دنیای وب

از بروز بلایای خودداری کنید: تهیه نسخه پشتیبان وب سایت و دارایی های تجاری را اجباری کنید

آیا از تمام اطلاعات وب سایت و داده های شغلی خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید؟

حمله ناگهانی به میزبانی وب یا خطای کارمندان می تواند بدون اخطار باعث بروز آشفتگی شود.

همین امر در مورد هرگونه اطلاعات در مورد کار شما ذخیره شده در رایانه شما صدق می کند. اگر کامپیوتر شما به طور ناگهانی به یک ویروس آلوده شود و مجبور شوید قالب هارد را قالب بندی کنید ، احتمالاً تأثیر عمده ای بر تجارت شما خواهد گذاشت.

بنابراین برای آماده سازی برای از بین رفتن داده ها چه باید کرد؟

آیا وب سایت و نام دامنه شما از گروگان گیری در امان هستند؟ مقاله ما را بخوانید: دارایی های تجاری دیجیتالی خود را از گرفتن HOSTAGE در امان نگه دارید

از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

بعضی اوقات ، ممکن است هک وب سایت ها آشکار نباشد ، و شما واقعاً باید بر فعالیت های مشکوک نظارت کنید.

متأسفانه هکرها می توانند کارهای دیگری را انجام دهند تا فقط وب سایت شما را خراب کنند. در گذشته برخی وب سایت ها با اضافه کردن اطلاعات جدید به آنها بدون اطلاع آنها به صورت مخفیانه هک شده اند.

این می تواند دلیلی باشد که وب سایت دیگر برای ردیابی کاربران و یا نظارت بر آنچه انجام می دهند برای کمک به یک تجارت رقیب است. صفحات خود را برای هر افزونه محتوای غیرمعمول و همچنین افزونه های جدیدی که خودتان اضافه نکردید ، بررسی کنید.

اگر به چیزی توجه کردید ، مشکلی پیش می آید. بدون تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت شما ، حل این مشکل ممکن است بسیار دشوار باشد.

این اسکنر رایگان نرم افزارهای مخرب و امنیتی Sucuri را امتحان کنید تا ببینید در حال حاضر مشکلی دارید.

با داشتن پشتیبان ، می توانید با چند کلیک کارها را برطرف کنید!

تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت شما ممکن است چیزی باشد که واقعاً آن را نمی شناسید. با میزبان وب خود بررسی کنید ، بررسی کنید که آیا نسخه پشتیبان تهیه خودکار قبلاً فعال شده است و مطمئن شوید که چگونه می توانید “بازیابی” را انجام دهید که می توانید نسخه قبلی وب سایت خود را که قبل از بروز خطایی روی آن تهیه شده است ، بازیابی کنید.

با انجام این کار ، شما به معنای واقعی کلمه می توانید وب سایت خود را با چند کلیک بازیابی کنید و استرس زیادی را در خود ذخیره کنید.

اگر نسخه پشتیبان تهیه ندارید ، ببینید سیستم مدیریت محتوا (مانند WordPress) شامل یک افزونه / افزونه پشتیبان است که می توانید استفاده کنید. بسته به نحوه ایجاد وب سایت خود مانند UpdraftPlus برای وردپرس گزینه های رایگان زیادی وجود دارد.

اگر وب سایت شما 100٪ اختصاص داده شده است ، ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید استفاده از ابزار ftp مانند Filezilla و بارگیری وب سایت خود به صورت دستی در رایانه است. در صورت مواجه شدن با هر مشکلی و نیاز به یک نسخه کاربردی از سایت خود ، می توانید آن را در یک سرویس ذخیره سازی ابری یا یک هارد اکسترنال ذخیره کنید. اگر وب سایت شما خیلی بزرگ نیست ، فقط می توانید محتویات را فشرده سازی کرده و آنها را برای خود ایمیل کنید.

اگر ترجیح می دهید شخص دیگری که از طرف شما به امنیت وب سایت و اقدامات پشتیبان خود اهمیت می دهد ، با ما تماس بگیرید زیرا ما یک برنامه نگهداری ماهانه برای تسکین این بار بر روی شانه های خود داریم.

از اطلاعات تجاری خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

بیشتر بازرگانان و صاحبان مشاغل کوچک تجارت خود را بر روی رایانه های خود انجام می دهند.

در حالی که می توانید بسیاری از پرونده ها را در ایمیل خود جستجو کنید ، شما نمی خواهید شروع به ترکیب پیام های ایمیلی کنید که به دنبال صفحات گسترده هستند. بنابراین ایده خوبی است که بطور منظم از داده های رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

این روند آسان است و می تواند روزی روال شود که بارها و بارها این کار را انجام دهید.

در واقع اولین قدم در مواردی که در بخش پشتیبان وب سایت ذکر شده در بالا استفاده می شود ، استفاده از Winzip یا Winrar است.

این برنامه ها پرونده ها را در یک پرونده فشرده می کنند به طوری که شما همه چیز را در یک مکان دارید. برخی از ایمیل ها به دلایل امنیتی ارسال این نوع پرونده ها را محدود می کنند ، بنابراین به احتمال زیاد شما می خواهید این فایل ها با استفاده از یک سیستم ذخیره رایگان ابر مانند GDrive یا Dropbox از داده ها نسخه پشتیبان تهیه کنند.

پس از نصب Winzip یا Winrar ، شما قادر خواهید بود با تمام اطلاعات مربوط به مشاغل خود بر روی پوشه روی دسک تاپ کلیک راست کرده و به سادگی انتخاب کنید تا آن را به بایگانی اضافه کنید. با این کار برای ذخیره سازی آسان ، یک کپی از همه چیز در این پوشه ایجاد می شود.

سپس فقط به قسمت ذخیره سازی مورد علاقه خود بروید و پرونده بایگانی را اضافه کنید! می توانید به درایو خارجی بکشید یا آن را به یک ابر اضافه کنید. در هر صورت ، هر زمان که نیاز داشته باشید ، تمام این اطلاعات را در اختیار خواهید داشت.

از بروز فاجعه و اجرای خودداری کنید!

ممکن است این موارد برای شما چیزهای پیش پا افتاده به نظر برسد یا یک مشکل بزرگ برای مقابله با آنها باشد … تا زمانی که به آنها احتیاج پیدا کنید.

هرکسی که دارای وب سایت هک شده یا هارد دیسک هک شده است ، می داند که مانیتورینگ 20/20 است و کلمات “اگر تازه بودید …” متأسفانه ناگهان عادی شد.

پشتیبان گیری مشابه تغییرات نفت است و باید بطور دوره ای انجام شود تا اطمینان حاصل شود که تجارت شما بدون توقف ویرانگر ادامه خواهد یافت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا