دنیای وب

از طاق پول قطعه برهنه درآمد کسب می کنید؟

من از خانه کار می کنم و از بازاریابی اینترنتی درآمد کسب می کنم.

ورزش یکی از زمینه هایی است که من روی آن تمرکز می کنم ، اولاً به این دلیل که عاشق ورزش های زیادی هستم و دوم اینکه به دلیل داشتن یک منبع غنی در بازارهای طاقچه ، از آن بهره مند می شوم.

در حالی که من تحقیق معمول خودم را انجام می دادم ، با زیرزمین قطب لخت روبرو شدم ، بنابراین در ادامه مطلب بخوانید تا آنچه را پیدا کردم …

یکی از راه های انتخاب بازارهای طاقچه های ورزشی این است که روی ستاره های ورزشی اختصاصی تمرکز کنید ، سپس به طرفداران خود بازاریابی کنید.

من از ابزارهای آنلاین رایگان برای جستجوی این بازارها استفاده می کنم ، و شخصی نامی را که قبلاً نشنیده بودم – به نام ماری Sauer – داد.

او کیست و چگونه می توان پول درآورد ..؟

خوب ، مری با قطب متکبر است و عکس های برهنه ای در اینترنت دارد.

این وسط انبار نیست – من نمی دانم قطب قطبی را دیده باشید ، اما دیدن کسی که برهنه سر کار است یک درس پزشکی بیشتر از هر چیز دیگری خواهد بود!

نه ، این شخص به طرز دلپذیری ، همراه با او بر روی صخره ای در صحرا ، با یک ستون انبار در دست ارائه می شود.

در مورد چگونگی کسب درآمد از این روش – این پاسخ آسان است – بازاریابی تخصصی.

بازاریابی Niche به سادگی جایی است که شما روی گروهی از افراد با منافع خاص تمرکز می کنید ، پس از آن می توانید تلاشهای بازاریابی خود را روی آن گروه متمرکز کنید.

هرچه اوضاع خاص تر باشد ، می توانید در دنیای آنلاین که افراد * ، که می دانند چگونه انجام دهند ، بیشتر تمرکز کنند ، تمرکز کنید و به من باور کنید!

بنابراین ، همانطور که می گویم ، ورزش طاقچه است ، اما بسیار گسترده است – شما می توانید افرادی را انتخاب کنید که ورزش می کنند ، یا افرادی که ورزش می کنند.

در مورد کسانی که ورزش را تماشا می کنند ، شما پوسترهای فوتبال را برای علاقه مندان به ژیمناستیک بازاریابی نخواهید کرد و احتمالاً درمورد قطب های برهنه و شناگران همگام صحبت نخواهید کرد.

با این حال ، اگر استیکرهای فوتبال را به طرفداران فوتبال بازاریابی کرده اید ، پس از آن پول مناسب را گرامی خواهید داشت.

من زندگی خود را با این نوع بازاریابی به دست می آورم ، و برخی از افراد 6 دستمزد از آن می گیرند – این فقط یک مورد از تکنیک های زیر است که دیگران از آن استفاده کرده اند.

بنابراین ، دفعه بعد که طاق های قطب را تماشا می کنید ، به طرحی کاملاً جدید در مورد آن فکر خواهید کرد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا