دنیای وب

استراتژی رایگان بازاریابی تجهیزات سنگین

هر شرکتی به یک برنامه بازاریابی نیاز دارد. از کوچکترین مرد مجرد ، که خود اشتغال دارد تا بزرگترین شرکتهای بزرگ ، همه شرکتها درگیر بازاریابی محصولات یا خدمات خود هستند. امروزه با وجود اطلاعاتی که در اینترنت وجود دارد ، می توان احساس کرد که یک تجارت کوچک گم شده و از کجا می تواند با بازاریابی موتور جستجو (SEM) شروع به کار کند. موتورهای جستجو ، مانند گوگل و بینگ ، باعث جذب بازدید کنندگان به وب سایت ها به یک صنعت یکپارچه شده است. آژانس های بازاریابی وقت و هزینه زیادی صرف می کنند تا با تغییرات الگوریتم موتور جستجو همراه شوند و سپس برنامه های بازاریابی را برای اجرای بهتر تغییرات ایجاد می کنند ، وب سایت های مشتری خود را با جستجوهای محصول / خدمات مرتبط نگه می دارند.

Craigslist یکی از کم استفاده ترین ابزارهای بازاریابی موتور جستجو در هنگام خرید / فروش تجهیزات سنگین است. وقتی صحبت از صنعت ما می شود ، این وب سایت بیشتر توسط افراد محلی و مشاغل کوچک که سالانه کمتر از 10 دستگاه برای فروش دارند ، استفاده می شود. آنها فراموش می کنند که خدمات جهانی در همه شهرهای بزرگ جهان جهانی است.

برخی از مردان به دلیل نگرانی در مورد انتقال ماشین صدها مایل به خریدار و تمایلی به قبول مسئولیت یا هزینه های یک سفر طولانی مدت ، تبلیغات خود را محلی نگه می دارند. اگر بازاریابی از مقیاس محلی دور باشد ، خریداران از راه دور متوجه مسئولیت حمل و نقل دستگاه به سایت خود می شوند که فشار را از فروشنده خارج می کند. نگران نباشید ، اگر خریدار دستگاه شما را بخواهد ، برای شما مفید خواهد بود.

لیست تجهیزات سنگین در Craigslist دارای مزایای منحصر به فردی برای سایر سایت های ذکر شده / رتبه بندی شده است.

در ابتدا ، امکان بارگذاری حداکثر 24 عکس در یک پست را فراهم می کند. من فقط استفاده از چهار پروفیل چپ و راست ، دو گوشه مخالف را توصیه می کنم. اگر خریدار عکس های بیشتری می خواهد ، اکنون زمان شروع مکالمه ، ایجاد رابطه ، پیشنهاد ارسال عکس / عکس اضافی به ایمیل است ، سپس ادامه دهید.

فروشندگان می توانند محل دقیق دستگاه ارائه شده برای فروش را از طریق Google Maps برای کمک به خریدار در زمینه حمل و نقل ارائه دهند.

آیا ماشین های دیگری برای فروش دارید؟ ارسال لینک به تبلیغات دیگر توسط همان دارنده حساب. درخشان! خریدار روی یک تبلیغ کلیک می کند ، پیوندها به سایر دستگاه های فروش و حداکثر قرار گرفتن در معرض را می بیند

انتشار موتور جستجوی ساده “خارج از جعبه” است. پست را همراه با ساخت ماشین ، مدل ، مدل فرعی و نوع برچسب بزنید. مثال: بیل مکانیکی CATERPILLAR D6R LGP. این عنوان پست شما را بهبود می بخشد ، و احتمال نمایش لیست صفحه اول شما در نتایج موتور جستجو را افزایش می دهد. به آن بهینه سازی موتور جستجو (SEO) گفته می شود.

· در سراسر جهان! تبلیغ کنندگان می توانند هر چیزی را برای فروش ، در هر شهر بزرگ ، در هر نقطه از جهان ذکر کنند! این قدرتمند است. عیب شما ترجمه تبلیغ شما به انگلیسی به زبان سایت مورد نظر است.

که آیا تو پیوندهای دارای پیوند اضافی را در داخل پست ها مجاز کنید (متن آبی را می دانید ، وقتی روی آن کلیک می کنید ، مستقیماً به یک وب سایت هدایت می شود). این عمل به بازدیدکنندگان / بازدیدکنندگان از وب سایت شرکت شما تبدیل می شود.

آیا ذکر کردم رایگان است!

وقتی نوبت به بازاریابی اینترنتی می رسد ، بهترین مکان برای شروع کار آسان و رایگان است. حتی بازاریابان آنلاین و باتجربه نیز از قدرت مخفی Craigslist اطلاع دارند. این یک سایت کاملاً شناخته شده است که بازدیدکنندگان روزانه زیادی را به دنبال همه چیز زیر آفتاب می کشاند. امیدواریم این نکات به شما کمک کند در جذب چند نفر از بازدیدکنندگانی که به دنبال شروع رابطه و خرید تجهیزات سنگین خود هستند ، شروع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا