دنیای وب

استراتژی های بازاریابی اینترنتی

پتانسیل جدید تجارت الکترونیکی و توسعه تجارت الکترونیکی باعث شده است تا آژانس ها بازاریابی سنتی را با استراتژی های جدید بازاریابی آنلاین ترکیب کنند.

به وجود آمدن امکانات جدید برای توسعه تجارت الکترونیکی و تجارت الکترونیکی نقطه عطفی در استراتژی آژانس ایجاد کرده است که اکنون بازاریابی سنتی را با استراتژی های جدید بازاریابی آنلاین ترکیب می کند. اکنون مشتریان با برقراری رابطه مستقیم تر با آنها ، طبق سلیقه و علایق خود گروه بندی می شوند.

پس از جمع آوری تمام اطلاعاتی که مورد علاقه ما است ، باید به راه هایی برای جذب وب فکر کنیم: تبلیغات بنر ، ابزار وفاداری ، بازاریابی فردی و غیره … ، برای جذب مشتری جدید ترکیب شده اند. جوامعی که در آنجا آنها از طریق برندها و فناوریهای جدید علائق و منافع مشترک خود را به اشتراک می گذارند این کمپین ها از ابزارهایی استفاده می کنند که آنها را بیشتر با مشتری ها از قبیل تلفن همراه ، عکس های دیجیتال یا جریان فیلم می شناسند و ارتباط ، حفظ و وفاداری را آسان تر می کنند.

علاوه بر این ، این واقعیت که کاربر به جای نگرش منفی شخصی که جلوی تلویزیون نشسته است ، دارای یک قضاوت فعال است ، حتی در شهردار تأثیر می گذارد. در سال های اخیر ، همه حرفه ای ها و آژانس های این بخش تنها به آن اعتماد ندارند و در یافتن تأمین کنندگان فناوری برای اطمینان از یک فعالیت موفق ، به آن اعتماد نمی کنند. اکثر متخصصان برای طراحی پیشنهادات خود در مراحل اولیه طراحی استراتژی شامل فناوری نمی شوند و بنابراین مثلاً این جنبه را همان سطح خلاقیت نمی دانند.

از طرف دیگر ، معمولاً فناوری هزینه ای در نظر گرفته می شود که باید تا حد امکان کاهش یابد. این امر نه تنها از نظر کارایی راه حل بلکه از نظر قیمت نیز خطر ایجاد می کند و عدم برنامه ریزی و توجه ویژه به نیازهای فناوری کمپین هزینه هایی را برای حل مشکلات پیش روی این غفلت می افزاید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا