دنیای وب

از ویدیوهای بازاریابی بیمه برای بهبود سئو و گسترش کسب و کار خود استفاده کنید

این ویدئو ماندگاری زیادی دارد و فرصتی را برای آژانس‌های بیمه و کارگزاران فراهم می‌کند تا محتوای آموزشی، جذاب و موثر ارائه دهند. ویدئوها می توانند از وبینارهای ضبط شده، صدا تا پاورپوینت، تا تولید تابلوهای حرفه ای ساخته شده با صدای ضبط شده و موسیقی پس زمینه رایگان را شامل شوند.

چرا ویدیوها را به وب سایت آژانس بیمه خود اضافه کنید و چرا یک کانال یوتیوب مارک دار با ویدیو ایجاد کنید؟ یک آمار مهم که باید در نظر گرفت، این است که 80 درصد از حق بیمه شما بیشتر احتمال دارد که ویدیو را تماشا کنند تا محتوا. یکی دیگر از تأثیرات ویدیوها بر تلاش های بهینه سازی موتور جستجوی شما است. گوگل برای صفحات وب با ویدئوها ارزش بیشتری قائل است و البته آنها یوتیوب دارند. ویدیوهای بیشتر مساوی است با بیمه سئوی بهتر. و زمانی که آژانس بیمه شما نسبت به سایت های دیگر با نتایج جستجوی مشابه زمان بازدید طولانی تری داشته باشد، ارتقاء سئوی بیشتری از گوگل دریافت می کنید. علاوه بر این، فیلم بیمه تضمین بزرگی برای تولیدکنندگان در بازاریابی ایمیلی، تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی است.

از یک کانال یوتیوب با برند حرفه ای می توان برای ایجاد ویدیوهای ویژه و لیست پخش شخصی استفاده کرد. به عنوان مثال، می توانید اسباب بازی هایی را برای P&C، مزایا برای کارکنان، مشتریان ارزشمند در شبکه و خطوط سفارشی ارائه دهید. هر لیست اسباب بازی باید حداقل 3 ویدیو داشته باشد، به خصوص اگر تعداد بیشتری از آنها باشد. این ها می توانند برای فعالیت های بازاریابی اینترنتی از جمله بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده شوند.

اگرچه مشتریان بالقوه (و مشتریان و شرکا) اغلب ویدیو را به دلیل محتوای متنی دوست دارند، همه بازدیدکنندگان وب سایت کل ویدیو را تماشا نمی کنند. بازدیدکنندگان وب‌سایت بیمه می‌خواهند بدانند که آیا ویدیو مربوط به آن‌ها است یا خیر، و اگر مزایای آنی را نبینند، ویدیوی شما را رها کرده و به سایت دیگری می‌روند. برای تاکید بر چسب، مطمئن شوید که یک عنوان و عنوان اضافه کنید. بنرها و زیرنویس‌ها به بهبود توانایی افراد برای مشاهده کل ویدیوی شما کمک می‌کنند و قدرت شما را با Google تقویت می‌کنند. افزودن توسط:

  • افزایش زمان مشاهده (تا 80%)

  • بهبود عمق ارتباط کلمات کلیدی در ویدیو

  • بهبود نتایج جستجو برای کلمات کلیدی موجود در ویدیو

برای ایجاد یک فیلم بیمه وقت بگذارید و از مزایای آن نهایت استفاده را ببرید. افزودن ویدیوهای بازاریابی بیمه به وب سایت خود و جاسازی آنها در یک کانال مارک دار YouTube به شما در تلاش های بهینه سازی موتور جستجوی بیمه، افزایش ترافیک وب سایت و آوردن بیمه بیشتر در کانال شما کمک می کند.

اگر به دنبال راه هایی برای بهبود وب سایت آژانس بیمه خود، تولید ویدیوهای با کیفیت بالا و بهبود سئوی آژانس بیمه خود هستید و زمان داخلی، ابزار یا مهارت لازم برای انجام این کار را ندارید، ممکن است بخواهید این مطلب را منتشر کنید. رویداد به یک آژانس بازاریابی حرفه ای .

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا