دنیای وب

ارزیاب املاک و مستغلات – فیلم بازاریابی به عنوان یک اعتماد محلی

دو ابزار موفقیت آمیز و موثر در بازاریابی که در سال 2010 معرفی شد ، جایی که ارزیابی کنندگان املاک و مستغلات می توانند از مزایای آنها بهره مند شوند ، بازاریابی ویدیویی است و به یک عامل اعتماد برای بازار مسکن محلی شما تبدیل می شود! بازاریابی ویدیویی بسیار مؤثر بوده و تقریباً برای همه شرکت ها نتایج مثبتی نشان داده است. این تأثیر زیادی بر مردم گذاشت. به عنوان مثال ، فیلم “گیتار متحد شکسته ایالات متحده” از 6،987،422 تاکنون نشان داده شده است. بیشتر افراد محلی به دنبال یک “نماینده مطمئن” قابل اعتماد هستند که به آنها کمک می کند در مورد تغییر شرایط بازار مسکن اطلاعاتی کسب کنند زیرا آنها نمایانگر بخش عمده سرمایه گذاری شما هستند. علاوه بر این ، آنها فیلم را بسیار جالب دیدند.

مزایای استفاده از بازاریابی ویدیویی:

افرادی که فیلم را تماشا می کنند شما را می شناسند و شما را بهتر می فهمند زیرا قادر به دیدن شما هستند و در نهایت قبل از درخواست خدمات شما به شما اعتماد دارند. آنها همچنین شما را به عنوان یک متخصص محلی عاقل می دانند که می تواند به تمام سوالات آنها پاسخ دهد. نه تنها این ، شما به عنوان بهترین ساکن رفتار می شوید. همچنین کلیه اطلاعات اساسی را برای جذب مخاطب مورد نظر فراهم آورده و در انجام آن موفق می شود زیرا شما مانند هر شخص عادی یک شخص واقعی هستید و به این ترتیب هنگام ارزیابی فیلم شما تصویر ارزیابی کننده آتشین را از بین می برید.

مزایای تبدیل شدن به یک تحلیلگر ارزشیابی محلی:

در سال 2009 ، کریس پروان و جولیان اسمیت “Trust Agents: استفاده از وب برای ساختن تأثیر ، بهبود اعتبار و کسب اعتماد” را معرفی کردند! این نشان داد که ایجاد اعتماد بین شرکت و مشتریانش چندین سال طول کشید. اما اکنون ، ارزیابی کننده می تواند با ارسال یک وبلاگ به همراه بررسی بازار و فیلم های قدرتمند خود به عنوان یک ارزیابی کننده ، اعتماد بین مشتریان محلی و ملی خود را در زمان نسبتاً کمتری برقرار کند. همچنین نوشتن مطالب جذاب و خدمات قابل اعتماد از دیگر عوامل اصلی اعتماد به نفس در رابطه بین ارزیابی کننده و مشتریان است.

هنگامی که به یک نماینده معتبر تبدیل شوید ، باید با ارائه خدمات ارزشمند و نه تنها با ارتقاء مشاغل خود ، همیشه تلاش صمیمانه کنید. همیشه بهتر است ارزش قابل اعتماد و بی نظیری را به مشتریان خود ارائه دهید و با این کار قطعاً از خدمات خود خواسته می شوید و شما و شرکتتان تأثیر ماندگاری بر روی آنها خواهد گذاشت.

اگر یک اکتاگونیست هستید و در بازاریابی ویدیویی تازه وارد هستید ، به زودی خواهید فهمید که این امر آسان و ارزان است. در حقیقت ، اگر دانش خاصی دارید ، می توانید بازاریابی ویدیویی را بدون سرمایه گذاری هر چیزی شروع کنید ، علاوه بر این ، لازم نیست در اینجا و آنجا بازی کنید تا براساس مشخصات تعریف شده توسط مطالعات Fannie Mae 1004 MC (شرایط بازار) فیلم بسازید. در مرحله بعدی ، شما به یک دوربین فیلمبرداری جیبی نیاز دارید که حدود 100 تا 180 دلار قیمت دارد که شامل یک برنامه ویرایش فیلم از پیش نصب شده است. این به شما کمک می کند فیلم های وب سریع و ساده ای را ایجاد کنید که می توانند در vlog هشت ضلعی شما بارگذاری شوند.

با بازاریابی ویدیویی Octagon خلاق باشید:

برای تأثیرگذاری بر بینندگان خود ، این چند نکته به شما کمک می کند فیلم های مؤثر و تأثیرگذاری ایجاد کنید. آمار مسکن شهرستان هریس چهارم چهارم سال 2009. فیلم ارزیابی کننده سیاتل واشنگتن از این زمینه. فیلم ارزیابی هفته هوستون تگزاس. 10 مهمترین انتساب مهم دالاس 2009 تگزاس .10 بخش فرعی برتر در گرجستان با بیشترین فروش خانه. یک روز در زندگی ارزیابی کننده املاک و مستغلات شهر شما. حال باید در مورد ایجاد فیلم برای لیست های گذشته ، تعدیل املاک و خدمات ارزیابی طلاق فکر کنید. برای خدمات ارزیابی از پیش لیست ، می توانید با بارگذاری یک فیلم آنلاین موثر برای همه افرادی که می خواهند توسط صاحب آن فروش کنند ، درآمد بیشتری کسب کنید. با افزودن مشارکت اضافی درآمد اضافی ایجاد کنید! یا فقط از بازاریابی ویدیویی استفاده کرده و مشتری های هدف را به خود جلب کنید تا با غلبه بر رقابت خود از خدمات ارزیابی خود استفاده کنند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا