دنیای وب

استراتژی های بازاریابی دامنه – چگونه می توان با SEO دامنه ترافیکی باورنکردنی ایجاد کرد

در عصر تجارت الکترونیکی امروز ، روش های انجام تجارت به سرعت در حال تغییر است. افراد بیشتری از اینترنت برای کسب درآمد از فرصت ها استفاده می کنند. با این حال ، درست مثل تجارت سنتی ، تجارت الکترونیکی نیز رقابت شدیدی را تجربه می کند. بازاریابان آنلاین برای جذب مشتری های خود از فناوری های متنوع و ابتکاری استفاده می کنند. در این زمینه ، استراتژی های مختلف بازاریابی از سئو و نام دامنه توسط کارآفرینان برای جذب کاربران اینترنت استفاده می شود.

با افزایش تعداد روزافزون جمعیت جهان به اینترنت ، بازاریابی دامنه به سرعت در حال افزایش است. در میان کل استراتژی های بازاریابی آنلاین ، بازاریابی دامنه یک جز important مهم است. داشتن یک نام دامنه جذاب و آموزنده بسیار مهم است. در دنیای اینترنت پر سرعت امروز ، اکثر مشتریان وب سایت ها را فقط با نام خود قضاوت می کنند. اگر نام مورد نظر آنها باشد ، آنها فقط علاقه مند به ورود به سیستم یا بررسی این سایت هستند.

اول ، نام دامنه یا وب سایت باید لزوماً نشان دهنده نوع مشاغل شما باشد. اگر با مصنوعات سر و کار دارید ، نام سایت باید حاوی کلمه باستان شناسی باشد. این اطمینان می دهد که افرادی که به دنبال چیزهای عتیقه هستند در نهایت از وب سایت شما بازدید می کنند. از این رو ، نام وب سایت خوب نیاز اساسی هر تجارت اینترنتی است. دوم ، استفاده از نام سایت غنی از کلمات کلیدی ایده خوبی است. انجام این کار منجر به رتبه بندی و بازدید خوب خواهد شد.

نام وب سایتی که انتخاب می کنید باید کوتاه و ساده باشد ، بنابراین می تواند توسط مشتریان یا گروهی از مشتریانی که می خواهید آنها را هدف قرار دهید به راحتی به خاطر سپرده شود. برای اهداف SEO (بهینه سازی موتور جستجو) ، شما باید این کار را انجام دهید بهبود نام دامنه یعنی این نام باید حاوی کلمات کلیدی باشد که موتورهای جستجو بسیار به دنبال آن هستند. این یک واقعیت ثابت شده است که نام وب سایت غنی از کلمات کلیدی شما بازدید بیشتری را به خود جلب می کند. با این حال ، از استفاده از کلمات کلیدی طولانی و دشوار مواظب باشید. علاوه بر این ، برای ایجاد ترافیک وب بیشتر به وب سایت خود ، فقط باید از کلمات کلیدی خاص صنعت استفاده کنید.

اگر وب سایت شما با “کفش های قدیمی و دست دوم” سرو کار دارد ، باید درباره کلمات رایج رایج در صنعت تحقیق کنید. این مسئله از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است زیرا کلمات کلیدی اشتباه در نام می توانند تصور کاملا متفاوتی را در بین مشتریان ایجاد کنند. این هدف وب سایت شما را شکست می دهد. بنابراین ، باید در انتخاب نام وب سایت خود بسیار محتاط باشید. علاوه بر این ، پسوندهای دامنه بسیار حیاتی هستند زیرا نام عمومی وب سایت شما را تشکیل می دهند. محبوب ترین پسوند دامنه .com است ، زیرا کاربران اینترنت در سراسر جهان با آن آشنا هستند. به عبارت دیگر ، شما باید سعی کنید نام دامنه را بهینه کنید.

پسوندهای دامنه دیگر ، مانند org ، net ، co ، in ، یا biz نیز محبوب هستند ، اما تحقیقات متعدد اینترنتی نشان داده است که مصرف کنندگان با دات کام احساس راحتی بیشتری می کنند. بنابراین ، همیشه سعی کنید نام دامنه را با انتهای دات کام ایجاد یا خریداری کنید ، زیرا مطمئناً مزایای خاصی را برای شما به همراه خواهد داشت. علاوه بر این ، شما باید از ایجاد یا خرید دامنه های زیاد برای وب سایت خود جلوگیری کنید. درعوض ، به سادگی یک اسم کلمه کلیدی واحد را جستجو کنید و از محبوبیت آن برای استفاده از استراتژی های بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

هدف اصلی وب سایت شما کسب سود برای تجارت شماست. بنابراین ، در انتخاب نام دامنه صحیح و سپس کلمات کلیدی غنی از محتوا برای خود سایت مراقب باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا