دنیای وب

ارسال بررسی کارت – آیا ارسال کارت واقعی است یا اعتیاد به مواد مخدره؟

کارت های Send Out که توسط کودی باتمن در سال 2004 در سالت لیک سیتی یوتا ایجاد شد ، از 800000 دلار در سال به یکی دیگر از رقم ها رسید که در سال 2009 بیش از 70 میلیون دلار بود.

در حالی که این رشد سرسام آور است ، ما باید این سوال را بپرسیم “آیا ارسال کارت ها کلاهبرداری است؟” یا آیا مشتریان و توزیع کنندگان در یک معامله واقعی شرکت دارند؟

در این بررسی Send Send Cards ، ما خواهیم دید که شرکت چه کاری انجام می دهد ، چه پشتیبانی و آموزشی به فروشندگان ارائه می دهد ، کیفیت محصولات آنها ، هزینه های نامزدی و نقایص تجاری چیست. در نهایت شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به عنوان مشتری یا توزیع کننده شرکت کنید.

کودی بتمن این کار را پس از مرگ برادرش آغاز کرد که فهمید اقدام به درخواست ارسال کارت برای اکثر مردم دشوار است. هنگامی که هشدار به سر او وارد می شود ، او اغلب با همان سرعت عبور می کند زیرا معمولاً شخص در خانه کارت ندارد یا واقعیت مجبور بودن به رفتن به فروشگاه ، پارک اتومبیل خود ، یافتن کارت یا نوشتن را نادیده می گیرد ، سپس به اداره پست می رود ، در صف انتظار برای خرید تمبر و در آخر کارت خود را ارسال کنید. اکثر مردم می گویند “من این کار را فردا انجام می دهم” اما متأسفانه آن روز هرگز فرا نمی رسد و افکار صادقانه آنها برای گیرنده بالقوه آنها بیان نمی شود.

کارت های Send Out به مشتریان یا فروشندگان خدمات فروشگاه مجازی ارائه می دهند که می تواند از هرجای دنیا که می توانند از بیش از 10 هزار گزینه کارت انتخاب کنند ، پیام شخصی را به خط خود ایجاد کنند ، عکس آپلود کنند ، گیرنده را انتخاب کنند و روی رایانامه خود کلیک کنند.

سپس تیم Send Out Cards کارت خود را چاپ می کند ، مهر می زند و می فرستد. چاپ در یوتا و استرالیا انجام می شود. توزیع کنندگان و مشتریان می توانند از ویژگی مدیر کمپین شرکت استفاده کنند که به افراد امکان می دهد کارت هایی را ایجاد کنند ، گیرندگان را انتخاب کرده و آن کارت ها را در تاریخ بعدی ارسال کنند.

خدماتی از این دست جذاب به نظر می رسد اما آیا کیفیت محصول نهایی است؟ کیفیت کارت GSM همان است که در تمام تولیدکنندگان کارت مهم استفاده می شود اما برخلاف کارت های “آماده” ارائه شده توسط کارت های Hallmark و کارت های تبریک ایالات متحده ، محصولات Send Out Cards را می توان با پیام خود سفارشی کرد. همچنین می توانید عکس هایی اضافه کنید تا به کارت شما جلوه شخصی بدهد. با بارگذاری برنامه دستی خود ، می توانید هنگام “نوشتن” کارتها به طور جمعی در وقت صرفه جویی کنید.

با بیش از 8 میلیارد کارت که سالانه فقط در ایالات متحده ارسال می شود ، رقابت زیادی وجود دارد. کارت های Hallmark و کارت های تبریک آمریکایی با کارت تبریک های فیزیکی بر بازار تسلط دارند. Blue Mountain و 123 کارت پستال کارت پستال همچنین خدمات کارت الکترونیکی محبوب را ارائه می دهند. کارت های Send Out با ارائه یک سرویس آنلاین که فقط با کلیک روی Send روی رایانه شما کارت فیزیکی با کیفیت بالا تولید می کند ، از مزایای این شرکت ها بهره مند می شوند.

هزینه کارت متفاوت است اما به طور کلی از 3 تا 6 دلار برای یک کارت با کیفیت متفاوت است. به عنوان یک توزیع کننده یا مشتری عمده برای Send Out Cards ، هزینه کارت های شما فقط 62 سنت است. این شرکت همچنین 100 کارت اول با این بسته ها را هنگام شروع کار در نظر گرفته است.

شروع کار برای ارسال کارت به عنوان مشتری خرده فروشی می تواند به 9.80 دلار برسد. به شما این امکان را می دهد “انگشت خود را در آب قرار دهید” و شرکت را تجربه کنید. شما با این محصول تمام ویژگی ها را ندارید و هزینه کارت های شما هر کدام 2 دلار است. یک حساب مشتری خرده فروشی 10 کارت موجود در بسته را به شما می دهد.

مشتریان مورد علاقه می توانند بسته ای را با قیمت 31 دلار در ماه دریافت کنند. هزینه های کارت اکنون به 31 سنت در واحد کاهش یافته است. قیمت این کارت معمولاً بدون عکس شخصی 62 سنت است.

اما اگر برای یک تجارت کوچک مانند املاک و مستغلات ، خدمات مالی ، وام های رهنی ، خدمات پزشکی ، بهداشت یا زیبایی کار می کنید ، این بسته مشتری ترجیحی بهترین معامله برای شماست. قیمت این کارت اکنون 62 سنت است و تمام ویژگی ها را شامل می شود. برای کسانی که می خواهند تجارت Send Out Cards را شروع کنند ، باید بسته کارآفرین را با قیمت 295 دلار دریافت کنید. این بسته شامل مزایای مشابه بسته عمده فروشی است اما شامل یک جعبه ابزار توزیع است که به شما امکان می دهد تجارت را اداره کنید.

اکنون تا این مرحله ، ممکن است فکر کنید Send Out Cards به نظر یک سرویس یا تجارت عالی است. اما نقص چیست؟

خوب ، شما باید با این سرویس نسبتاً منظم باشید. کارت های Send Out هنوز به خدمات پستی کشور بستگی دارد. برخی مسائل نهفته است. سرویس های پستی می توانند غیر قابل اعتماد باشند زیرا دیررس هستند و اغلب در معرض اعتصاب ها قرار دارند. پیام این است که کارت های خود را از قبل ارسال کنید. شما باید تقریباً 5 روز بودجه از جمله زمان چاپ و پست را در نظر بگیرید.

انسانها نیز در فرآیندی شرکت می کنند که در نهایت می توانند به مشکلاتی منجر شوند. خطاهایی را می توان مرتکب شد اما با ارسال کارت ها ، در صورت تقصیر توسط شرکت جبران می شود.

رایانه ها نیز گاهی دچار نقص می شوند و با افزایش چاپ ، این خطاها گاهاً بیشتر اتفاق می افتند. با این حال ، بر اساس تصویر گسترده تر ، این اشکالات بسیار جزئی هستند.

بنابراین آیا کارت های ارسال کارت معامله واقعی هستند؟ خوب ، قاضی باشید. قبل از اینکه به عنوان مشتری یا توزیع کننده به هر خدماتی بپردازید ، اطمینان حاصل کنید که با احتیاط خود را انجام دهید.

با توجه به اینکه شرکت ها می خواهند دریابند که چگونه می توانند از طریق اقتصادی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند یا افرادی که می خواهند سریع پیام صادقانه ارسال کنند ، قطعاً بازار 8 میلیارد کارت در حال رشد است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا