دنیای وب

ارتباطات داخلی خود را تقویت کنید

به نظرم می رسد بسیاری از شرکت ها کارآیی ارتباطات داخلی خود را به صورت اتفاقی واگذار می کنند. به نظر می رسد که آنها نسبت به پیامهایی که برای مشتری خود ارسال می کنند ، نسبت به پیامهایی که برای افراد خود ارسال می کنند ، ارزش کمتری دارند.

وقتی نوبت به بازاریابی فراساحلی می رسد ، آنها از ترکیبی از کپی وب نوشته شده ، بروشورها ، ایمیل ها و خبرنامه ها استفاده می کنند.

اما وقتی نوبت به برقراری ارتباط اخبار و ایده ها با کارمندان خود می رسد ، آنها از طریق ایمیل تفکر شتابزده و سوء استفاده را انتخاب می کنند.

ارتباطات داخلی غالباً نادیده گرفته می شود.

به عنوان چیزی که نیاز به سرمایه گذاری یا کمک متخصص دارد ، دیده نمی شود زیرا مشخص است که شرکت نماینده چیست و همه کارمندان آن را می شناسند – درست است؟

هستند آنها؟

اگر به آنها نگویید ، چگونه می دانند؟

خوب ، ممکن است هنگامی که آنها برای اولین بار با شما پنج سال پیش شروع به کار کردند ، کتابچه کارمندان خود را تحویل داده باشید ، اما از آن زمان تاکنون خیلی تغییر کرده است.

ارتباط ضعیف منجر به:

  • خدمات بد مشتری

  • کارمندان ناراضی و بدون مزد

  • گردش مالی کارمندان بالا

این بدان معناست که کارمندان شما احساس کمبود می کنند زیرا شما آنها را به اندازه کافی مهم نمی دانید تا با آنها ارتباط برقرار کنید.

پیام خود را ابلاغ کنید

کلید ارتباط داخلی داخلی افزودن ارزش ، اطلاعات و عدم وابستگی است. شما فقط می خواهید همه افراد آنچه را که از آنها انتظار می رود درک کنند.

راه حل شبکه اجتماعی یا اطلاعاتی داخلی به انتقال اطلاعات کمک می کند و باعث می شود کارمندان شما احساس ارتباط و قدرت بیشتری داشته باشند.

از این گذشته ، چند بار در سازمانهایی کار کرده ام که بخش ها با یکدیگر ارتباط برقرار نکرده اند ، بنابراین هیچ کس نمی داند چه اتفاقی افتاده است؟

من اخیراً یک BT را اجرا کردم که فقط توضیح می دهد. بعد از اینکه چهار داستان متناقض راجع به چرا پهنای باند کار نمی کند ، سرانجام فهمیدم که BT ما را چهار روز قبل از به دست آمدن پلاس نت متوقف کرده است. سپس به من گفته شد که آنها بسیار پشیمان هستند و مرا به بخش فنی خود بازمی گردانند که قادر به راه اندازی مجدد خط ما باشند.

با تعجب ، هنگام صحبت با تکنسین ها ، آنها به من گفتند که نمی توانند این کار را انجام دهند ، و من فقط مجبور هستم به صورت آفلاین متناسب باشم.

مشاهده – ارتباط ضعیف منجر به خدمات شیطانی و مشتری بسیار ناراضی می شود.

از کسی که می تواند بپرسید

اگر نوشتن با لحنی جذاب و پیروی از دستورالعمل های مارک تجاری کمی خسته کننده است ، کسی را پیدا کنید که بتواند به شما کمک کند.

این کار باعث می شود تیمی شادتر و آگاه و با ارزش های شما هماهنگ باشند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا