دنیای وب

استراتژی بازاریابی محصول جدید

بازاریابان روشهای اثبات و آزمایش شده بسیاری برای توسعه استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی محصول جدید دارند که بسیاری از آنها نوعی مؤلفه رسانه اجتماعی را شامل می شوند. این بدان معنی است که استراتژی بازاریابی محصولات جدید اکنون به شدت به اینترنت وابسته است. موفقیت همیشه با یک استراتژی شروع می شود و برای محصول جدید شما این یک ضرورت است.

بازاریابی آنلاین آنقدر گسترده شده است که بازاریابان برای راه اندازی محصولات از طریق یک پلت فرم آنلاین متفاوت به استراتژی های مختلفی نیاز دارند. Pinterest مانند فیس بوک نخواهد بود ، بنابراین ، تعیین مناسب ترین انواع بازاریابی اینترنتی برای محصول شما مهم است. با این حال ، برخی از روش های کلی وجود دارد که باید همیشه مورد استفاده قرار گیرد.

اطلاعات جمعیتی خود را پیدا کنید

هنگام تدوین استراتژی بازاریابی محصول جدید خود ، با جمع آوری لیستی از انواع افرادی که بیشتر علاقه مند به محصول شما هستند ، شروع کنید. تا حد امکان خاص باشید. شاید توصیف شما از بازار هدف و شناسایی افراد واقعی در شبکه های اجتماعی که نماینده مشتری هدف هستند ، مفید باشد.

ایجاد سر و صدا

ارائه هدایای رایگان نیز راهی عالی برای تولید وزوز درباره محصول شما به صورت آنلاین است. از مردم بخواهید که عکسی از محصول شما را برای به دست آوردن یک عکس به صورت رایگان به اشتراک بگذارند یا دوباره ارسال کنند. پیشنهادات و تبلیغات رایگان همچنین می تواند به بهبود مطبوعات روزانه وبلاگ شما کمک کند. در ازای نوشتن یک بررسی برای محصول خود ، یک وبلاگ با وضعیتی برای محصول خود پیدا کنید و به آنها نمونه رایگان بدهید.

اگر افراد مشهور یا تأثیرگذار در صنعت وجود دارند که متناسب با بازار هدف هستند ، به آنها هدایای رایگان بدهید. اگر محصول شما را دوست داشته باشند ، آنها به احتمال زیاد یک توییت یا “تشکر از شما” ارسال می کنند که باعث افزایش ترافیک آنلاین شما به حساب های رسانه های اجتماعی محصول یا وب سایت شما می شود.

از سئو استفاده کنید

استراتژی بازاریابی محصول جدید همچنین باید شامل SEO باشد. مخاطبان مورد نظر خود را تجزیه و تحلیل کرده و لیستی از کلمات کلیدی را که ممکن است برای جستجوی محصولات مشابه استفاده کند ، ایجاد کنید. در صورت امکان ، SEO را در توضیحات محصول خود یا هرگونه اطلاعیه مطبوعاتی که از طریق اینترنت ارسال می کنید ، درج کنید. پیاده سازی سئو با ایجاد یک وبلاگ به عنوان بخشی از وب سایت محصولات خود. محتوای وبلاگ شما موفقیت استراتژی سئو را تعیین می کند. ممکن است که رقبا از همان کلمات استفاده کنند ، بنابراین تهیه محتوای مفید برای بازار هدف مهم است.

برای تبدیل شدن به یک متخصص در ساخت محصول خود از وبلاگ نویسی و اشکال دیگر رسانه های اجتماعی استفاده کنید. از وب سایتهایی مانند MeetUp و Eventbrite برای ایجاد رویدادهای مستحکم پیرامون محصول و اطلاعیه های مطبوعاتی خود استفاده کنید تا به مردم درباره وقایع بگویید. نمونه ها شامل نمایش های گالری و نمایش های مزه مزه است. همچنین ، به گروههای LinkedIn بپیوندید یا ایجاد کنید که می توانید اطلاعات مربوط به محصول خود را در صفحه های بحث و گفتگو به اشتراک بگذارید. اشتراک و پیوند دادن مجدد به وب سایت خود از طریق این رسانه اجتماعی به ایجاد پروفایل سئو شما کمک می کند.

برای راه اندازی محصول جدید در هر بازاری ، بصورت آنلاین یا فروشگاه های آجری و ملات ، ایجاد یک استراتژی بازاریابی محصول جدید ضروری است. اگرچه همه برنامه ها موفق نمی شوند ، اما موفقیت آمیز بودن بدون ایجاد یک نقشه در ابتدا تقریباً غیرممکن است. استراتژی بازاریابی محصول جدید مهم است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا