دنیای وب

اخلاق در محیط آنلاین


در اقتصاد جهانی امروز ، اخلاق اینترنتی در معرض خطر است. رفتار اخلاقی در شرکت به عهده شرکت و رهبران و کارکنان آن است. محافظت الکترونیکی از اطلاعات شخصی شما شماره یک نگرانی در دنیای اینترنت است
نقش: منبع نگرانی های رفتاری
مسائل اخلاقی با اطلاعات شامل صحت اطلاعات ، مسائل امنیتی شبکه ، عدم مسئولیت شرکت ها و استفاده از اطلاعات در ارتباطات آنلاین ، رفتارها ، خشونت ، خشونت و بی احترامی بیشتر است. با این حال ، اخلاق مسئولیت پذیری اطمینان حاصل می کند که طرفین مربوطه از عدم رهبری بدنی سو take استفاده نکنند و آنچه را که از آنها خواسته می شود ، انجام دهند.
روابط: نقش رهبران در اخلاق
شرکت کنندگان به طور فزاینده ای به کار اخلاقی شرکت های خود متعهد هستند. نظریه سهامداران (فریمن ، 1994) مدیران را به افزایش سود طلبکاران ، کاهش هزینه های کارمندان و حفظ مسئولیت های خود در برابر مردم فرا می خواند. مهارت های رهبری باید روابط و اخلاق متناسب با نیازهای شرکت کنندگان و همچنین احترام به سطحی را که آنها مایل به انجام تعهدات اجتماعی و قانونی خود هستند ارتقا دهد. برای انجام این کار ، رهبری اخلاقی یک فضای معتبر ایجاد می کند. با استفاده از رسانه های غنی مانند حرکات غیر کلامی ، بازخورد فوری ، استفاده از زبان طبیعی و ابراز احساسات ، تمرکز بر اخلاق دلسوز ، رهبری بر خوشبختی عزیزان و تقویت روابط اعتماد است. در دنیای اینترنت ، ارتباطات از طریق رسانه های ثروتمند یک اتصال اینترنتی شخصی ایجاد می کند که منجر به تعامل اجتماعی می شود.
اخلاق: همه مسئول هستند
حفظ رفتار خوب فقط به عهده شرکت کنندگان و رهبران نیست. کارمندان و مشتریان همچنین مسئول یک نگرش دلسوز ، مسئولانه و قابل اعتماد هستند. همه ما وظیفه دریافت ، ذخیره ، بازیابی و اشتراک اطلاعات الکترونیکی را داریم. همه افراد درگیر تجارت الکترونیکی اطمینان دارند که شرکت کنندگان اطلاعات دقیقی را ارائه می دهند و از اطلاعات به گونه ای استفاده می کنند که قابل استفاده (یا مجاز) باشد. در دنیای اینترنت این باور کور وجود دارد که همه افراد درگیر بی گناه هستند. چندین روش برای اطمینان از اینکه شرکت شما تجارت آنلاین خود را به روشی اخلاقی انجام می دهد وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حفظ مسئولیت اجتماعی در مبادلات آنلاین با من تماس بگیرید.
مرجع فریمن ، RE (1994) سیاست های شرکت کنندگان و مسیرهای آینده. فصلنامه اخلاق تجارت ، 4 ، 4.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا