دنیای وب

استخدام ستارگان بازاریابی متقاضیان کار با تجربه را ملاقات می کنند

بدون تردید در ذهن شما وجود دارد ، نوع جدیدی از متقاضیان کار در طیف استعدادها در سراسر جهان امروز وجود دارد. درست است ، روزهایی که می توانید شغلی ارسال کنید و 100٪ تضمین رزومه عالی را از بهترین و باهوش ترین نامزدها دریافت کنید ، گذشته است.

امروز ، داوطلبان به دنبال شغل آنلاین هستند ، به همین ترتیب ، آنها در جستجوی جایی هستند که برای غذا خوردن یا هتلی که در آن اقامت خواهند داشت بیرون بروند.

افراد جویای کار می خواهند از درون سازمان شما را ببینند. آنها حتی قبل از درخواست کار با شرکت شما می خواهند با مارک تجاری کارفرمای شما کنار بیایند. شفافیت کلیدی است. شرکت ها اکنون باید درمورد اینکه چه کسی هستند شفاف باشند و تلاش کنند تا استراتژی های بازاریابی استخدام هوشمند را برای دور کردن استعدادها از رقبا اجرا کنند.

اکنون زمان مارک یا کسب علامت تجاری است. اگر شرکت شما زحمتی برای بهبود روش های استخدام متقاضیان کار با فناوری پیشرفته ندارد ، ممکن است به این دلیل باشد که شما به یک یا چند پیام نامطلوب زیر دسترسی دارید.

  • این یک مکان بسیار عادی و دلگیر برای کار است.
  • تخصص فنی ما به روز نیست و بلكه فاقد توانایی های لازم برای رساندن ما به آنجا است.
  • عدم شفافیت ما به این معنی است که ما صاف و صادق نیستیم.

بنابراین ، شروع به کنترل بیان پیام های نام تجاری قوی خود برای تبدیل یک شهرت ناموجود یا بد می کنید پیروزی در جنگ استعداد را شروع کنید.

اما شما از کجا شروع می کنید؟ آژانس ها و ابزارهای بازاریابی استخدام وجود دارد که می تواند به شما در تهیه یک برنامه بازاریابی کمک کند. تنظیم بودجه و تقویم ؛ از استراتژی های بازاریابی داخلی و استخدام های اجتماعی استفاده کنید. برای جذب و جذب نامزدهای مناسب برای سازمان خود ، از طریق تحلیلی استعدادهای درخشان استفاده کنید.

از بازاریابی محلی نامزدها غافل نشوید. به اشتراک گذاشتن جای خالی شغل با شبکه های خبری محلی ، که گاهی اوقات شرکت های محلی استخدام کننده را تبلیغ می کنند ، در نظر بگیرید. برای ایده های بازاریابی ، بیلبوردها و علائم راه فراتر از حد مجاز نیستند – با نحوه تبلیغات استخدام خود خلاق باشید.

اکنون زمان آن است که بازاریابی مارک کارفرمای خود را به همان روشی که محصولات و خدمات شرکت خود را انجام می دهید. بازاریابی استخدام روشی پایان ناپذیر است که باید 24/7 روز کار کند. شما همیشه باید کاریزماتیک ، درگیر و مراقب باشید. قطعاً می توانید با بازاریابی نیروها را متحد کنید اما مجبور نیستید مالک آن باشید. استعدادیابی باید تحت مالکیت و مدیریت باشد.

وقت آن است که دیگر مانند یک HR فکر نکنید و مانند یک بازاریاب فکر کنید. مخاطبان خود را بشناسید و جذب نامزدهای علاقه مند بیشتری را برای خط لوله خود شروع کنید.

بنابراین در یک ستاره بازاریابی استخدام فرو بروید و یک کارجوی سطح بالا را جذب کنید. استخدام مبارک و کمک به تیم بازاریابی و پرسنل شرکت را فراموش نکنید.

_____

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا