دنیای وب

ارزش بی نظیری را که به مشتریان خود اضافه می کنید کشف کنید

آیا هر ساعت چقدر شارژ می کنید؟ !!؟ آشنایان (که از دستیار مجازی استفاده نمی کنند) غافلگیر می شوند که هزینه خدمات دستیار مجازی خود را چقدر می گیرم. آنها تعجب می کنند که من چگونه می توانم مشتری را با نرخ ساعتی ظالمانه خود پیدا کنم (که در واقع همه چیز خبیث نیست … وقتی به هزینه های سربار فکر می کنید …) من مشکلی برای یافتن مشتری ندارم. فکر می کنم دلیل این امر این است که من درمورد مشتریانم درمورد ارزش بی نظیری که می توانم اضافه کنم (در مقابل یک دستیار مجازی متفاوت) برای تجارتشان کاملاً روشن هستم.

مانند همه دستیارهای مجازی ، من کارهای دیگری غیر از مراقبت از کارهای اداری و آنلاین برای مشتریانم انجام می دهم. من یک شورای صدا و شریک در کار مشتری خود هستم. این سطح از مشارکت برای همه صاحبان مشاغل نیست ، اما داشتن یک شریک در جرم یک ارزش افزوده واقعی برای مشتریان من است. من همچنین متعلق به سابقه روابط عمومی و بازاریابی هستم و می توانم از این زمینه برای کمک به مشتریانم استفاده کنم. باز هم ، همه به کمک روابط عمومی اضافی نیاز ندارند ، اما این یک ارزش افزوده است که می توانم به مشتریان ایده آل خود ارائه دهم.

در لوئیزیانا ، مفهوم لاگینیپ وجود دارد (یعنی اندکی افزایش). چیزهای اضافی من طوفان مغزی و زمینه روابط عمومی است. من این را در وب سایت و مطالب بازاریابی خود به روشنی بیان کرده ام. مشتریانی که می خواهند آنچه من ارائه می دهم کسانی هستند که از طریق وب سایت من با من تماس می گیرند.

در اینجا چند سوال وجود دارد که می توانید از خود بپرسید تا دریابید “کمی اضافی اضافی” شما چیست:

1. دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ آیا می توانید این را به روشی منحصر به فرد به مشتریان خود ارائه دهید؟

2. مردم از شما می پرسند که چگونه همه وقت انجام دهید؟ (نکته – آنچه برای شما ساده به نظر می رسد ممکن است واقعاً برای شخص دیگری پیچیده باشد.)

3. قبل از دستیاری مجازی چه کاری انجام می دادید؟ آیا می توانید از این دانش برای کمک به مشتریان خود استفاده کنید تا بیش از حد انتظار متوسط ​​VA شما باشد؟

4. دوست دارید با چه کسی کار کنید؟ مربیان ، بازاریابان آنلاین ، مشاوران بهداشت ، مشاوران؟ باریک شدن بازار به شما کمک می کند مشتریانی که برای سایت و عملکرد شما ارزش قائل هستند را جذب کنید. اغلب به این طاقچه می گویند.

5- از کجا می توانید به مشتریان خود در راه اندازی سیستم کمک کنید؟ هنگامی که به عنوان VA رشد می کنید ، فرایندهای خاصی را به علم منتقل می کنید. ارزش شما افزایش می یابد زیرا می توانید این عملیات را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

همانطور که پاسخ این س questionsالات را می آموزید ، ارزش خود را به عنوان یک دستیار مجازی قدردانی کرده و رشد می دهید. نیازی نیست بدانید که پاسخ ها شروع می شوند و پاسخ های شما می توانند با گذشت زمان تغییر کنند. با این حال ، اگر همچنان که تمرین خود را ادامه می دهید به پاسخ این س questionsالات فکر کنید ، می توانید ارزش افزوده را به مشتری خود نشان دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا