دنیای وب

ارزش یک لقمه را دارد

همه ما درباره بازاریابی “Word of Mouth” شنیده ایم ، اما آیا تا به حال فکر نکرده اید که به ارزش سخنان خود فکر کنید؟ امروز من عبارت “ارزش دهان” را درک کردم که فکر می کنم ترجمه فرویدی است. توییتر به عنوان بخشی از راه حل های حضور وب و حضور ما در رسانه های اجتماعی به صورت روزمره مورد استفاده قرار می گیرد ، من اخیراً افراد زیادی را در شبکه های اجتماعی ، به خصوص به توییتر توصیه می کنم. اگرچه این سرویس از سال 2006 آغاز شده است ، اما یک جریان ثابت از مردم از سراسر جهان وجود دارد که به این شبکه می پیوندند. توییتر از کاربران می خواهد س toال کنند “شما چه کاری انجام می دهید؟” پاسخ ها باید کمتر از 140 حرف باشد و از طریق پیام های متنی از طریق تلفن همراه ، پیام رسانی فوری یا وب ارسال می شود. این فرصتی برای استفاده دهان به دهان به روش کاملاً جدیدی از طریق فناوری است.

اما اگر اطلاعات را می توان در عرض چند ثانیه به دست آورد ، اگر نه بلافاصله ، مهم است که در مورد مقدار به روزرسانی شده خود فکر کنیم. آیا به روزرسانی شما موردی است که به ارتباطات شما علاقه مند است یا می تواند به آن مربوط شود؟ آیا به نوعی مفید است؟

همچنین لازم به یادآوری است که افراد به دلایل مختلفی از توییتر استفاده می کنند – خواه این امر برای برقراری ارتباط با دوستان ، خانواده یا رسانه ها ، برقراری ارتباط تجاری و یا انتشار اخبار مربوط به یک محصول ، خدمات ، رویداد یا سازمان ارزشمند است. همه به یک دلیل وجود ندارند و این در دنیای شبکه های اجتماعی نیز صادق است. اگر کالایی یا خدماتی دارید و تمام کاری که شما انجام می دهید پیوند دادن به آن محصول یا خدمات در به روزرسانی های خود است ، ممکن است متوجه شوید که توسط بسیاری نادیده گرفته خواهید شد. به نظر من اگر از ابزار شبکه های اجتماعی برای تجارت استفاده می کنید ، بسیار مهم است که به روزرسانی های خود را با ترکیبی از سلام و احوالپرسی شخصی و همچنین به روزرسانی های اطلاعاتی و تبلیغاتی ایجاد کنید. پیروان شما از این واقعیت که برند شما دوستانه ، در دسترس و شیک است استقبال خواهند کرد.

توصیه شخصی من در توییتر این است: اگر کاربر جدید توییتر هستید و تجارت دارید ، باید نمایه عمومی داشته باشید. نمایه های خصوصی یک گزینه در این سرویس است ، اما بهترین گزینه برای کسانی است که فقط می خواهند با کسانی که شخصاً آنها را می شناسند ارتباط برقرار کنند. اگر می خواهید در مورد تجارت خود حرف بزنید ، باید در پخش عمومی شرکت کنید. همیشه برای پیش نمایش نمایه پیروان جدید خود وقت بگذارید و از قانونی بودن آنها اطمینان حاصل کنید – این شامل پیش نمایش عکس ها ، بیوگرافی و سابقه توییت های آنها است. اگر چیزی نسبت به شما احساس خوبی ندارد ، شما قدرت جلوگیری از آن را دارید. با پیروان قانونی ادب کنید و از آنها پیروی کنید. توجه داشته باشید که فقط در صورت دنبال کردن آنها “DM” (پیام مستقیم) برای شما ارسال می شوند و ممکن است دریابید که این پاسخ ساده ممکن است روزی برای شما مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که در مورد ارتباطات خود ، علایق آنها و دلیل تماس شما اطلاعاتی کسب کرده اید. سعی کنید به روزرسانی های ارزشمندی را برای آنها فراهم کنید ، ایده های جالبی را به اشتراک بگذارید و از این واقعیت که به یکدیگر متصل هستید لذت ببرید – پرورش این ارتباطات ، درست مانند هر دوستی ، به بهترین شکل ممکن.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا