دنیای وب

استراتژی بازاریابی کتاب الکترونیکی – 5 مرحله برای موفقیت بزرگ در بازاریابی الکترونیکی

بعد از گذراندن تلاش کتاب الکترونیکی ، گام بعدی توسعه و پیاده سازی استراتژی بازاریابی کتاب الکترونیکی برای بازاریابی مشاغل شماست. شکی نیست که گرچه محتوای کتاب الکترونیکی شما مهم است ، استراتژی بازاریابی کتاب الکترونیکی شما به همان اندازه موفقیت پروژه شما مهم خواهد بود. اگر محتوا پادشاه باشد ، بازاریابی قطعاً ملکه است.

بیایید پنج مرحله برای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی را مرور کنیم:

مرحله 1: بازار خود را مطالعه کنید

اگر امیدوارید که تبلیغات کتاب الکترونیکی موفقیت واقعی باشد ، پس باید بازار خود را مطالعه کنید. شما ممکن است قبلاً هنگام نوشتن کتاب الکترونیکی خود این مرحله را انجام داده باشید ، اما ارزش این کار را دارد که دوباره این روند را انجام دهید. شما باید جمعیتی (جنسیت ، سن ، درآمد و …) و روانشناسی (شخصیت ها ، سبک زندگی ، نگرش ها و …) را در بازار خود بشناسید تا بتوانید کمپین های بهتری را تدوین کنید.

مرحله 2: روشهای احتمالی بازاریابی را مطالعه کنید

برای بازاریابی کتاب الکترونیکی شما امکانات بی شماری وجود دارد ، بنابراین نمی توانید وقت خود را در همه این کتاب ها بگذرانید. در حالی که موضوع کتاب الکترونیکی خود هستید ، چند ده روش یا کانال بازاریابی مناسب برای بازاریابی را مطالعه کنید. جوانب مثبت ، منفی و منابع مورد نیاز برای هر رسانه بازاریابی را در یک سند لیست کنید.

مرحله 3: 3 تا 5 راه برای تمرکز روی آن را انتخاب کنید

3 تا 5 از بهترین روشهای بازاریابی را انتخاب کنید تا روی آن متمرکز شوید ، به آن بچسبید و استاد شوید قبل از افزودن منابع ترافیکی بیشتر به مخلوط. بازاریابی مقاله یکی از منابع برتر ترافیک و همچنین تبلیغات با پرداخت به ازای هر کلیک ، تبلیغات ایمیل شخصی ، تبلیغات فیس بوک ، Craigslist و غیره است.

مرحله 4: نتایج خود را آزمایش و پیگیری کنید

برای اطمینان از اینکه در مسیر صحیح هستید و همچنین برای بهبود عملکرد تبلیغ خود ، باید نتایج تبلیغات خود را تست و ردیابی کنید. همیشه جای پیشرفت در بازاریابی و تبلیغات وجود دارد. برای پیگیری فعالیت های خود از یک برنامه آنلاین مانند Google وب سایت بهینه ساز ، Hypertracker یا AdTrackz استفاده کنید. جنبه های مختلف نسخه تبلیغی خود را مانند عناوین ، توضیحات ، تماس با عمل ، رنگ تبلیغ خود و غیره آزمایش کنید.

مرحله 5: تبلیغات بازاریابی خود را گسترش دهید

پس از موفقیت در کارزار بازاریابی خود ، می توانید با سرمایه گذاری بیشتر در روش های بازاریابی موجود خود ، آن را گسترش دهید تا ترافیک بیشتری جذب کنید و / یا می توانید از راه های بیشتری ترافیک ایجاد کنید که به شما ترافیک زیادی می بخشد.

یک استراتژی بازاریابی الکترونیکی که به خوبی برنامه ریزی شده باشد می تواند تفاوت زیادی بین یک راه اندازی بسیار موفق کتاب الکترونیکی یا یک راه اندازی متوسط ​​ایجاد کند. وقت خود را برای ایجاد یک استراتژی مناسب بگذرانید و سپس یک کار بزرگ انجام دهید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا