دنیای وب

استراتژی بازاریابی اینستاگرام برای موفقیت

ارسال به موقع

زمان استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی همه چیز است. درگیری شما به زمان بندی شما بستگی دارد. اگر در یک زمان بد پست کنید ، ممکن است در نهایت متوجه شخص دیگری شوید. اوایل صبح یا اواخر عصر بهترین زمان ارسال است. در طی یا بین 9 تا 5 ساعت کاری ارسال نکنید. بدترین روز برای تعامل در یک هفته یکشنبه است ، در حالی که دوشنبه ها و پنج شنبه ها تمایل دارند بیشترین میزان تعامل و دنبال کنندگان را در دنبال کنندگان اینستاگرام خود داشته باشند.

ویژگی های مشابه اینستاگرام را دنبال کنید

افرادی را دنبال کنید که همان علاقه شما را دنبال کنند. اگر دنبال افرادی با علاقه های مشابه هستید ، مطمئناً توجه شما را جلب می کند. علاوه بر این ، آنها احتمالاً دوباره شما را دنبال خواهند کرد. با افرادی که فکر می کنید به محصولات شما علاقه مند هستند ارتباط برقرار کنید.

یک اسم مناسب اینستاگرام بگیرید

بعید است افراد شما را به نام شما جستجو كنند مگر اینكه شما مشهور باشید. بنابراین نامهایی ایجاد کنید که حول وب سایت مشاغل یا صنفی که در آن کار می کنید چرخید. اکنون ، هنگامی که افراد مرتبط با صنعت شما به جستجوی کلمات کلیدی نسبی می پردازند ، احتمالاً نمایه شما ظاهر می شود. در اینجا استراتژی قدرتمند بازاریابی اینستاگرام آورده شده است. “نام کاربری” را همان چیزی که می فروشید ایجاد کنید زیرا این همان چیزی است که افراد در جستجوی آن هستند.

از توضیحات عاقلانه استفاده کنید

هنگام نوشتن توضیحات خود ، حتما در مورد مزایا و کار خود به مردم بگویید. برای هدایت افراد به صفحه خود به کانال یا کمپین تبلیغاتی خود پیوند دهید.

متن را به تصاویر اضافه کنید و از هشتگ استفاده کنید

صادقانه بگویم ، اینستاگرام بیشتر به تصاویر مربوط است تا متون معمولی. اضافه کردن عکس یک روش عالی برای اطلاع مردم است که محصول یا خدمات شما چقدر عالی است. از محتوای تصویری قوی استفاده کنید که توجه را به خود جلب می کند.

همه باید از هشتگ هایی در اینستاگرام استفاده کنند و اگر می خواهید شغل شما مورد توجه واقع نشود ، از هشتگ استفاده می کنید. با استفاده از هشتگ ، اطمینان حاصل می شود که شما در لیست محبوب کلمات کلیدی قرار می گیرید که افرادی در جستجوی آن هستند.

اگر می خواهید از اینستاگرام به عنوان یک کانال بازاریابی استفاده کنید ، باید از ویژگی های ساده اینستاگرام به بهترین وجه استفاده کنید. اگر بسیاری از عکسهای بی نظیر را ارسال کنید ، بازاریابی اینستاگرام شما موفقیت آمیز خواهد بود. همچنین ، اکنون ویژگی Instagram Stories را دارید که یک ابزار قدرتمند عالی است که می توانید به نفع خود از آن استفاده کنید. این نکات بازاریابی باعث می شود که شما از بقیه بسته بندی ها متمایز شوید. همه فن آوری های فوق می باشد استراتژی بازاریابی اینستاگرام این به ساختن یک فن فن عظیم کمک خواهد کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا