دنیای وب

ارزش ترافیک را درک کنید

در گذشته ، بازاریاب های آنلاین وسواس زیادی برای جلب بازدید و جلب نظر مردم برای مشاهده سایت های خود داشتند. در آن زمان ، فقط با تعداد معدودی وب سایت برای پرسه زدن ، و فقط با چند اطلاعات ، به علاوه منابع محدود اطلاعات ، هر کسی که دارای یک وب سایت برتر باشد بسیار با استعداد شناخته می شد و از طرفداران اینترنت بود. امروزه ، تنها مدیران وب و توسعه دهندگان وب با بازدیدکنندگان وسواس ندارند: هرکسی با یک ترمینال رایانه ای ، توانایی دسترسی به اینترنت و دانش در مورد هک کردن فرم وب 2.0 می تواند یک وب سایت ایجاد کند و به بقیه جهان در نبرد برای برتری آنلاین بپیوندد.

به جای اینکه فقط از نظر میزان بازدید و بازدید بی نظیر به محبوبیت نگاه کنیم ، اکنون ترافیک نام بازی است. ترافیک به سادگی تعداد افرادی است که به سایت وارد می شوند ، تعداد افرادی که خارج می شوند ، مدت زمان حضور آنها در صفحات وب خاص و نحوه ورود آنها به خود وب سایت است. جنبه های مختلفی از ترافیک وب وجود دارد که نقش مهمی دارند و اگر بدانید که در مورد چه چیزی است ، هر جنبه می تواند به شما در بهبود وب سایت کمک کند.

بازیکنان بازی Old Traffic هنوز هم بازدید و بازدید هستند. هر بازدید فقط یک فایل در صفحه وب شما است. اگر تعداد زیادی تصویر و مواد قابل بارگیری در صفحه وب خود داشته باشید ، روزانه صد بازدید می کنید. اگر صد بازدید کننده دارید ، باز هم باید آنها را بر اساس تعداد کل بازدیدکنندگان در روز تفکیک کنید ، که به تعداد مراجعه مکرر تقسیم می شود. آیا بازدید کنندگان شما منحصر به فرد هستند یا اینکه بازدیدهای خود را تکرار می کنند؟ این موارد با مشاهده محبوبیت سایت خود به مرحله اجرا در می آیند ، زیرا اگر روزانه صد بازدید کننده داشته باشید اما فقط دوازده بازدید کننده منحصر به فرد داشته باشید ، بقیه بازدید کنندگان شما ممکن است هر چند دقیقه یک بار برگردند تا ببینند آیا چیزی را به روز کرده اید یا خیر.

برخی از خدمات میزبانی وب آمار ترافیک را ارائه می دهند و برای ارزیابی عملکرد سایت خود باید مرتباً به آنها مراجعه کنید. به محبوب ترین صفحات وب خود نگاه کنید: آیا صفحه ای در وب سایت شما وجود دارد که دیگر از آن بازدید نشده یا به آن دسترسی پیدا نکند؟ سعی کنید این صفحه وب را حذف کرده و چیز بهتری را جمع آوری کنید. بهترین چیز چیست؟ به صفحات برتر خود نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزهای مشترکی دارند. ممکن است محتوایی داشته باشید که مشتریان شما را به خود جلب کند و این محتوا ممکن است بازیگر اصلی در بازدید شما باشد. با بداهه پردازی یا نوآوری سالم ، از این مزیت استفاده کنید و به مشتریان خود مانند کالاهای قدیمی ادامه دهید.

گزارش ترافیک شما همچنین شامل لیستی از مراجعه ها خواهد بود. این می تواند به شما ایده چگونگی دسترسی بازدید کنندگان وب سایت به وب سایت شما را بدهد. آیا آنها شما را در لیست وب سایت ها یا یک فهرست آنلاین پیدا کرده اند؟ آیا آنها از طریق یک موتور جستجو به شما رسیده اند؟ آیا وبلاگ مشتری شما جابجا شد؟ اگر به قسمت انتهای How to Reach خود دسترسی پیدا کردید ، می توانید در مورد بازاریابی ویروسی چه کاری انجام دهید. اگر بازدیدکنندگان شما عمدتا از طریق وبلاگ نویسی به شما دسترسی دارند ، سعی کنید بیشتر از طریق گروه ها و انجمن های آنلاین بازاریابی کنید. اگر بازدیدکنندگان شما در درجه اول از طریق گروه ها و انجمن ها به شما دسترسی پیدا می کنند ، سعی کنید این مطلب را از طریق پست های وبلاگ گسترش دهید.

اینها تنها چند جنبه از ترافیک وب است که باید هنگام بررسی محبوبیت سایت خود ، آنها را در نظر بگیرید. البته ، شما فقط کارهای زیادی را می توانید در زمینه آمار ترافیک وب انجام دهید ، بنابراین بدون توجه به آنچه که آمار می گوید ، به بهبود و به روزرسانی سایت خود ادامه دهید و خود را با سلیقه بازار هدف خود به روز کنید.

اما دقیقاً چگونه می توانید به عنوان یک مبتدی در بازاریابی اینترنتی ، به سایت خود مراجعه کنید؟

وب سایت خود را برای بازدیدکنندگان بالقوه خود آسان و استفاده از آن آسان کنید

محتوای جذاب مخاطبان خود را ایجاد کنید

از تکنیک های بازاریابی موتور جستجو استفاده کنید تا مخاطبان هدف شما هنگام استفاده از موتورهای جستجو که یکی از اصلی ترین وسایل حمل و نقل به یک وب سایت هستند ، سایت شما را پیدا کنند.

– برنامه ای که به شما کمک می کند تا توجه خود را جلب کرده و از ترافیک خود اثری برجای بگذارید تا بتوانید دوباره با بازدید کنندگان خود تماس بگیرید.

– برای حفظ ترافیک ، به سایت خود ارزش افزوده ادامه دهید

این روش ها روش های مطمئنی برای موفقیت واقعی در تخمین میزان ترافیک سایت شما هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا