دنیای وب

از کجا می توانید محصولات وابسته را تبلیغ کنید ، و چگونه و چه موقع حقوق دریافت می کنید؟

در این مقاله ، من با شما درمورد جایی که می توانید محصولات وابسته را تبلیغ کنید ، چگونگی و زمانی که کمیسیون های شما برای فروش پرداخت می شود و حتی منجر به شما می شود ، به اشتراک می گذارم. اما قبل از انجام این کار ، می خواهم به شما اطلاع دهم که آنها همانهایی هستند که من به آنها پیوسته ام و از زمان آغاز سال 2008 به آنها تبلیغ کرده ام.

1. آمازون

آمازون در سراسر جهان شناخته شده است. این کتابخانه به عنوان یک کتابخانه آنلاین آغاز شد اما اکنون همه چیز را در خورشید می فروشد. از لباس و پوشاک ، گرفته تا رایانه ، الکترونیک ، لوازم خانگی ، تجهیزات دنده و ورزش ، بازی ها و بازی های ویدئویی برای نام گذاری محبوب ترین ها.

همه این موارد بسیار آشنا هستند زیرا ما آنها را از مراکز خرید و بخش های فروشگاه به طور مرتب و بدون اینترنت خریداری کردیم.

چه چیزی آمازون را بسیار سودآور می کند؟

اولا ، این کار بصورت شبانه روزی هفت روز از طریق سیستم عامل های بازاریابی و تحویل انجام می شود و دوم اینکه کمیسیون ها آسان تر می شوند زیرا این همان چیزی است که شما و من دوست دارید هر روز بخرید اما با تخفیف های هنگفت به ویژه در مناسبت های خاص مانند روز ولنتاین ، روز مادر و پدران ، عید پاک ، شکرگذاری ، جمعه سیاه دوشنبه و تعطیلات کریسمس.

با این وجود ، نکته منفی این است که کمیسیون های شروع 4٪ کم هستند و به دلیل تحویل کارکنان حمل و نقل و انبار که بصورت تمام وقت زندگی می کنند و هر دو ماه یک بار پرداخت می کنند ، اطمینان دارند که مشتریان آنچه را که به موقع پرداخت کرده اند دریافت کنند.

آنها قبل از پرداخت به شرکتهای تابعه یا همکاران ، این اصطلاح را ترجیح دادند.

2. ClickBank

مانند Amazon ، ClickBank یکی از بزرگترین شبکه های وابسته اما بیشتر در مورد محصولات دیجیتالی یا اطلاعاتی است ، همانطور که در برنامه های آموزش الکترونیکی متشکل از کتاب های الکترونیکی ، آموزش های ویدئویی ، برنامه ها و قالب های وب سایت وردپرس llke در سایت های عضویت.

اما از نظر پرداخت ، این جایی است که مزیت بزرگی در آمازون دارد.

از آنجا که اینها مشتریانی هستند که می توانند یک بار پرداخت کنند ، کمیسیون سریعتر پرداخت می کنند نه یک بار بلکه دو بار در ماه هر دو هفته.

محصولات خود را در دسته بندی های مختلف مانند آنچه شما انتظار می رود برای پیدا کردن در کتابخانه ها، مانند هنر و سرگرمی، کسب و کار و سرمایه گذاری، پخت و پز و ناهار خوری، کسب و کار الکترونیکی و بازاریابی، سلامت و تناسب اندام، خانه و باغ، ورزش و غیره

3. سلامت بازار

Health Market بیشتر روی مکمل های بهداشتی برای مردان ، زنان ، کودکان و سالمندان تمرکز دارد.

آنها دو نوع پرداخت دارند که گویی شما برای هر فروش کمیسیون دریافت می کنید و به آنها منتهی می شوید.

4. Paydotcom

کپی کربن از ClickBank که توسط بازاریاب کهنه کار مایک ولسم تأسیس شده است و برای بازاریابی آنلاین بسیار مورد توجه است.

اما با فروش حقوقی به مایک ولسم شن کیسی ، بازاریاب دیگر و متمرکز بر پروژه های دیگر ، اما بسیار کم است تا زمان بهبودی تغییر نکرده است.

برای هر فروش شما ایجاد می کنید ، با پی پال مورد نیاز خود را تهیه می کنید.

5. JVZoo

علاوه بر تبلیغ به عنوان یک شرکت فرعی ، JVZoo شبکه مورد علاقه من برای اضافه کردن محصولات اطلاعات خودم است.

چرا؟

در مقایسه با ClickBank که 50 دلار برای هر محصولی که آخرین بار اضافه کرده اید ، 50 دلار شارژ رایگان است.

آنها فقط می توانند سودآوری خود را در تبلیغ سایر افراد یا محصولات خودتان کاهش دهند.

6. جنگجو به علاوه

این شبکه منحصر به فرد از جنگجو انجمن تنها برای اعضای به خرید و فروش اقلام مرتبط است.

در این حالت بازاریابی آنلاین زیرا این چیزی است که وب سایت در مورد آن است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا