دنیای وب

ادراک محصول به مصرف کنندگان در خرید کمک می کند

خرید چیزهای آنلاین می تواند نوعی اعتیاد باشد – با شروع ، دیگر نمی توانید متوقف شوید – در هر مکان و هر زمان قابل انجام است.

قبل از طلوع بازارهای عظیم و سایت های تجارت الکترونیکی ، همه مجبور بودند که خریدها را در لیست کارهای خود قرار دهند ، در حالی که امروزه می توانید روی مبل بنشینید ، صفحه دستگاه خود را پیمایش کنید و برای خرید یک دکمه بزنید.

با این حال ، طبق مطالعه جدید ، علی رغم علاقه آن به راحتی مصرف کننده ، اکثر مصرف کنندگان هنوز برای خرید اقلام گران قیمت به فروشگاه های آجر و ملات می روند.

تقریبا نیمی از مشتریانی که توسط شرکت بازاریابی دیجیتال PushOn مورد بررسی قرار گرفته اند ، اظهار داشتند که ترجیح می دهند محصولات گران تری مانند آشپزخانه جدید یا سرویس بهداشتی داخل فروشگاه خریداری کنند.

دلیل آن این است که آنها می توانند محصولات را قبل از تصمیم برای خرید مشاهده و بازرسی کنند.

این گزارش نشان می دهد که 47٪ از 1000 مصرف کننده در واقع در حال جستجوی آنلاین هستند و هنگامی که قلب خود را بر روی کالایی قرار می دهند ، می خواهند آن را از یک فروشگاه فیزیکی خریداری کنند. از طرف دیگر ، 70٪ گفتند که آنها کالاهای گران قیمت را بصورت آنلاین خریداری می کنند اما فقط پس از دیدن آنها در فروشگاه.

این فقط نشان می دهد که با وجود سهولت و سهولت خرید آنلاین ، اکثر مردم هنوز می خواهند کالایی را ببینند ، خصوصاً یک کالای گران قیمت مانند ماشین را احساس کنند تا اطمینان حاصل کنند که در این زمینه هدر نمی دهند.

با این حال ، آنها به هیچ وجه بسته نیستند. 45 درصد از مصرف کنندگان اظهار داشتند که اگر وب سایت ها فناوری ای را به شما معرفی کنند که به آنها امکان می دهد محصولی را آزمایش کنند تا بتوانند آگاهانه تصمیم بگیرند ، تمایل به خرید آنلاین گران قیمت دارند.

آیا AR آینده تجارت الکترونیکی است؟

PushOn نظرات متفاوتی از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما در مورد ابزاری که سایت های تجارت الکترونیکی باید در نظر بگیرند تا بتوانند آنها را متقاعد به خرید کالاهای گران قیمت بصورت آنلاین کنند ، دریافت کرد.

40٪ اظهار داشتند که دوست دارند قبل از خرید یک محصول از واقعیت افزوده (AR) برای آزمایش استفاده کنند. از آنجا که این فناوری تصاویر دیجیتال را در دنیای واقعی ادغام می کند ، خریداران آنلاین قادر خواهند بود با قرار دادن تصویری از آن بر روی واقعیت ، محصول را مشاهده و تجربه کنند.

از طرف دیگر ، 41٪ از پاسخ دهندگان در نظرسنجی اظهار داشتند که اجرای سختگیرانه امنیت اینترنت باعث می شود هنگام خرید یک کالای گران قیمت احساس امنیت کنند و در نتیجه اعتماد به نفس آنها برای خرج بیشتر است.

در اینجا سایر موارد موجود در لیست خواسته های آنها وجود دارد:

  • 52٪ بر این باورند که خرده فروشان باید در فناوری سرمایه گذاری کنند که تجربه چند کانال بهتر را فراهم کند – بنابراین سفر خرید در فروشگاه و آنلاین بدون وقفه است.
  • 32٪ مایلند از خدمات آنلاین استفاده کنند تا بتوانند بلافاصله به س questionsالات خود پاسخ دهند.
  • 17٪ از خرده فروشان می خواهند از هوش مصنوعی و ربات های گفتگوی دیجیتال استفاده کنند که توصیه های خرید را بر اساس عادات خرید ارائه می دهند و می توانند به س questionsالات مربوط به محصول پاسخ دهند.
  • 17٪ دوست دارند برای سهولت پرداخت ، خرید آنلاین را با یک کلیک مشاهده کنند.
  • 16٪ می خواهند برای سرعت بخشیدن به روند خرید آنلاین ، از پرداخت های تلفن همراه بیشتر استفاده کنند.

گذشته از محصولات عالی و تحویل سریع ، کارشناسان صنعت از شرکت ها می خواهند تا بهترین فناوری را که به خریداران در تجسم محصولاتشان کمک می کند ، انتخاب کنند.

همانطور که سام روتلی ، دکتر ، PushOn گفت:

وی افزود: “با استفاده از فناوری ، مانند ربات های گفتگوی دیجیتال كه می توانند به عنوان دستیار خدمات آنلاین مشتری یا برنامه های واقعیت افزوده برای تجسم محصولات به شما كمك كنند ، خرده فروشان می توانند تجربه كلی بی نظیری را ایجاد كنند كه در آن مشتریان می توانند به همان سطح خدمات و اطلاعاتی مانند آنها دسترسی پیدا كنند. آنها در حال خرید از فروشگاه بودند. این امر تا حد زیادی به افزایش اعتماد مصرف کننده در خرید از طریق سطح بالاتری از ایمنی و اطمینان می پردازد که این فناوری می تواند ارائه دهد ، به این معنی که آنها با گذراندن فضای آنلاین بیشتر احساس راحتی می کنند.

شما اخیراً چه نوع فناوری را در تجارت اینترنتی خود به کار گرفته اید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا