دنیای وب

ارزیابی صادقانه من از قدرت برون سپاری به جان ریز؟

بنابراین شما به دنبال بررسی قدرت برون سپاری توسط John Rees هستید؟

خوب بگذارید مستقیماً به شما بگویم که من همان احمقی را که در هرجای دیگر شبکه پیدا می کنید تکرار نمی کنم …

حقیقت این است: تقریباً غیرممکن است که این روزها یک بررسی صادقانه و بی طرفانه به صورت آنلاین پیدا کنید. به نظر می رسد که همه افراد همان کار را انجام می دهند ، به سادگی سعی می کنند شما را متقاعد کنند که این محصول را بخرید تا به جای ارائه حقایق سخت ، خوب یا بد ، به شما کمک کنند تا در تصمیم گیری به شما کمک کنند …

من نمی توانم تحمل کسانی را که فقط سعی در فروش و فروش و فروش مداوم دارند ، تحمل کنم بنابراین مستقیماً به شما می گویم که چه فکر می کنم …

قدرت برون سپاری چیست؟

به زبان ساده ، Outsource Force دوره ای است که توسط John Rees تدوین شده است تا فرمول قدرت “2 دلار در ساعت” را برای کسانی که می خواهند کار کمتری انجام دهند و درآمد بیشتری کسب کنند ، آموزش دهد! لازم نیست همه این کار را به تنهایی انجام دهید. تصویری اگر 10 نسخه از خود داشته باشید که به اندازه انجام کارهای روزمره که سرعت شما را کاهش می دهند ، مثمر ثمر باشد. شما می خواهید پول زیادی بدست آورید ، درست است؟ خب این ایده ای است که پشت قدرت برون سپاری وجود دارد.

قبل از اینکه بخواهم هر کالایی را خریداری کنم ، همیشه سابقه شخصی سازنده را در گذشته بررسی می کنم …

محصولات قبلی او از کجا خوب هستند؟

در این مورد ، یک بله بزرگ! جان ریز ، مردی که پشت سر نیروهای برون سپاری است ، افسانه بازاریابی اینترنتی است. یک پیشگام واقعی در این زمینه که برای خودش و بسیاری دیگر نیز میلیون ها درآمد کسب کرده است.

وی پس از 20 سال فعالیت در صنعت و بیش از 110 محصول تحت پوشش خود ، تصمیم گرفت تا از نزدیک رازهای خود را در بهره وری به اشتراک بگذارد ، آنچه که وی می گوید بزرگترین عامل ایجاد این نوع پول به صورت آنلاین است.

منظورم جدی است ، وقتی نام خود را گوگل می کنید و میلیون ها نتیجه می گیرید و نتایج واقعی مربوط به خودتان است ، فکر می کنم در اینجا چیزی به دست آورده اید.

این شخص چند سال پیش “اسرار راهنمایی و رانندگی” اصلی را ایجاد کرد و اولین بازاریاب آنلاین بود که در کمتر از 24 ساعت (به طور دقیق 18) فروش بیش از 1 میلیون دلار درآمد کسب کرد و این کار را بدون هزینه یک سنت برای تبلیغات انجام داد!

در حال حاضر به اندازه کافی صحبت در مورد جان ریز ، من فقط باید به شما بفهمانم که این پسر در صنعت چقدر بزرگ است ، اگر قبلاً او را نمی شناختید.

با گذشته کافی است ، بیایید به این سوال واقعی برگردیم: قدرت برون سپاری جان ریز چیست؟

البته جان ریز روز یک میلیون دلاری خود را به دست نیاورد. در واقع ، او استاد بهره برداری از قدرت نفوذ است! او یک تیم برون سپاری بسیار موفق ساخته است. نکته مهم این است که برون سپاری در بازاریابی اینترنتی استخدام افراد برای کار با حقوق هفتگی یا توقف مدیریت نیست. شما همیشه باید در پشت عملیات مغز خود را حفظ کنید ، شما اساساً مسئولیت مدیریت تأمین کالا را بر عهده دارید.

برون سپاری به معنای انجام کارهای بیشتر در زمان کمتری است! این دقیقاً همان چیزی است که شما در دوره Power Outsourcing یاد خواهید گرفت.

برخلاف شرکت های آفلاین که نیاز به صرف هزینه های بالایی برای استخدام کارمندان داخلی دارند ، در دنیای آنلاین با کسری از هزینه های استخدام کارمندان می توانید به سرعت و به راحتی تیم خود را بسازید. در Outsource Force ، جان ریز به شما نشان می دهد که چگونه بهترین فریلنس های آزاد را با زیر 10 دلار در روز پیدا کنید! این فرمول محرمانه ای است که به وی امکان می دهد سال به سال میلیون ها دلار به صورت آنلاین درآمد کسب کند!

با استفاده از اینترنت ، برون سپاری تجارت آزاد و حرفه ای حرفه ای و باتجربه خود هرگز آسان نبوده است. ده ها بازار آنلاین وجود دارد که می توانید مهارت های خاصی را درخواست کنید و صدها نفر از افراد مستقل بالقوه را که می توانند کار را برای شما انجام دهند شناسایی کنید.

شما شگفت زده خواهید شد که چگونه فریلنسرها تقریباً برای هر شغل آنلاین که تصور کنید می توانند پیدا کنند. از طراحان گرافیک ، طراحان وب ، مربیان سئو ، کپی نویس ، نگهداری سرور و حتی توسعه محصول! شما آن را نامگذاری کنید ، کسی می تواند این کار را انجام دهد ، و برای خیلی ارزان تر از آنچه شما فکر می کنید. این نوع برون سپاری واقعاً می تواند به شما در رشد و ایجاد تجارت آنلاین کمک کند.

افکار نهایی من …

در اینجا توصیه های شخصی من در مورد خرید یا عدم خرید وجود دارد The Power of Oourourcing توسط جان ریز

کسب درآمد آنلاین کار سختی را می طلبد ، بنابراین هرکسی که خلاف این حرف را به شما بزند تمام حقایق را به شما نمی گوید. اگر تا به حال آنلاین کاری انجام داده اید ، این را می دانید.

اما خبر خوب این است ، جان به شما نشان می دهد که چگونه می توانید دیگران را مجبور کنید تمام کارهای سخت را برای شما انجام دهند.

تصور کنید که چقدر باحال خواهد بود اگر تمام کاری که می توانید با وقت خود انجام دهید این است که فقط به ایده های جدیدی برای کسب درآمد برسید و سپس ایده را به شخص دیگری انتقال دهید تا ایده را رشد دهد.

این همه در مورد یک کارآفرین بودن است. بنابراین اگر شما مایل هستید که تلاش زیادی انجام دهید و می خواهید با درآمد اینترنتی خود زندگی کنید و از کاری که می کنید لذت ببرید ، خود را متقاعد کنید که اگر Outsource Force بخرید ، این کار را تا انتها دنبال می کند و هر آنچه آموخته اید را به کار می گیرد.

شکی نیست که این آموزش درجه یک است ، اما اگر شما مایل نیستید برای انجام کار واقعی در آن تلاش کنید ، Outsource Force و هر چیز دیگری برای شما مناسب نیست …

به من لطف کنید ، فقط آن را خریداری نکنید و انتظار داشته باشید که بلافاصله ماهانه به پنج عدد برسید. کسب مقادیر زیادی پول به صورت آنلاین نیاز به تلاش و وقت مداوم دارد ، اما اگر جدی باشید ، این دوره باز می تواند واقعاً نحوه برخورد با تجارت آنلاین خود را تغییر دهد و به شما در دستیابی به اهداف خود کمک کند ، اما این امر یک شبه اتفاق نخواهد افتاد. این یک چرخه سود جدی بلند مدت است و بیش از هر چیزی که باعث شود یک کتاب الکترونیکی “یک شبه بر Google غلبه کند”.

با این وجود … اگر می توانید چند ماه آینده را برای درآمد آنلاین تمام وقت خود اختصاص دهید ، بنابراین به شما توصیه می كنم كه خرید جدی نیروی Outsource توسط جان ریز را جدی بگیرید.

پوند در برابر پوند احتمالاً یکی از کاملترین دوره های آموزشی است. به یاد داشته باشید این مرد چیزهای خود را می داند ، او از اوایل دهه 90 در اینترنت قتل می کرد.

همانطور که اشاره کردم ، به دست آوردن نورد توپ نیاز به فداکاری و تلاش دارد ، اما اگر مایل باشید این کار را انجام دهید ، مطمئنم که ضربه خوبی خواهید دید …

اگر می خواهید Outsource Force بخرید ، روی پیوند زیر کلیک کنید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا