دنیای وب

از دوره آنلاین خود نهایت استفاده را ببرید

ایجاد یک دوره الکترونیکی یک روش عالی برای جذب مشترکان به لیست شما است. دوره آنلاین همچنین یک روش عالی برای ارائه اطلاعات به مشترکانی است که به آن نیاز دارند و همچنین راهی برای بازاریابی اطلاعات دیگر به آنها است. ایجاد اعتماد با مشترکان بسیار مهم است و می توانید این کار را با یک دوره آنلاین مدون و برنامه ریزی شده انجام دهید.

اما ، برخی از بهترین روشها برای eCourse شما وجود دارد که باید هنگام استفاده از eCourse به عنوان طعمه ای برای ثبت نام ، رایگان یا پولی از آنها آگاه باشید.

1. نامه های پذیرش به خوبی نوشته شده را بسازید به مشترکان خود بگویید که در اطلاعات اشتراک انتظار چه چیزی را دارند. به این ترتیب آنها می دانند که چیزی فراتر از یک دوره آنلاین نیز خواهند داشت. به آنها اطلاع دهید که این کار دو کار انجام می دهد. اول ، شما مشترک خود را برای بیش از یک دوره آماده می کنید. و دوم اینکه به آنها فرصت می دهد نه یا نه بگویند. بهترین مشترکان می دانند هنگام ورود به سیستم چه چیزی را درگیر خود می کنند.

2. از نامه تشکرآمیز خود نهایت استفاده را ببرید پس از مشترک شدن ، یک یادداشت تشکر برای آنها ارسال کنید. این مکان عالی برای درج اطلاعات اضافی در مورد آنچه که مجدداً بدست می آورند و سایر فرصتهای در دسترس آنها است. اگر هر پیامی که ارسال می کنید پر از اطلاعات باشد ، به احتمال زیاد پاسخ مثبت خواهید گرفت.

3. سری دوره های آموزشی خود را با دقت طراحی کنید – اگر به شرکت کنندگان یک دوره ایمیل ده روزه قول داده اید ، هر روز باید کاملاً مشخص باشد و به تنهایی بایستد ، اما همچنین آنها را از ارائه دوره بعدی هیجان زده می کند. به یاد داشته باشید که لازم نیست هر روز یک دوره ده روزه معرفی کنید. ممکن است هر هفته یکی باشد و اطلاعات دیگری در این بین وجود داشته باشد.

4- در پیام های دوره سخنرانی ایجاد کنید هر پیام دوره زمانی مناسبی است که شامل پیشنهادات به مشترکان برای محصولات و خدمات دیگر یا اطلاعاتی که تبلیغ می کنید می باشد. می توانید آن را به محصولات و خدمات وابسته ارائه دهید که با آنچه در این دوره به آنها می آموزید مطابقت دارد.

5. موارد اضافی را در بخش “Course Series” اضافه کنید یک چرخه آنلاین ده روزه می تواند با یک روز و چرخه اضافی به یک ماه ایمیل تبدیل شود. همچنین می توانید تکالیف درسی را از شرکت کنندگان دوره درخواست کنید و آنها را به یک گروه یا فروم خاص در فیس بوک بفرستید تا بتوانند تکالیف خود را تحویل دهند تا در طی همان دوره “10 روزه” به همه آنها اضافه بدهد.

6. دادن اطلاعات تکمیلی در مورد دوره آموزشی – در صورت تمایل ، می توانید به مشترکان خود این فرصت را بدهید تا در دوره فعلی که ارائه می دهید ، در یک سری eCourse دیگر ثبت نام کنند. بسیاری از مردم از دانستن اطلاعات پیشرفته تر در مورد یک موضوع فرعی خاص در دوره آنلاین اصلی خوشحال هستند.

7. فرصت های پیوستن به لیست های دیگر را ارائه دهید اگر بیش از یک لیست ایمیل دارید که ممکن است مورد توجه شما باشد ، یک دوره آنلاین یک روش عالی برای اطلاع رسانی به مشترکان در مورد آن است. ادامه دادن مشترکان در مسیر تغییر محصول شما با معرفی پیشنهادهای جدید ، راهی عالی برای استفاده بیشتر از چرخه الکترونیکی شما است.

8- اطلاعات جلسه را به صورت دوره ای به روز کنید حتی اگر دوره به پایان می رسد ، در صورت بروزرسانی یا ایجاد تغییر در فناوری ، وقت آن است که با اعضای دوره تماس بگیرید تا اسکرپ به روزرسانی را به آنها بدهید.

استفاده بیشتر از دوره های الکترونیکی برای ارزش گذراندن دوره و تلاش شما ضروری است. خوشبختانه ، بیشتر ، اگر نه همه ، دوره های نامه الکترونیکی را می توان با استفاده از سرویس پاسخگویی خودکار – چه یک دوره آنلاین بصورت رایگان و چه یک دوره پولی – به صورت خودکار انجام دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا