دنیای وب

استراتژی بازاریابی اینترنتی

در اینجا استراتژی بازاریابی آنلاین من به طور خلاصه آمده است. شما می خواهید کمپین خود را اجرا و اجرا کنید. بنابراین اولین قدم در استراتژی بازاریابی آنلاین من جستجوی مخاطبان من برای یک صنعت است. ممکن است در این گروه صنعتی آرزو کنم میدان را محدود کنم. این مکان بازاریابی آنلاین است و درآمد کسب می کند. بنابراین باید افرادی را که به دنبال کسب درآمد از طریق بازاریابی اینترنتی هستند می شناسم.

سپس از هر گروه از افراد بخواهید که درآمد بیشتری کسب کنند. من فکر می کنم بیشتر افراد در اینترنت مخفیانه می خواهند کد را خراب کنند تا از طریق اینترنت درآمد کسب کنند. چه کسی پول بیشتری نمی خواهد؟ من سعی می کنم خودم را در سایت افراد دیگر قرار دهم و ببینم که آنها وقت خود را صرف جستجوی “فرصت های درآمد آنلاین” “کسب درآمد از نوشتن مقاله” “تجارت اینترنتی” “راه اندازی کمیسیون” و غیره می کنند. من برخی از آنها را در محل کار می بینم اما کاملاً از کار خود متنفر هستند و قبل از اینکه کار خود را ترک کنند ، در حال جستجو برای کسب درآمد اینترنتی هستند. من می بینم که برخی از آنها فقط امیدوارم که کمی آنلاین کسب کنند.

اینها افرادی هستند که دقیقاً همانند من بودند که بعد از کار روزانه مستقیم به موتورهای جستجوگر اینترنتی می رفتند. اینها افرادی هستند که می توانم روی آنها تمرکز کنم زیرا کالایی که من تبلیغ می کنم برای آنها سودمند خواهد بود یا حتی برای آنها سودمندتر خواهد بود. هواداران من پس از آن مانند من هستند که مثل گذشته تلاش می کنند تا در بازاریابی آنلاین نفوذ کنند و برای کسب درآمد آنلاین مانند گذشته انگیزه لازم را دارند. بنابراین ، من تبلیغ خود را بر روی آنها متمرکز خواهم کرد. اما مهمترین چیز برای من این است که در موقعیت اخلاقی قرار بگیرم. بنابراین من سعی خواهم کرد بازپرداختهای صادقانه راجع به آنچه دوست دارم و دوست ندارم از این محصولی که به آنها توصیه می کنم بپردازم.

فکر می کنم در مرحله بعدی لیستی از همه گروه های مخاطبی که ممکن است علاقه مند به محصول من باشند ، گسترش داده و بنویسید. بنابراین لیست من شامل موارد زیر است:

بازاریابان آنلاین

شرکت هایی که به دنبال ظهور اینترنت هستند

شرکتهای بازاریابی وابسته

– تبلیغ کنندگان (Google AdSense)

– تبلیغ کنندگان (جستجوی بازاریابی یاهو)

– کار در خانه مادران / پدران

افرادی که دارای وب سایت و فروشگاه اینترنتی هستند

-شغل ها

تجارت آنلاین

اینها پرطرفدارترین گروه ها یا صنایعی هستند که من در تبلیغات خود هنگام تبلیغ کالایی که باید ارائه کنم به آنها توجه خواهم کرد. با این حال ، من باید مراقب کلمه کلیدی انتخاب شده برای ارتقا باشم. اگر می خواهید نرخ تبدیل بهتری داشته باشید ، باید محکم ، مرتبط ، عمومی و عمومی نباشد. اگر کلمه کلیدی من دقیقاً آنچه را که من تبلیغ می کنم برای کسانی که به محصول من نیاز ندارند ، منعکس می کند ، پس از آن نخواهد آمد. بنابراین من طرفداران حرفه ای خود را به دست می آورم. بنابراین ، من به کوتاه و ساده ترین راه نمی روم. بنابراین ، من به کلمات کلیدی مرتبط و مدت زمانی که فوراً در مورد محصول اطلاع رسانی می شود ، تمرکز خواهم کرد.

در مرحله بعد ، من در مورد همه لیست های مخاطبی که شاید فکرش را نمی کردم ، فکر می کنم. به عنوان مثال ، کارمندان اداری ، دانشجویان ، بازنشستگان ، بدهی کارت اعتباری و غیره. همه آنها احتمالاً وقت خود را در اینترنت می گذرانند و به دنبال راه هایی برای درآمدزایی هستند. به عبارت دیگر ، اهمیت کلمات کلیدی که باید مورد هدف قرار بگیرند ، عامل بسیار مهمی در موفقیت استراتژی فرد است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا