشر شد و یکی از کتابهایی بود که بلافاصله فروخته می شد ، چه در مستعمرات و چه در اروپا. به این فکر کنید !!!! 1776 ، و این وطن پرست تا آن زمان در مورد عقل سلیم می نویسد! قصد او بسیار متفاوت بود ، اما او بر عقل سلیم تأکید می کرد!

عقل سلیم “خرد” است که با آستین پیچیده شده است.

حال ، جمله ای وجود دارد که واقعاً آنچه را که او می گوید ، “عقل سلیم” می کند. من کاملاً موافقم ، اما این به چه معنی است؟ می خواهم به شما اطمینان دهم که خودم را نویسنده منطقی نمی دانم ، اما من چیزهای زیادی می نویسم و ​​مردم تمایل دارند از من پیروی کنند ، بنابراین فرض می کنم همه چیز نمی تواند اشتباه باشد.

امروز ، کلمات واقعی هرگز گفته نشده است ، و حداقل من فکر نمی کنم. امروز زباله های زیادی وجود دارد – کلمات گمشده ، تلاش های گمشده ، وعده های از دست رفته ، پول از دست رفته ، برنامه های از دست رفته ، عشق از دست رفته. اگر امتحان کنید ، من مطمئن هستم که می توانید به لیست “ضایعات” من اضافه کنید.

امروز ، عقل سلیم برای تجارت نیز بسیار مهم است. شما نمی توانید آنچه را که می خوانید یا بسیار می شنوید باور کنید. من مطالبات زیادی در مورد میلیون ها دلار در مدت زمان بسیار کوتاهی دیده ام در حالی که فقط یک ساعت در روز کار می کنید (یا هر چیز دیگری). شما به خوبی از قابلیت اطمینان این نظر مطلع هستید. گلهای زیبا در آن رشد خواهد کرد.

بازاریابی اینترنتی نیاز به کار و فداکاری دارد – این تجارت است و عقل سلیم اهمیت مراقبت از مشاغل شما را نشان می دهد. اگر رابط کاربری داستانی در بازار دارید ، باید درها را باز کنید و برای جذب مشتری به فروشگاه خود باید از روشهای مختلفی استفاده کنید. در بازاریابی اینترنتی ، شما هستید باید درهای کسب و کار خود را تبلیغ کنید ، اعلام کنید یا درهای بسته را در نظر بگیرید.

آموزش یک ضرورت مطلق برای بازاریابی آنلاین است ، در غیر این صورت موفق نخواهید شد. شما باید شرکتی داشته باشید که نه تنها آموزش ارائه دهد ، بلکه یک تلاش آموزشی را صرف می کند که از چند کلاس درس فراتر رود ، مجموعه ای از “موارد” برای خواندن یا حتی یک DVD برای تماشای آنها. خوب نیست که این مسیر را دنبال کنید. آموزش دی وی دی بهترین حالت یک شوخی است. هنگامی که ثبت نام ، تبلیغ و توزیع شده است ، در حال حاضر قدیمی است.

شما هستید باید آموزش مدرن و به روز ، تا سن 6 ماهگی. این معنی شرکت ماست. ما بهترین تولید کنندگان و متخصصانی را داریم که تمام وقت تولید کننده های جدید (یا کمی دیر شروع کننده) را آموزش می دهند. بیشتر آموزش ها انجام می شودمحله “ در سراسر وبینار ، اما برای مرجع ضبط شده است ، یا اگر به دلایلی آن را از دست دادید ، می توانید به بخش پشتی بازگردید و آن را تماشا کنید تا چیزی را از دست ندهید. من شنیده ام که حدود 3٪ همه موفق هستند ، اما شرکت ما اختصاص داده است تا این تعداد را 3٪ افزایش دهد ، زیاد بالا.

آیا می خواهید توسط یک میلیونر که همان کاری را انجام داده است که به شما اهمیت می دهد آموزش داده شود؟ آن را برای شما وجود دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آدرس و نام ایمیل خود را در کادر ارائه شده تایپ کنید. بهتر است شماره تلفن خود را نیز اضافه کنید ، اما این گزینه برای شماست. آدرس ایمیل و نام جعبه برای یکی از موفق ترین شرکت های اینترنت برای برنامه شما باز می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا