دنیای وب

از مزایای شبکه های MPLS استفاده کنید

اگر از شبکه های MPLS استفاده نمی کنید بلکه در عوض رله قاب قدیمی خود یا خطوط خصوصی نقطه به نقطه را که برای همیشه در نظر گرفته اید ، نگه دارید ، یک فرصت عالی وجود دارد زیرا شما هر ماه بیشتر بودجه ارتباطات خود را از آن چیزی که واقعاً نیاز دارید صرف می کنید. بله ، MPLS کمی در سمت جدید است ، اما پایدار و محکم است و می تواند به شما کارهای زیادی را انجام دهد تا مدارهای قدیمی از نقطه ای به نقطه دیگر انجام دهند.

MPLS چه کاری انجام می دهد؟

به طور خلاصه ، شبکه MPLS همانند فونت های نقطه به نقطه سنتی عمل می کند ، اما همچنین انعطاف پذیری بسیار بیشتری را ارائه می دهد ، و در مقایسه با پهنای باند معادل در مدار PTP ، سرعت بیشتری را در این فرآیند قربانی نمی کند.

MPLS به چندین سایت وصل خواهد شد ، خواه آن مکانها در سراسر کشور ، در سراسر کشور یا در حقیقت ، در سراسر جهان باشد. این برنامه از طریق شبکه MPLS خصوصی و ایمن شما متصل می شود ، که اتصالات داخلی را به همان روش خط سنتی PTP خصوصی فراهم می کند. این اینترنت عمومی را لمس نمی کند ، که لایه دیگری از امنیت را برای داده های شما فراهم می کند.

شبکه های MPLS چگونه مقرون به صرفه هستند؟

بهترین روش برای پاسخ به این سوال با یک مثال است. به خاطر داشته باشید که با یک خط PTP خصوصی ، سهم شیر از هزینه هزینه هر مایل بین مکان ها است که در صورت داشتن منطقه جغرافیایی زیادی بین گره ها ، می توانید به سرعت اضافه کنید.

در مقابل ، از دید اپیزود ، شبکه MPLS فقط شما را از نظر دور بودن گره های دیگر از شما ، برای حلقه محلی شارژ می کند. به عبارت دیگر ، داشتن یک مدار MPLS دو دهه با یک مکان در نیویورک و دیگری در دنور تقریباً همان هزینه یک گره در نیویورک و دیگری انتهای در لس آنجلس خواهد بود ، اگرچه لس آنجلس حدود 700 مایل با نیویورک بیشتر از دنور است.

برای مثال بیشتر ، به این مثال می پردازیم. یکی از مشتری ها می خواست سه گره را به هم گره بزند – یکی در اورلاندو ، دیگری در دنور و دیگری در سیاتل. او فکر کرد که به یک شبکه نقطه به نقطه احتیاج دارد اما من پیشنهاد کردم که به یک شبکه MPLS فکر کند ، زیرا او گفت که قیمت گذاری آن از دو جهت است. در سراسر شبکه PTP ، هزینه این کار با پهنای باند T1 تقریباً 3000 دلار در ماه بود ، در حالی که دستیابی به همان مورد با MPLS هزینه را به حدود 1600 دلار در هر ماه کاهش داد. هزینه مسافت پیموده شده برای هر مدار PTP مهمترین نقطه ضعف در اینجا بود.

فناوری MPLS وقتی سه یا چند گره دارید که می خواهید به آنها پیوند بزنید بسیار مقرون به صرفه است ، یا اگر فقط دو گره دارید اما از لحاظ جغرافیایی جدا هستند (برای مثال ، یک گره در نیویورک و یک گره در لندن یا پاریس ، به عنوان مثال).

چگونه بهترین مقدار را برای مدار MPLS پیدا کنیم

در حالت ایده آل ، ممکن است شما بخواهید یک متخصص ارتباطات را استخدام کنید که نماینده بسیاری از حامل های درجه یک است ، که فناوری را درک می کند ، و چه کسی می تواند شما را در مورد شرکتهایی که واقعاً می توانند خدمات را ارائه دهند ، راهنمایی کنند و کدام شرکت های مخابراتی با تنظیمات مدار MPLS “حداقل احتمال موفقیت آنها را دارند”.

ما یک شرکت هستیم و بسیار خوشحال می شویم که به نقل از MPLS از شرکتهای عمده حمل و نقل که با ضمانت کم قیمت از طرف آن شرکتها ارائه می شوند ، در اختیار شما قرار دهیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا