دنیای وب

استراتژی های بازاریابی برتر WorldVentures Biz

راه اندازی مشاغل Worldventures Biz یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد درآمد اضافی است. یا اگر یک کارآفرین جدی هستید ، اگر واقعاً به کار فرصت شغلی متعهد باشید ، می تواند درآمد شما را تمام وقت جایگزین کند. این مقاله کوتاه به دو روش بسیار موثر در تولید سرنخ متمرکز خواهد شد که برای تجارت WorldVentures شما هدف قرار خواهد گرفت.

ما فرض خواهیم کرد که شما در حال حاضر اصول اولیه را می دانید و یا شما یک WorldVentures IR هستید یا به دنبال تبدیل شدن به آن در آینده نزدیک هستید. برای کسانی که خیلی دور از خط نیستند ، WorldVentures یک شرکت MLM مستقر در سفر است که بسته های سفر و خدمات تخفیفی را به اعضای خود ارائه می دهد. این شرکت با بهره گیری از مدل توزیع بازاریابی شبکه ای ، به اعضایی که برای ارتقا and و ثبت نام افراد جدید در تجارت شرکت تصمیم می گیرند ، خسارت می دهد.

با توجه به بسته های جذاب مقصد سفر و نرخ تخفیف پایین ، تبدیل شدن به FFP WorldVentures می تواند بسیار سودآور باشد. به هر حال ، این بخشی از یک صنعت پر رونق 8 تریلیون دلاری است. اما مانند هر فرصت دیگر کسب و کار MLM ، موفقیت در WorldVentures به دلیل مهارت های بازاریابی و توانایی پیگیری اعضای نزدیک حاصل خواهد شد. خوشبختانه ، اگر مخاطب مناسب را برای شروع هدف قرار دهید ، در آینده چشم اندازهای گرم تری خواهید داشت که ضبط آنها راحت تر است.

بازاریابی مقاله ، یا بازاریابی محتوا در صورت داشتن وبلاگ ، ثابت کرده است که راهی بسیار م toثر برای تولید هدایت رایگان برای تجارت WorldVentures شما است. این همچنین یک استراتژی رایگان است که هر کسی با مهارت نوشتن فروتن می تواند بلافاصله شروع به اجرای آن کند. مطمئناً ، ابزارها و آموزش های ویژه تا حد زیادی به سرعت بخشیدن به نتایج کمک خواهد کرد ، اما اگر بودجه کافی دارید ، قطعاً می توانید بدون آن کار کنید. یک جنبه مهم این استراتژی توجه ویژه به تحقیق و رقابت کلمات کلیدی است. منابع و ابزارهای زیادی برای کمک به شما در انتخاب کلمات کلیدی قابل کنترل خوب برای هدف قرار دادن وجود دارد. همچنین ابزارهای دیگر به شما کمک می کنند تا رقبا برای رتبه بندی در سایت های برتر Google ارزیابی کنید. با داشتن این دانش ، تخمین تقریبی از آنچه باید انجام شود تا بهتر از رقبای خود بهتر عمل کنید ، بدست خواهید آورد. و دوباره ، اگر وقت و حوصله داشته باشید ، بیشتر آنچه را که نیاز دارید می توانید به صورت رایگان انجام دهید.

استراتژی عالی دیگر برای تولید سرنخ از WorldVentures PPC فیس بوک است. حتی بسیاری از افراد از این موضوع آگاه نیستند که فیس بوک یک پلتفرم PPC ارائه می دهد. نه تنها یکی در محل موجود است ، بلکه بسیار کارآمد و بسیار ارزان تر از Google Adwords است. در واقع ، فیس بوک هنوز در مرحله “غرب وحشی” است که قطعاً یک پرنده زودرس کرم می شود. بسته به کلمات کلیدی و پارامترهای هدف گذاری شما کمتر از چند سنت برای هر لید غیرمعمول نیست. هنگامی که شما توانایی هدف گیری جمعیتی شگفت انگیز فیس بوک را با هزینه کم آن ترکیب کنید ، این استراتژی کاری بی فایده است و نیازی به شکستن بانک ندارید.

با این حال ، توصیه می شود اگر از قبل وبلاگ ندارید و شروع به نوشتن محتوا کنید ، برای راه اندازی یک وبلاگ کمی وقت بگذارید. در حالی که پرداخت به ازای هر کلیک نتایج فوری و ترافیکی را ایجاد می کند ، اما با ضربه به بودجه ، همه چیز خشک می شود. بازاریابی محتوا – و به ویژه بازاریابی مقاله با ارزش افزوده خوب – اگر از همان ابتدا بخواهید کارها را انجام دهید ، برای سالهای طولانی منجر به هدایت گرما برای تجارت WorldVentures شما می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا