دنیای وب

استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک

داشتن یک صاحب مشاغل کوچک نیاز به توانایی پوشیدن کلاه های زیادی و تسلط بر مهارت های متعدد دارد. مدت ها قبل از باز شدن درها ، مالکان باید برنامه های استراتژیک تجاری و بازاریابی را برای اطمینان از انجام کارهای لازم تدوین کنند.

شاید بزرگترین چالش برای صاحبان مشاغل کوچک ، مشارکت در استراتژی های بازاریابی موثر و مقرون به صرفه باشد. در حالی که ساختن برند بدون ایجاد تلاشهای عمده در بازاریابی تقریبا غیرممکن است ، اما این مکان برای شرکتهایی که تازه شروع به کار کرده اند می تواند بسیار گران باشد.

بازاریابی رسانه های اجتماعی مکانی نه تنها مقرون به صرفه است ، بلکه می تواند منجر به نتایج قوی شود. این فناوری برای دستیابی به حداکثر دید در اینترنت با سایر استراتژی های بازاریابی اینترنتی قابل پیوند است.

بیشتر افراد با رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک آشنا هستند. تقریباً همه مارک های مصرف کننده صفحه کسب و کار Facebook را پیاده سازی کرده اند. این مکان برای تعامل با مصرف کنندگان و ارائه تخفیف یا پیشنهاد ویژه برای فروش به مشترکان مؤثر است.

از رسانه های اجتماعی می توان برای تبلیغ وب سایت های شرکت ، وبلاگ ها ، فیلم های بازاریابی ، پادکست ها ، خبرنامه های دیجیتالی ، انتشارات مطبوعاتی و مقالات رسانه استفاده کرد. صاحبان مشاغل می توانند برای دریافت بازخورد ، ایجاد انگیزه در انتشار محصول جدید و اشتراک گذاری اخبار شرکت با مشترکان در تعامل باشند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی همچنین شامل نشانک های اجتماعی از طریق وب سایت هایی مانند StumbleUpon و Digg می شود. نه تنها شرکت ها می توانند ضمانت های بازاریابی خود را ارتقا دهند ، بلکه می توانند منابع مربوط به سایر شرکت ها را نیز به اشتراک بگذارند. این فرصتی برای ایجاد روابط با مشتری و گسترش روابط تجاری است.

شکل دیگری از بازاریابی اجتماعی ارسال نظرات در وبلاگ ها یا وب سایت های مشابه است. بسیاری از شرکت ها از این استراتژی برای توسعه روابط با شرکتهایی استفاده می کنند که ممکن است شریک بازاریابی خوبی باشد.

به عنوان مثال ، FoodBuzz.com شبکه برتر آنلاین غذا است. این مکان جایی را ارائه می دهد که وبلاگ نویسان در مورد غذا می توانند با مواد غذایی دیگر دیدار کنند و دستور العمل های خود را به اشتراک بگذارند. با این حال ، FoodBuzz حامیان بسیاری دارد که با وبلاگ نویسان مواد غذایی ارتباط برقرار می کنند و انگیزه هایی را برای تبلیغ محصولات خود ارائه می دهند. این یک نمونه اصلی از بازاریابی مشارکتی است که نه تنها زمان را کاهش می دهد بلکه هزینه را نیز کاهش می دهد.

ترک نظرات در وب سایت ها و وبلاگ های یک شرکت استراتژی خوبی برای ایجاد لینک آنلاین است. ایجاد لینک برای افزایش رتبه موتورهای جستجو ضروری است. در حالی که موتورهای جستجو از تکنیک های مختلفی برای تعیین مکان طبقه بندی وب سایت ها استفاده می کنند ، پیوندهای ورودی یکی از مهمترین معیارها هستند. هنگامی که صدها وب سایت به یک وب سایت خاص پیوند می خورند ، آنها به موتورهای جستجو به عنوان یک وب سایت محبوب مراجعه می کنند و اطلاعاتی را که افراد در جستجوی آنها هستند ارائه می دهد.

اهداف اصلی ادغام بازاریابی اجتماعی در مشاغل کوچک توسعه روابط مشتری ، ایجاد شناخت برند و بهبود دید آنلاین است. در بازاریابی رسانه های اجتماعی جنبه های زیادی وجود دارد ، بنابراین ممکن است شرکت در یک دوره آموزشی بازاریابی برای یادگیری راهبردهای موجود و چگونگی بهره مندی از هر یک از آنها مفید باشد.

صاحبان مشاغل کوچک غالباً این کار را برای خارج کردن از منابع بازاریابی یک شرکت بازاریابی اینترنتی مفید می دانند. کار با متخصصان ، بار کارآفرینان را کاهش داده و زمان حضور در مشاغل را برای آنها فراهم می کند.

افراد جدید در مشاغل کوچک ممکن است بازدید از وب سایت انجمن تجاری کوچک در SBA.gov مفید باشند. SBA دوره های متنوعی ، منابع مالی کسب و کار ، مربیان و راهنماهای مرحله به مرحله را برای توسعه برنامه های تجاری و بازاریابی ارائه می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا