دنیای وب

از دایرکتوری های مقاله برای بازاریابی آنلاین مؤثر استفاده کنید

دایرکتوری های مقاله را می توان به عنوان وب سایت هایی تعریف کرد که به کاربران امکان ارسال مقاله رایگان در موضوعات یا دسته بندی های مختلف را می دهد. امروزه بیشتر شرکت ها از شواهد برای بدست آوردن اطلاعات در مورد بازار و صنایع وابسته استفاده می کنند تا دوباره شغل خود را به وب سایت های رسمی تجاری متصل کنند. می توانید هنگام کار با اصول مناسب SEO ، از دایرکتوری ها برای افزایش ترافیک وب و قرار گرفتن در معرض اینترنت خود استفاده کنید.

امروزه دایرکتوری های مقاله زیادی وجود دارد ، و شما باید انتخاب کنید که بهترین ها مربوط به محصولات ، جمعیتی و یا خدماتی است که به مخاطبان هدف خود ارائه می دهید. هنگام انتخاب راهنمای خود ، باید خلاق باشید تا در استفاده موثر از آن در بازاریابی اینترنتی موفق باشید.

آماده سازی

برای اینکه رویکرد راهنمای مقاله برای شما کار کند ، قطعاً باید برای آن آماده باشید. به یک پنجره زمان اجازه دهید تا بودجه خود را تعیین کنید و قبل از اجرای استراتژی بازاریابی خود ، یک آزمایش را انجام دهید. ممکن است بخواهید در مورد استفاده از یک کتاب SEO جستجو کنید و حتی در بخش بازاریابی پیشرفت هایی را انجام دهید تا با هر تلاشی که می کنید بهترین نتیجه را کسب کنید. کلمات کلیدی همچنین باید جستجو شوند تا مرتبط و پربار باشند. مرحله آماده سازی همچنین به معنای جستجوی فهرست های مقاله و تهیه لیستی از راهنماهایی است که احساس می کنید بهترین نوع در نوع نیازهای تجاری شما هستند. قبل از ثبت حساب خود و شروع ارسال ها ، دایرکتوری با شهرت خوب را انتخاب کنید.

نوشتن

محتوا باید واقعاً مهم باشد و باید اطمینان حاصل کنید که از هرگونه راهنمایی برای نوشتن پیروی می کنید که ممکن است راهنمای مقاله باشد. بیشتر آنها دارای محدودیت کلمه ای برای مقالات و انتظارات از کیفیت هستند و برای جلوگیری از بروز مشکلات باید با مقالاتی که ارسال می کنید بسیار مراقب باشید. می توانید مقالات خود را به افراد با رتبه بالا در شرکت خود اختصاص دهید یا نویسندگان سئو را استخدام کنید که تجربه ای دارند و می دانند از چه نوع نوشتاری و کلمات کلیدی استفاده می کنید تا به شما در رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کند. شما همچنین می توانید برای به دست آوردن مقالات اطلاع رسانی از طرف شما ، متخصصان حوزه را که می دانند مشاغل و مزایای تجارت شما را استخدام کند ، استخدام کنید. به علائم ساختاری و نگارشی دقت کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که قبل از ارسال ، هر مقاله بررسی و ویرایش شود.

بازار یابی

اکنون که مقالات شما آماده است ، مرحله بعدی ارسال آنها به فهرست مقاله یا شواهدی از انتخاب شما است. بهتر است یک یا دو مقاله را بصورت همزمان ارسال کنید تا شانس تأیید بیشتر شود. وقتی بین مطالب ارسالی خود اجازه می دهید ، به راحتی می توانید ببینید که در چه مواردی باید تغییرات یا پیشرفت در مقالات را ایجاد کنید تا شانس رد کردن کاهش یابد. وب سایت خود را به گونه ای تنظیم کنید که بتواند ترافیک ناشی از سایت های دایرکتوری را به عنوان روشی ساده برای ردیابی بازده مهم سرمایه گذاری برای هر مشاغل ، ردیابی کند. برای گسترش دسترسی خود ، مقالات مربوط به راهنماهای مختلف ارسال کنید و همچنین در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا