دنیای وب

از کجا منابع بازاریابی وابسته را پیدا کنیم

همه سعی می کنند مسیر طلایی را از تجارت بزرگ خود دریابند. عکسبرداری گزینه مورد نظر نیست اما اتفاق می افتد. احمق بودن یا نبودن کار باعث اسلایدهای صورتی اکثر ما می شود. مراقب باشید ، این راهی برای شروع کار شما نیست.

همانطور که در گذشته به موارد زیادی اشاره کردیم ، برای اداره هر نوع مشاغل ، پول (سرمایه) نیز لازم است و همچنین همیشه یک عامل خطر وجود دارد که اکثر ما را به شکلی بزرگ ترساند. همیشه یک برچسب “چه اگر” ما را تعقیب می کند وجود دارد ، علامت “قرمز” را بالا می برد که ما را در مسیرهای ما متوقف می کند.

گفته می شود حداکثر 90 درصد کل مشاغل کوچک در سال اول شکست می خورند. واقعیت می گوید که 10٪ شانس وجود دارد که اگر متناسب با “قانون” باشد ، این کار در تجارت شما خواهد بود. این امکانات منفی وقتی بسیاری از ما پول خانواده را سرمایه گذاری می کنیم ، غالباً دلگرم کننده نیستند ، و اغلب برای شروع یک تجارت جدید ، بدهی را تحمل می کنند.

بازاریابی کمیسیون ممکن است برخی از خطرات را برطرف کند. خرید دیگر مشاغل با پایگاه مشتری موجود و جریان درآمد گزینه دیگری است. خرید یک حق رای دادن از ابتدا یا پیدا کردن یک مالک حق رای قبلی که می خواهد بازنشسته شود یا می خواهد کاری دیگر انجام دهد نیز گزینه خوبی است. کدام گزینه برای شما ، تجربیات و استعدادهای شما مناسب است؟ تحمل ریسک و سرمایه ممکن است عامل تعیین کننده باشد.

شخص دیگری صاحب محصول یا برنامه است و شما به عنوان یک بازاریاب وابسته به آن ملحق می شوید. صدها نفر از صاحبان مشاغل تجارت خود را آغاز کردند و در شروع کار خود به عنوان بازاریاب وابسته موفق شدند. یک کمیسیون برای فروش موفق شما پرداخت می شود. برای شروع تجارت خود به عنوان یک بازاریاب وابسته ، هزینه کشف و یا هزینه زیرساخت عظیم را ندارید.

بازاریابی شرکت های وابسته دارای دکمه پرداخت خودکار نیست ، اما با برخی از خطرات همراه است و ممکن است سرمایه کمی برای شروع کار شما بگیرد ، اما می تواند یک پروژه سودآور باشد. اگر یک فرد فروش معمولی هستید و انگیزه شخصی زیادی دارید ، ممکن است تجارت شخصی شما یک حرکت عاقلانه برای شما باشد.

فقط درگیر یک معامله بد نشوید. روزنامه ها ، لوله ها ، و بازاریابان آنلاین با دوره ها و سمینارها سعی می کنند توجه شما را جلب کنند ، بیشتر آنها با وعده ثروت فوری پول شما را می گیرند. به یاد داشته باشید ، اگر به نظر می رسد خیلی مناسب برای واقعیت است ، معمولاً نمی سوزد.

ما اکثر ما که بارها در محوطه اطراف هستیم ، پیراهن داریم. جهان مملو از کلاهبرداری است که بدون پشیمانی پول سخت درآمد شما را می گیرد. فقط به این دلیل که آنها دانش و توانایی انجام کاری در اینترنت را ندارند به این معنی نیست که شما می توانید این کار را انجام دهید.

برخی از بازاریابان کپی رایت گران قیمت را استخدام می کنند که دارای استعداد و تجربه ای برای تبدیل کلمات ترغیب به مضراب پاسخ خریداران ساده لوح و قطع شده هستند ، اما اغلب برای یک مرد متوسط ​​در خیابان سود چندانی ندارد که در تلاش برای ساختن شغل خود است.

به جای اینکه فقط به آنچه می شنوید باور کنید ، برگردید و تحقیقات خود را انجام دهید. از ابزارهای جستجوی Google استفاده کنید و “بازاریابی وابسته” را برای مبتدیان بنویسید. معمولاً تقریباً در هر موضوعی دوره های رایگان آنلاین فراوانی می یابید. قبل از هزینه کردن پول های غیر ضروری ، آنچه را پیدا می کنید بخوانید. شما می توانید همین کار را برای فرانشیزاسیون ، تجارت برای فروش و غیره انجام دهید.

مجلات و خبرنامه ها منابع خوبی برای بازاریابی در شرکت های تابعه هستند. خبرنامه ها بطور کلی رایگان هستند و حاوی اطلاعات خوب و ارزشمندی در مورد برنامه های خاص هستند. شما آنچه را که دیگران کشف کرده اند خواهید آموخت و بسیاری از آنها در بازاریابی وابسته با درجه موفقیت کار می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا