دنیای وب

استراتژی بازاریابی دیجیتال

با رهنمودها و قوانین جدید موتور جستجو ، سال 2013 فرصتی عالی برای شرکت ها است که حضور آنلاین خود را به طرز چشمگیری افزایش دهند. از ژوئیه 2013 ، قوانین قدیمی SEO به همین روش اعمال نمی شود. اکنون بهترین زمان برای تعهد به یک برنامه بازاریابی دیجیتال است که متناسب با تجارت شما باشد. با استفاده از گوگل اجازه می دهد تا بال های خود را گسترش دهد ، شرکت هایی که از تکنیک های بازاریابی خوبی استفاده می کنند در زمان مناسب پاداش می گیرند. در زیر لیستی از عوامل اصلی برای همه شرکت ها برای ادغام در لیست کارهایی که باید بصورت آنلاین انجام دهند وجود دارد. همچنین باید لیستی از سایت ها ، ایمیل ها و کلمه های عبور استفاده شده برای هر کاری را انجام دهید. به من اعتماد کنید ، وقتی به یک سطح مشخص رسیدید ، از این لیست خوشحال خواهید شد. همچنین باید نتایج را برای هر جنبه بازاریابی پیگیری کنید. یک چیز ساده برای اینکه بتوانید به طور ماهانه پیشرفت ها را بررسی کنید و بازده خود را در زمان سرمایه گذاری بررسی کنید.

1. بهینه سازی سایت و تحقیقات کلمات کلیدی

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به خوبی طراحی شده است. ترکیبی عالی از هدرها ، متن ها و تصاویر برای جابجایی تفکر سئو مورد نیاز است. حدود 300 کلمه در متن را هدف قرار دهید و مطمئن شوید که عنوان ها را به عنوان H1 علامت گذاری کنید ، و تمام تصاویر به درستی نشاندار شده اند. این به همه موتورهای جستجوگر کمک می کند تا سایت شما با آنچه افراد جستجو می کنند پیوند دهند. با دسترسی به کد سایت خود ، یک نقشه سایت ایجاد کنید ، برای هر دو ابزار مدیر وب و گوگل و بینگ حساب ایجاد کنید و سایت خود را با نقشه سایت به هر دو فهرست ارسال کنید.

سپس بر نحوه ظاهر سایت شما در موتورهای جستجو تمرکز کنید. از تجزیه و تحلیل دیجیتال SWOT برای شغل خود استفاده کنید ، روی ایجاد کلمات کلیدی مرتبط ، ایجاد برچسب های متا ، ایجاد برچسب عنوان و اختراع صفحه اصلی تمرکز کنید تا دید شما را نسبت به مشتریان بالقوه افزایش دهد.

این مرحله اول نتایج شما را فوراً بهبود می بخشد. بازده بزرگی از سرمایه گذاری را طی چند ماه کوتاه مشاهده خواهید کرد.

2. بهینه سازی خارج از سایت ، بک لینک ها و پیوندها

تجارت خارج از سایت یک بخش مهم از یک کمپین قوی بازاریابی دیجیتال است. تمرکز بهینه سازی خارج از سایت گرفتن نقطه اینترنت شما و نگاه شماست. این هدف برای پیوند وب سایت شما با وب سایت های رتبه بالا موجود است. Google Rank 5 یا بالاتر و رتبه های بالای ترافیک الکسا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. از سایتهای دارای تبلیغات در صفحات بیشتر از محتوا خودداری کنید.

اصول اولیه رسانه های اجتماعی: برنامه خود را برای ایجاد صفحات پروفایل تجاری در پنج سایت اجتماعی که بیشترین بازدید را دارند: Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، Google+ و Pinterest. هر صفحه کسب و کار باید دارای پیوندهایی به وب سایت شما باشد ، و در عوض پیوندهایی از وب سایت شما به این صفحات می رسد. هر صفحه باید با مطالب مربوط به کار ، متن ، عکس ، اطلاعات تماس و ساعات کار تهیه شود. همچنین باید برای شروع کار با پیروان و حامیان خود ، در صفحات / پیوندها / حلقه های مرتبط سرمایه گذاری کنید.

برنامه های افزودنی رسانه های اجتماعی: علاوه بر 5 سایت برتر ، می توانید سایت های رسانه های اجتماعی دیگری را نیز به عنوان بخشی انتخاب کنید که واقعاً شما را از رقابت جدا می کند. بهترین موارد دیگر: شامل Tumblr ، Stumbleupon ، Foursquare ، Squidoo و Instagram.

بسته به میزان درگیری رسانه های اجتماعی ، ممکن است به کمک حرفه ای نیاز داشته باشید که همه شما از آن فراتر بروید. در حالت ایده آل ، هر خیابان رسانه های اجتماعی از 45 دقیقه تا یک ساعت در هفته نیاز دارد تا با محتوای جدید ، شبکه در سیستم عامل ها به روز شود ، دنبال کنندگان ، لایک ها و پیوندهای جدید را بدست آورد.

استراتژی Backlinks: این روزها مهم است که هنگام مراجعه به بک لینک ، روی کیفیت و نه کمیت تمرکز شود. بسته به شغل شما ، پیوندهای مختلف برای برخی کار می کند ، نه برخی. یک شروع مهم ، ترکیب راهنمایان محلی و همچنین تمرکز روی پیوندهای رقبا است. جستجوی “دایرکتوری های آنلاین رایگان” در Google ، و لیستی از دایرکتوری های ارسال وب سایت را مشاهده خواهید کرد. مدتی را پر کنید و ارسال کنید. به خاطر داشته باشید که بعضی از آنها پردازش بیشتری از سایرین می کنند ، بنابراین لیستی از آنچه پذیرفته شده است را نگه دارید و هنوز پردازش می شوید. برخی از راهنماها ویژگی های پرداخت شده را ارائه می دهند. اینها می توانند ویژگی های خوبی باشند ، اما حتما برخی از کارهای خانه را انجام داده و از گزینه بهترین ارزش برای بازده مناسب سرمایه گذاری استفاده کنید. من با شرایطی روبرو شده ام که یک دایرکتوری بطور خاص پیوندهای شغلی رایگان را در وب سایت ارائه می دهد ، خدمات تبلیغاتی با حداقل هزینه ای را برای تبلیغ رسانه های اجتماعی شما ارائه می دهد ، و یک مجموعه کامل شامل یک صفحه اصلی با ویژگی های سئو در سایت های خود با هزینه کمتری در سال از هزینه اجاره بسته و میزبانی دامنه به همراه او هزینه دارد. همچنین با استفاده از لینک بندی می توانید از رتبه فعلی آن به نفع کلمات کلیدی خود استفاده کنید. می توانید روز به روز بیشتر بروید و همچنین شرکتهای متفکر ، تأمین کنندگان ، نمایندگان و کاربران معاملات تجاری خود را بطور روزانه پیدا کنید و برای تبلیغ سایتهای یکدیگر از طریق بک لینک به گفتگو بپردازید. در این حالت ، قدرت در اعداد وجود دارد ، و یک لینک قابل اعتماد به شما کمک خواهد کرد.

3. فیلم:

بهترین راه بعدی برای ارتقاء مشاغل خود ، ایجاد کلیپ ویدیویی است که محصولات و پیشنهادات شما را برجسته می کند. در دسترس بودن و محبوبیت سایتهایی مانند YouTube و Vimeo برای شرکت در این موارد ضروری است. یک فیلم 2-3 دقیقه ای که از طرف شما ایجاد شده است ، آن را در YouTube بارگذاری کنید و آن را در سایت خود قرار دهید بهترین مکان برای شروع است. اگرچه ارسال فیلم ممکن است به طور مستقیم درآمد نداشته باشد ، شرکت های هوشمند از بازاریابی ویدیویی به عنوان یک تاکتیک برای بهبود مشارکت مصرف کننده ، کلیک و ترافیک استفاده می کنند. همچنین از آنجا که موتورهای اصلی شروع به رتبه بندی فیلم ها در صفحات نتایج خود می کنند ، همچنین به رانندگی ترافیک جستجو کمک می کند. از جمله فیلم در ایمیل ، میزان بازشدن قفل را 5.6٪ و نرخ کلیک در مقایسه با بازاریابی منظم از طریق ایمیل 38/96٪ افزایش می دهد. فیلم ها 50 بار فرصت دارند تا در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی خود رتبه بندی کنند. همچنین باعث افزایش ترافیک در مشاغل هنگام اشتراک می شود. همیشه فرصتی برای ویروسی وجود دارد.

4. سایت ها و برنامه های تلفن همراه:

معمولاً بیشتر وب سایتها بین 900 تا 1000 پیکسل ساخته می شوند. جای تعجب نیست ، اما به گونه ای طراحی شده است که در صفحه های رایانه نمایش داده می شود. تلفن های هوشمند معمولاً می خواهند مکان هایی را در حدود 350 پیکسل نشان دهند. اگر طرحی پاسخگو ندارید تا اندازه صفحه نمایش سایت را مشاهده کنید ، وحشتناک به نظر می رسد ، و بیننده به کار خود ادامه می دهد. سایت خود را با کلیک کردن اینجا تست کنید. برنامه تلفن همراه یا وب سایت راه بسیار خوبی برای دستیابی به سایت فعلی شما با این نسل از نحوه مشاهده اینترنت – تلفن همراه است. برنامه ها بسیار جالب هستند ، اما تولید می تواند گران باشد. بازار برنامه در حال رشد است و ایجاد شامل بازگشت محتوای کامل به سایت فعلی شما است. برنامه ها در اندازه ، هزینه و عملکرد متفاوت هستند. نسخه موبایل وب سایت و فناوری موبایل شما مانند پیامک ها و کدهای QR می توانند به همان بازار برسند. با داشتن سایت های دایرکتوری ، سایت تلفن همراه توسط کاربر نهایی ، مشتری شما به راحتی پیدا و استفاده می شود. با استفاده از کد مشابه وب سایت خود ، یک وب سایت تلفن همراه می تواند به دستگاه های مختلف تلفن همراه دسترسی پیدا کند ، در حالی که برنامه های بومی نیاز به ایجاد نسخه جداگانه برای هر نوع دستگاه دارند. آدرس های اینترنتی وب سایت موبایل به راحتی در سایر فن آوری های تلفن همراه ادغام می شوند.

5. مطالب و وبلاگ نویسی با کیفیت بالا:

بنویسید ، بنویسید و بنویسید. به طور فزاینده ، موتورهای جستجوگر اعتماد به نفس زیادی را در مورد هرگونه ترافیکی جدید که بتوانند پیگیری کنند ، به دست می آورند. ایجاد و افزودن مطالب جدید به سایت موجود خود از این طریق واجد شرایط است. هنگام ردیابی نرم افزار و عنکبوتها به وب سایت شما مراجعه می کنند ، اگر محتوای جدیدی برای گزارش وجود دارد ، موتورهای جستجو این موضوع را مثبت می دانند. اگر سایتی را به عنوان وبلاگ اداره می کنید ، البته با ارسال های جدید که محتوای جدیدی اضافه می کنند. محتوای وبلاگ و کیفیت وبلاگ باید در دستان شما باشد. به یاد داشته باشید که مقالات اصلی و با کیفیت را بنویسید. کارهای شخص دیگری را کپی و چسب نکنید زیرا فقط چیز جدیدی برای ارسال وجود دارد. این روند قانونی را تضعیف می کند. اگر کاری را که شخص دیگری انجام داده است دوست دارید ، آن را دوست دارید و به آنها سهم و اعتبار کلی می دهید. اگر نمی توانید به اندازه کافی مواد تازه بنویسید ، می توانید برای نویسندگان مهمان جستجو کنید که با کمال میل برای شما اعتبار می نویسند. اگر شغلی را اداره می کنید و علاقه ای به وبلاگ محتوا ندارید ، چند نکته که باید در سایت خود به آن توجه کنید ، موارد ساده ای برای تصحیح است. اطمینان حاصل کنید که حق چاپ شخصی در صفحه اصلی دارید. اطمینان حاصل کنید که خرما و سالها صحیح هستند. هنگامی که مشخص است که سایت ها تحت تعمیر و نگهداری هستند و سال های جاری در حق چاپ آنها گنجانده شده است ، مشتریان جدید بیشتر از وب سایت های تجاری استفاده می کنند. عادت دارید که به طور مکرر وب سایت خود را مرور کنید و هر قسمت از محتوای به روز شده را جستجو کنید. حداقل ، در صورت امکان پیوندهای اشتراکی را در فیس بوک یا توییتر و یک لینک ایمیل درج کنید. این به شما کمک می کند محتوای خود را بدون نیاز به انجام این کار در وب به اشتراک بگذارید. بازدید کنندگان دیگر اگر دوست دارند آنچه می بینند این کار را برای شما انجام دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا