دنیای وب

استراتژی های انتشار مطبوعات در عصر وب 3.0

متخصصان روابط عمومی کمپین های رسانه ای فلش را برای جلب روزنامه نگاران و خبرنگاران برای نوشتن و گزارش در مورد یک محصول یا داستان مشتری طراحی می کنند. سلاح انتخابی همیشه اعلامیه مطبوعاتی بوده است. در ابتدا ، بیانیه های مطبوعاتی تیزرهایی کاملاً متمرکز بر ارائه حقایق سرد بود تا مسئولان رسانه بتوانند مقاله روزنامه ای را به سبک روزنامه نگاری بنویسند. با این حال ، در دهه گذشته ، اینترنت چهره روابط عمومی و نظریه انتشار اخبار را به طور کلی تغییر داده است. با ظهور توزیع کنندگان روابط عمومی آنلاین مانند PRWeb ، Marketwire و Vocus ، مشتریان و مصرف کنندگان بالقوه می توانند بیانیه های مطبوعاتی را مستقیماً بخوانند. این نه تنها باعث حذف رسانه ها از معادله می شود ، بلکه نحوه نوشتن بیانیه مطبوعات را نیز تغییر می دهد.

وقتی اعلامیه مطبوعاتی ، فقط یک بیانیه مطبوعاتی بود ، استانداردهای خاصی در این زمینه وجود داشت. به عنوان مثال ، تنها افرادی که واقعاً بیانیه مطبوعاتی را خوانده اند ، تعدادی خبرنگار و سردبیر بودند. وقتی این اتفاق افتاد ، ضروری بود مشتری خبرهای مهمی برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی داشته باشد. اغلب اوقات ، نقل قول های مشتریان ، تحلیل گران و کارشناسان در طول دوره برابر بود تا موضوع را با هم مرتبط کند. سرانجام ، موفقیت اطلاعیه مطبوعاتی فقط زمانی قابل اندازه گیری بود که رسانه ها آن را انتخاب کرده و بر اساس آن مقاله نوشتند. در فرهنگ غنی اینترنت امروز چنین نیست.

در عصر وب 3.0 ، متخصصان بازاریابی از نوعی استراتژی جدید استفاده می کنند که نوبت به انتشار مطبوعات می رسد. با لغو قوانین PR در گذشته ، متخصصان روابط عمومی اکنون در حال نوشتن مقالات جعلی مشتری مداری در اینترنت هستند که آنچه را که مطبوعات اعلام کرده اند را هدف قرار می دهند. تا حدود زیادی گویا وب به شرکتها اجازه داده است مقالات خود را مستقیماً منتشر کنند ، بدون اینکه مجبور شوند روزنامه نگاران و سایر مقامات رسانه ای را فریب دهند. به این ترتیب ، نوشتن اطلاعیه های مطبوعاتی در معرض زبان مشتری مداری قرار گرفته است. مقالات غنی از کلمات کلیدی برای سئو ، RSS و وبلاگ نویسی اکنون به اندازه مدرسه قدیمی که ، چه چیزی ، چه زمانی ، کجا و دلایل نوشتن روابط عمومی تأثیرگذار است.

امروز هنگام نوشتن بیانیه های مطبوعاتی ، متخصصان بازاریابی از استراتژی های جدیدی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، آنها فقط هنگامی که مشتری “اخبار مهم” داشته باشد ، اطلاعیه مطبوعاتی ایجاد نمی کنند. در عوض ، تیم های بازاریابی ، صرف نظر از اندازه ، دائماً محتوای ثابت ایجاد می کنند. اعلامیه های مطبوعاتی سیم ها را در مورد همه چیز از ویژگی های محصول گرفته تا مشتریان جدید برنده می کند ، از مقاله های سفید گرفته تا پست های سخنرانی تا مدیرعامل. همچنین ، محتوا غنی از کلمات کلیدی است و می تواند به سایت پیوند داده شود تا موتور جستجوی آن را گسترش دهد. سرانجام ، بیانیه های مطبوعاتی به جای اینکه یک واسطه باشند که در نهایت منجر به فروش شود ، با ایده فروش که قبلاً جاسازی شده است ، نوشته می شود. در این روابط عمومی آنلاین جدید ، فوری پادشاه است.

اینترنت زندگی را برای همه فوری تر کرده است. بیشتر نیازهای رسانه های روزانه ما از جستجوی اینترنتی ناشی می شود. شرکت ها دیگر مجبور نیستند برای ایجاد ترافیک تلاش کنند. در حال حاضر تعداد ترافیک بسیار زیاد است. نکته اصلی این است که به وسط ترافیک بروید و ترافیک را بدست آورید و خبرهای مطبوعاتی حرفه ای در وب پیاده روها هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا