دنیای وب

از عادت های بد در بازاریابی اینترنتی خودداری کنید

گفته شده است که یادگیری یا یادگیری عادی حدود 21 روز طول می کشد. این واقعاً خبر خوبی برای بازاریابانی است که می خواهند به سرعت عادات بازاریابی آنلاین را به سرعت به دست آورند و از هرگونه عادت بدی که ممکن است به دست آورند ، کنار بگذارند. در اینجا 3 مرحله برای کمک به شما در جلوگیری از بازاریابی بد در اینترنت ارائه شده است:

  • مطمئن شوید که قبل از پرش از روی آنها در پیشنهاد فروش برای خرید این یا آن ، یک رابطه دانش ، تحسین و اعتماد با بازار هدف خود (مشتریان بالقوه) برقرار کرده اید ، به یاد داشته باشید که دلیل دسترسی مردم به اینترنت کسب اطلاعات ، اطلاعات رایگان است! به احتمال زیاد این تغییر نخواهد کرد. بنابراین ، معمولاً یک عادت خوب و خوب “ارائه” نکات و پیشنهادات یا توصیه های رایگان و مفید به بازار هدف (مورد نظر) شماست.
  • عادت دیگری که شما را به یک بازاریاب اینترنتی مؤثر تبدیل می کند این است که در بیرون آمدن مطالب خود سازگار و مطمئن باشید. یعنی وقتی تعهد می کنید که در یک روز یا زمان خاص ، اطلاعات رایگان خود را از طریق نامه یا ارسال آن به وبلاگ ، وب سایت یا خبرنامه خود ارسال کنید ، حتماً به این برنامه پایبند باشید. خوانندگان مشتاقانه منتظر کمک به شما و توصیه های شما هستند و بدون دلیل بسیار قانع کننده آنها را نگذارید.
  • سرانجام ، با بمباران کردن آنها با همه “چیزهای بزرگ” زیر که در میز شما قرار دارد ، اعتماد خوانندگان خود را اهانت نکنید. بهتر است لیست (لیست های خود) را به زیر فهرست های هدفمند کوچکتر تقسیم کنید تا اینکه محتوای نامناسبی را برای کل لیست خود ارسال کنید و خطر ایجاد مزاحمت مخاطبین خود را با اطلاعاتی که به آنها علاقه ای ندارد ، ایجاد کنید.

با رعایت قانون طلایی “از انجام بازاریابی بد خودداری کنید” با دیگران کاری نکنید که آنها نمی خواهند شما انجام دهند! “

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا