دنیای وب

ارائه خوب طراحی شده (مثال)

من اخیراً به صفحه فشار جدید کارگاه آزاد گمراهی Seth Godin برخوردم و فکر کردم که این یک نمونه عالی از نحوه تهیه یک نمایش عالی است.

من می خواهم نکاتی را مرور کنم که به من فکر می کند یک صفحه ارائه و صفحه فرود به خوبی طراحی شده است. در حقیقت ، من آن را در پوشه کش رفتن ذخیره کرده ام. (آیا شما یک پوشه کشویی با نمونه هایی از این دست دارید؟ از نظرات زیر به من اطلاع دهید!)

اکنون ، بدیهی است ، اگر او از حرفه ای مانند ست گودین بود ، حیرت انگیز بود. اما این بدان معنا نیست که نمی توانیم از آن به عنوان نمونه استفاده کنیم … بالاخره ما باید از بهترین ها درس بگیریم!

فیلم معرفی

اولین چیزی که در بالای صفحه یافت می شود ، یک ویدیوی کوتاه توسط خود ست گودین است که به معرفی این نمایش می پردازد.

این ویدئو فقط 1:18 دقیقه طول دارد اما بسیار حرفه ای ساخته شده است. او لباس خوبی پوشیده و در یک دفتر یا کتابخانه روبروی قفسه کتاب بزرگی نشسته است که تمام زمینه را پوشش می دهد.

تقریباً هر صفحه فرود ، صفحه فشرده یا پیشنهادی با یک ویدیوی مقدماتی مانند این بهتر است ، به چند دلیل:

  • این یک لمس شخصی اضافه می کند.

  • چشم اندازها می توانند شخصی را که پیشنهاد می دهد ببینند و بشنوند.

  • اعتماد به نفس بیشتری می بخشد.

  • در کل صفحه را جالب تر می کند.

  • بسیاری از افراد حداقل از روی کنجکاوی شروع به تماشا می کنند تا ببینند چه کسی با دوربین صحبت می کند.

یک کپی شگفت انگیز

به نظر من کپی این صفحه بسیار شگفت انگیز است. این به طور مستقیم با مخاطبان هدف (فریلنسرها) صحبت می کند و مسائل اصلی آنها (نحوه یافتن شغل و دستمزد خوب) را بیان می کند.

اگر مدتی مستقل کار کرده باشید ، با همه فراز و نشیب های همراه آن ، این صفحه را می خوانید و فکر می کنید “این من هستم”!

من فکر می کنم هر زمان مشتری بالقوه شما می تواند پیشنهاد شما را در آن سطح بشناسد ، شما یک نسخه عالی دارید.

ارائه روشن

این صفحه همچنین کاملاً مشخص است که پیشنهاد دقیقاً چیست: یک کارگاه آنلاین با 12 درس در 60 روز آینده. پس از مرور این صفحه ، در اینکه چه خواهید گرفت شکی نیست. این برای یک صفحه فروش یا صفحه فشار بسیار مهم است.

اگر مردم را گیج بگذارید ، ثبت نام برای آنها مشکل است. بله ، درست است که با شفاف و مشخص بودن ، همه افرادی را که چیز دیگری می خواهند بیگانه می کنید. به عنوان مثال ، اگر کسی بخواهد یک دوره کتاب الکترونیکی یا ویدیویی را به طور کامل در دسترس باشد ، ناامید خواهد شد. این چیزی نیست که ست گودین در اینجا ارائه می دهد.

اما فقط به لطف این وضوح ، همه مشتریان بالقوه ، واقعاً علاقه مند به این پیشنهاد ، می توانند با خیال راحت ثبت نام کنند. این دقیقاً همان چیزی است که آنها به دنبال آن بودند!

با توجه به این یادداشت: شما نمی خواهید مردم را فریب دهید تا برای چیزی ثبت شوند که به هر حال آنها ندارند … این فقط منجر به بازپرداخت ، شکایت و آسیب رساندن به اعتبار شما می شود.

دعوت به عمل

پس زمینه سفید و فونت سیاه است (شبیه اینجا در WA). با این وجود ، CTA ها (Call-To-Actions) به رنگ نارنجی برجسته می شوند – تا آنها را به وضوح علامت گذاری کرده و توجهات را به آنها جلب کند.

دو CTA وجود دارد: یکی در گوشه بالا سمت راست یک جعبه ، که هنگام پیمایش ، خواننده را به سمت پایین صفحه دنبال می کند. مورد دوم در پایین صفحه است و تمام صفحه را با پس زمینه نارنجی اشغال می کند.

نکته این است:

  • CTA درست مثل بقیه نمایش ها واضح است.

  • این رنگ سایه ای است و به وضوح مشخص شده است بنابراین یافتن آن آسان است.

  • یکی در بالا برای “بازیگران سریع” و دیگری در پایین بعد از خواندن نامه فروش به طور کامل وجود دارد.

تضمین بازگشت پول

برای اطمینان بیشتر ، یک ضمانت بازگشت پول نیز وجود دارد که در آن آمده است: “اگر متوجه شدید که انتظارات شما را برآورده نکرده است ، پس از شرکت در تمام دروس کارگاه ، به راحتی یادداشتی برای ما ارسال کنید و ما هزینه شهریه شما را به طور کامل بازپرداخت خواهیم کرد.”

من عاشق نوشتن این ضمانت هستم و همچنین تعهد دانشجو را تضمین می کند. اگر مشتری بالقوه علاقه ای به اتمام دوره ندارد ، چرا حتی ثبت نام را به زحمت می اندازد؟

این ضمانت برای افرادی که در آستانه یک پرتگاه هستند نیز عالی است: به نظر می رسد یک کارگاه خوب است ، اما آیا واقعاً برای آنها مناسب است؟ با این ضمانت بازگشت پول ، آنها می توانند ثبت نام کرده و خود را ببینند ، کاملا بدون خطر.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا