دنیای وب

استراتژی بازاریابی اینترنتی – سئو ارگانیک یا پرداخت هزینه برای هر کلیک؟

دو استراتژی بازاریابی آنلاین وجود دارد که باید بدانید: بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک یا پرداخت هر کلیک (PPC). چرا؟ از آنجا که هر دو نرم افزار ارگانیک و PPC به افزایش قابل توجه بازدید وب سایت شما کمک می کنند ، باعث افزایش رتبه صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) و دستیابی به سرمایه گذاری بیشتر می شوند. بگذارید هرکدام از این راهکارهای تبلیغاتی را تعریف کنم و نحوه عملکرد این تجارت را بررسی کنید.

پرداخت به کلیک به عنوان نوعی از تبلیغات آنلاین استفاده شده در وب سایت ها تعریف شده است ، جایی که تبلیغ کنندگان فقط با کلیک بر روی تبلیغ آنها ، میزبان خود را پرداخت می کنند. در عین حال ، سئو ارگانیک نشان می دهد که وب سایت شما برای رتبه بندی در جستجوی ارگانیک بهینه شده است. در پرداخت پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، هر بار که کاربر روی پیوند “SEO ارگانیک” کلیک کند ، بر خلاف PPC است ، زیرا در موتورهای جستجوگر ارگانیک ، بهینه سازی ، صفحات وب یا ترافیک وب به طور طبیعی با استفاده از کلمات کلیدی بهینه می شوند. تبلیغ خاص ..

هزینه ساخت

• تبلیغات پرداخت با هر کلیک (PPC) را می توان تنظیم کرد تا در طی چند روز به طور مؤثر کار کند ، در حالی که در بسیاری موارد ممکن است ماه ها طول بکشد تا سئو توسعه یابد.

• در بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک ، کمپین های بهینه سازی به یک قرارداد با طول ثابت نیاز دارند. اما با یک کارزار پرداخت داخلی به ازای هر کلیک ، قرارداد به وضوح مشکلی ندارد.

• هزینه های سئو ارگانیک با ثبات تر باقی می مانند در حالی که هزینه های پرداخت به ازای هر کلیک بصورت نمایی افزایش می یابد.

• در PPC ، از آنجا که هر کلیک روی یک سایت شارژ می شود ، هزینه آن با گذشت زمان ثابت می ماند. اما در بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک ، بهینه سازی موفق می تواند ارزش افزوده ای را بعد از انجام کار اولیه فراهم کند.

عملیات و نظارت

مفهوم PPC بسیار راحت تر قابل درک است و می توان آن را بسیار ساده تر از یک برنامه SEO SEO رایگان حل کرد.

• در موتور بهینه سازی موتور جستجو ارگانیک ، تاکتیک های سوال برانگیز زیادی وجود دارد که می توانند سایت شما را در معرض مجازات ها قرار دهند. اما در PPC ، از آنجا که شما به طور مستقیم با موتور جستجو مانند Google AdWords و بازاریابی جستجوی Yahoo که دروس مفیدی در مورد نحوه استفاده از بازاریابی PPC ارائه می دهند ، برخورد می کنید ، نیازی به پرداخت واسطه نیست.

• عضویت به سمت روند کلی قرار دادن تبلیغات شما در وب سایتهایی که ممکن است برای تجارت شما ربطی نداشته باشد ، موجب سردرگمی افراد می شود. در موتور جستجوی PPC ، تبلیغات شما در جستجوها و سایتهای مرتبط نمایش داده می شود که در واقع افراد به دنبال آنچه شما می فروشید ، می شوند ، بنابراین وقتی صفحه شما را می خوانند ، نباید آنها را سردرگم کرد ، بلکه آنها را در جهت مورد نیاز خود راهنمایی می کند.

نتایج

• در عضویت ، رتبه خود را به رحمت الگوریتم رتبه بندی موتور جستجو واگذار کنید. در حالی که در PPC هستید ، می توانید هزینه بالایی را برای آن پرداخت کنید.

در بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک ، فعالیت های بهینه سازی ممکن است تا سه ماه یا بیشتر طول بکشد تا نتایج را نشان دهد. اما در PPC ، نتایج در آگهی فوری است.

• در حالی که یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک ممکن است به نتایج سریع تری منجر شود ، کمپین های رایگان SEO می توانند نتایج پایدار به شما دهند.

• هنگامی که کمپین پرداخت به ازای هر بار کاهش یافته است ، یا وقتی شرکت شما تصمیم به پایان دادن به کمپین پرداخت به ازای هر کلیک می کند ، نتایج نیز به پایان می رسد. اما با بهینه سازی موتور جستجوی رایگان ، بهبود محتوای سایت و تغییرات دیگر در سایت شما می تواند تا تغییر بعدی در الگوریتم موتور جستجوی شما یا شاید دورتر از آن در نتایج جستجوی شما تأثیر داشته باشد.

بازاریابی از طریق موتورهای جستجوگر ارگانیک و بهبود موتورهای جستجوگر با پرداخت به ازای هر کلیک ، که دارای مزایا و مضرات بی نظیری است. اگر مجبورید بین این دو استراتژی انتخاب کنید ، ابتدا باید قبل از تصمیم گیری ، وضعیت منحصر به فرد خود را در نظر بگیرید. پرداخت به ازای هر کلیک می تواند برای وب سایت های جدید یا تبلیغات کوتاه مدت مفید باشد ، در حالی که شرکت ارگانیک می تواند به خوبی با سایت های بزرگتر که دارای طیف گسترده ای از محصولات ، خدمات و اطلاعات هستند کار کند.

در http://www.remoteworkmate.comما می توانیم از طریق SEO Organic یا PPC یک استراتژی بازاریابی اینترنتی برای تجارت خود تهیه کنیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا