دنیای وب

از فیس بوک برای افزایش سرمایه خود در پایان سال استفاده کنید

بیایید نگاهی بیندازیم که واقعاً چه چیزی باعث می‌شود که بخشش به رسانه‌های اجتماعی کارساز باشد و چگونه می‌توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید.

بررسی تصویر اجتماعی

افرادی که فعالانه در رسانه های اجتماعی شرکت می کنند، مفهوم رسانه های اجتماعی را دوباره خلق کرده اند. اکنون می توانید زندگی و شخصیت خود را در فیس بوک دوباره بسازید. حمایت از یک هدف یکی از کارهای شایسته است و مردم در شبکه های اجتماعی می خواهند دیگران آنها را در امور خیریه ببینند. به‌ویژه استفاده از فیس‌بوک برای میزبانی/تبلیغ جمع‌آوری کمک مالی خود خوب و محبوب است.

اگر مخاطبان خود را در رسانه های اجتماعی جذب کنید، تبلیغات شما با سرعت کمتری ترجمه می شود و در سراسر اینترنت پخش می شود. افرادی که می خواهند بخشی از داستان شما باشند، مایلند در حال تبلیغ شما دیده شوند. و او می خواهد خانواده و دوستانش بدانند.

مثال زدن

یکی از دلایلی که فیس بوک بهترین پلتفرم برای شروع کمپین شماست، مشارکت فعال آنها در جمع آوری کمک های مالی و حمایت از اهداف مختلف است. فیس بوک مسئول هموار کردن راه برای جمع آوری کمک های اجتماعی است. آنها همچنین جذب سرمایه خود را ترویج و میزبانی می کنند تا آن را به مطلوب ترین محیط برای جمع آوری کمک های مالی تبدیل کنند.

یک مطالعه اخیر توسط Artez Interactive نشان داد که کمپین با همکلاسی‌های خود که به شدت به تعاملات افراد متکی است، می‌تواند حمایت مالی زیادی از خود فیس‌بوک ایجاد کند.

بهتر است مزایای بازاریابی که فیس بوک می تواند ارائه دهد را درک کنید. این ارزشمند است و در عین حال تأثیر دارد. تحقیق در مورد اینکه چگونه سازمان های دیگر از فضای اجتماعی استفاده کرده اند تا بیشترین بهره را از آن ببرند.

افزایش استقبال از تراکنش های آنلاین

با معاملات آنلاین امنی که به صورت آنلاین ارائه می شود، مردم ارائه آنلاین را راحت و جذاب می دانند. نه تنها دسترسی آسان را فراهم می کند، بلکه مدارک کمتری برای امور خیریه وجود دارد. با رشد بازاریابی آنلاین، افراد غیر انتفاعی شانس بیشتری پیدا می کنند. از فروش تا جمع آوری هدیه، همه چیز را می توان به صورت آنلاین کنترل کرد.

نحوه استفاده از فیس بوک برای غیر انتفاعی:

·تبلیغات

با درک قدرت بازاریابی همتا به همتا، بسیاری از شرکت‌های غیرانتفاعی می‌دانند که چرا فیس‌بوک یک پلتفرم عالی برای این نوع تبلیغات است. سعی کنید با صرف کمی پول برای تبلیغ پست های خود از تبلیغات فیس بوک استفاده کنید.

·جستجوی مخاطب

شما می توانید یک لیست مخاطبان شخصی در فیس بوک برای کمپین خود ایجاد کنید. بنابراین، سعی کنید از شر لیست ایمیل حامیان فعلی خود خلاص شوید و آن را برگردانید و همه را از آن لیست حذف کنید. کاری که شما همچنین می توانید انجام دهید این است که لیست پستی خود را آپلود کنید و از همان مخاطبان فیس بوک برای ایجاد همان مخاطبان استفاده کنید.

·بهینه سازی برای ابزارهای دیگر

با یک رابط کاربری خوب طراحی شده برای دستگاه های تلفن همراه و افرادی که چندین بار در روز از طریق تلفن های خود به فیس بوک دسترسی دارند، به داخل آن نیاز دارید.

·مقالات آنلاین

تا جایی که می توانید در فیس بوک پست کنید تا دید خود را افزایش دهید. زمان بندی مهم است زیرا محتوای بسیار دیگری وجود دارد که باید برای آن رقابت کنید. برای افزایش دسترسی خود، سعی کنید نسخه تماس برای اقدام ایجاد کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا