دنیای وب

استراتژی های ایجاد لیست بازاریابی وابسته را بیاموزید

اگر می خواهید بازاریابی شرکت های وابسته را بیاموزید تا بتوانید لیست بزرگی از کاربران هدف قرار دهید ، بنابراین باید با آن رفتار کنید گویا در دنیای آفلاین با آنها صحبت می کنید …

شما در یک سوپرمارکت هستید … به میز نزدیک می شوید تا دختری که به شما خیره شده است به استقبال شما بیاید …

دوباره بهش نگاه می کنی به نظر می رسد او از ذهن خود خسته شده است.

چی کار میکنی

آیا سریع به ساعت خود نگاه می کنید تا به مکان بعدی خود بروید …

یا مثل اینکه دوست دارید یک دوست سعی کند به روزی که می دانید برای او خسته کننده است ، با او صحبت کنید؟

بازاریابی وابسته غالباً اینگونه است ، افراد به طور کلی خسته شده اند و آخرین چیزی که در طول روز نیاز دارند این است که کسی سعی کند چیزی به آنها بفروشد …

بنابراین چگونه به طور موثر به عنوان بازاریاب شرکت های وابسته فروش می کنید؟

خوب این سوالی است که خیلی ها پرسیده اند اما تعداد کمی واقعاً آن را فرا گرفته اند.

نکته مهم در برقراری ارتباط موثر با لیست بازاریابی وابسته شما برقراری ارتباط با آنها به گونه ای است که ارزش روز آنها را افزایش دهد. این می تواند به صورت اطلاعات ارزشمندی باشد که به آنها کمک می کند تا هر کمکی که نیاز داشته باشند یا یک داستان جذاب و جالب توجه آنها را به خود جلب کند.

فرصتی برای خلق داستانی که هر روز پیرامون ما می چرخد. هنگام مراجعه به سوپرمارکت ، موردی وجود دارد که متوجه می شوید یا در آن شرکت می کنید که افراد علاقه مند هستند از آن مطلع شوند.

قصه گفتن نه تنها مردم را سرگرم می کند ، بلکه باعث می شود نزدیکتر به شما باشند. داستان باعث ایجاد اعتماد و دوستی می شود و به عنوان یک بازاریاب وابسته ، این نوع مزایا هنگام انجام یک فروش موفق ضروری است.

اگر می خواهید در هنگام یادگیری بازاریابی وابسته ، فروش موثرتری داشته باشید ، پس من شما را تشویق می کنم که با افراد درگیر شوید ، به روزهای آنها ارزش دهید و بنابراین در پایان ماه با افزایش چک های فروش ، پاداش خواهید گرفت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا