دنیای وب

استراتژی های بازاریابی وابسته برای بازدید از وب سایت خود

شماره 1: مطالب قبل از هر چیز دیگری است

محتوا در واقع آلفا و همچنین امگا وب سایت شماست. بنابراین فناوری محتوای وب را سرلوحه کار خود قرار دهید.

بدون مطالب مفید و مفید ، گوگل و همچنین موتورهای جستجوی اینترنتی مختلف دیگر مانند Bing و Yahoo! وب سایت شما قابل تنظیم نیست. بنابراین نمی توانید بازدیدکننده کافی داشته باشید. بنابراین نمی توانید از تبلیغات خود ، چه CPM ، CPC یا حتی مبتنی بر مراجعه ، پول دریافت کنید.

شماره 2: بازدید وب سایت خود را به وب سایت خود هدایت کنید

شما یک وب سایت زیبا طراحی کرده اید. شما محتوای عالی و همچنین پیوندهای پیوسته وابسته درون آن را توسعه داده اید. امروز شما باید افراد بیشتری را به سایت بیاورید تا محتوای خود را بررسی کنند و همچنین روی پیوندهای وب وابسته خود کلیک کنند.

چگونه این کار را انجام می دهید؟

آ. استفاده از ترافیک وب سایت پولی

در تبلیغات Play پولی درخواست می شود که می تواند از کیف پول یا حتی درآمد شما تأمین شود. شما ممکن است با استفاده از تبلیغات PPC برای بازدید وب سایت هزینه کنید.

بلافاصله پس از پرداخت هزینه وب سایت ، ترافیک وب سایت پرداخت شده به سمت وب سایت شما سرازیر می شود. هنگامی که فشار را متوقف کردید ، متوقف می شوید.

اگر در حال حاضر بخشی از یک برنامه وابسته پردرآمد هستید که قادر به کارایی اعداد است ، از تبلیغات استفاده کنید. اگر تازه وارد بازاریابی پولی هستید و هیچ بودجه بازاریابی ندارید ، یا حتی اگر قبلاً در حال بازاریابی از برنامه های وابسته با درآمد کم هستید مانند Amazon Associated ، ممکن است این نکته را نادیده بگیرید.

ب با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ترافیک ارگانیک دریافت کنید

بهینه سازی موتور جستجو شامل بهینه سازی صفحات وب برای رتبه بندی بالاتر در یک موتور جستجوی اینترنتی مانند Google است.

در واقع سئو چیست؟

در ابتدایی ترین سطح ، مربوط به موارد زیر است:

  • عبارات جستجو را پیدا کنید که مشتریان هدف شما از قبل برای جستجو استفاده می کنند.

  • در مورد این نکات موضوع مطالبی (وبلاگ ، صفحات وب مورد و غیره) ایجاد کنید.

  • انجام کارهای “دقیق” (از جمله ایجاد لینک) برای فشار دادن این صفحات وب در صفحات نتایج موتور جستجو در اینترنت.

شماره 3: برای افزایش بازدید وب ، از نوشتن محتوا استفاده کنید.

هنگامی که برای اولین بار کار خود را شروع می کنید ، در واقع بسیار بهتر از تمرکز بر روی جستجوگرها (ایجاد محتوا) خواهید بود. فقط مراقب باشید تا همزمان ترافیک وب را کنار بگذارید.

شماره 4: بر ساخت سایت خود تمرکز کنید.

در همین حال ، وب سایت شما می تواند بدون پروفایل اینستاگرام و فیس بوک (صفحه) و همچنین توییتر کار کند. فقط تمرکز خود را بر ایجاد آن بگذارید.

شماره 5: ترافیک در واقع یک بازی طولانی است.

ترافیک وب سایت همان چیزی است که شما بیشتر به آن احتیاج دارید اما ساخت آن مدتی طول می کشد. همانطور که یکی از آنها ادعا کرد ، رسیدن به هر چیزی زمان خاص خود را می گیرد. هر چقدر در باردار شدن کودک قدرت داشته باشید ، در ایده آل ترین موارد ، 9 ماه طول می کشد تا کودک به دنیا بیایید. بر خلاف بچه ، در واقع عواملی وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن بازدید سایت و موارد دیگر از آن استفاده کنید.

شماره 6: هرچه بیشتر ارسال کنید ، بازدید بیشتری خواهید داشت.

هنگامی که یک زن باردار می شود ، اگر در واقعیت 1 کودک ، همسر یا حتی 3 فرزند کوچک در معده او وجود داشته باشد ، این تعداد روابط جنسی در بازه زمانی 9 ماهه بارداری را افزایش نمی دهد. این قطعاً سناریوی بازدید کننده بازدید کننده نیست. پست اولیه وبلاگ شما می تواند به راحتی 10 بازدید همزمان را برای شما ذخیره کند. موارد زیر ممکن است همان چیزی باشد که شما را از آن 10 بازدیدکننده همزمان با 100 نفر دور می کند. بنابراین تا زمانی که شروع به فروش می کنید ، حداکثر 500 یا حتی 1200 بازدید کننده از وب سایت دارد.

شماره 7: همه پست های وبلاگ باعث بازدید شما در وب نمی شوند.

در واقع تمام پیام ها برای بازدید بازدیدکننده تولید می شوند ، اما مطمئناً همه پست های وبلاگ دقیقاً همان حجم بازدید بازدیدکننده را در اختیار شما قرار نمی دهند. قانون 80/20 * در اینجا اعمال می شود. برخی از مطالب شما میزان بازدید وب شما را افزایش می دهد ، برخی دیگر قطعاً بازدید بازدیدکنندگان را کمی افزایش می دهند و بیشتر مطالب شما قطعاً هیچ وب سایتی را ارائه نمی دهند

حرکت ترافیک

این در واقع واقعیت نوشتن وبلاگ است. شما باید با آن کنار بیایید

* اصل پارتو بیان می دارد که در بسیاری از حوادث ، تقریباً 80٪ از اثرات از 20٪ علل ناشی می شود. مشاور مدیریت جوزف ام. اصل ژوران را نامید و آن را اقتصاددان ایتالیایی فیلفردو بارتو نامید ، که متوجه پیوند 80/20 هنگام حضور در دانشگاه لوزان در سال 1896 شد. ویکیپدیا

شماره 8: ترافیک در واقع یک بازی اعداد است.

آیا به خاطر دارید که ما در شماره 65 بالا به شما اطلاع دادیم تا سایت خود را ادامه دهید؟ بله ، راه دیگری وجود ندارد. در پایان ، شما قطعاً کشف خواهید کرد که چه چیزی برای شما مفید است و چه چیزی به دلیل برخی از داده های حیاتی برای شما مفید نیست. (اطلاعات بیشتر در این مورد در عوامل شماره 76 و همچنین شماره 76 در زیر ذکر شده است).

شماره 9: شما به یک طرح محتوایی نیاز دارید.

گفته های بنجامین فرانکلین ، “با شکست در آماده سازی ، شما در حال آماده شدن برای شکست هستید” در اینجا نیز صادق است. به همین دلیل به c احتیاج داریدمطالب را برنامه ریزی کنید. توصیه می شود هر روز یا 5 بار در هفته آن را ارسال کنید. نکته اصلی هنگام شروع بازدید خوب یک پست در هفته است.

شماره 10: موفقیت در واقع یک بازی اعداد است.

با دلیل خوبی می گویند “محتوا پادشاه است”. با احترام به tهرچه محتوای بیشتری ارسال کنید ، بازدید بیشتری خواهید داشت. هرچه میزان بازدید بیشتری داشته باشید ، تبدیلات بیشتری انجام خواهید داد. هرچه تعداد تبدیل شما بیشتر باشد ، شانس موفقیت شما بیشتر است.

شماره 11: در سال اول پست خود را ادامه دهید.

شاید متوجه شده باشید که به روزرسانی مقالات قدیمی وبلاگ می تواند به راحتی در بعضی مواقع میزان بازدید وب سایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

برایان دین از سایت backlinko.com فقط با به روزرسانی و راه اندازی یک پست قدیمی ، ترافیک ارگانیک به وب سایت خود را با رقم فوق العاده 260 درصدی بهبود بخشیده است.

ابزاری که برایان برای یافتن اینکه با کدام پست وبلاگ کار می کند استفاده می کند در واقع ابزار Animalz Revive (رایگان) است.

اگرچه ممکن است شما نیز چنین کاری انجام دهید ، قطعاً در سال اول انتشار مطالب در وب سایت خود بهتر خواهد بود.

Animalz Revive با استفاده از Google Analytics مشخص می کند کدام صفحات وب بیشترین کاهش در بازدید وب را دارند. صفحه وب باید حداقل یک ساله باشد. (آیا اکنون می فهمید که چرا ما از شما خواسته ایم قبل از تلاش برای بهبود پست های وبلاگ قدیمی خود یک سال صبر کنید؟).

شماره 12: محتوای وب عالی ایجاد کنید.

اثربخشی وب سایت شما به تولید محتوای با کیفیت بالا بستگی دارد که لینک های وب وابسته شما به طور طبیعی در آن جای می گیرد.

تیم فریس با بیش از 100 نفر از افراد مشهور مصاحبه کرد و همچنین این سوال را از آنها پرسید:

“کدام خرید 100 دلار یا کمتر در شش ماه گذشته (یا در حافظه اخیر) بر زندگی شما تأثیر مثبت گذاشته است؟”

تیم یکپارچه پیوندهای خود را در محصولات ارجاع داده شده در پاسخ هایی که به عنوان مقاله جمع آوری کرده بود ، گنجانده است.

هنگام تولید محتوای وب برای وب سایت وابسته خود ، این در واقع یکی از مواردی است که باید سعی کنید انجام دهید.

شماره 13: محتوای همیشه سبز یا حتی چند ساله همیشه بهترین است.

محتوای همیشه سبز در واقع محتوایی است که سالها دوام خواهد داشت.

در حالی که شما نیاز به انتشار مداوم محتوا دارید ، بدانید که قطعاً همه مطالب به طور م worksثر کار نمی کنند. به همین دلیل است که شما باید دائماً محتوای همیشه سبز را امتحان کنید ، اما قطعاً پست های نوع خبری را نه. اگر در ابتدا نتایج واقعاً برای شما ضروری است ، بعداً می توانید هزینه انتشار اخبار را متحمل شوید.

محتوا در جدیدترین مطالب پنهان است ، با زمان آزمایش می شود یا در غیر این صورت ، سرانجام در میان مجموعه سایت وبلاگ شما محو می شود. از آنجا که در واقع دیگر قابل مشاهده نیست که به راحتی قابل مشاهده باشد ، ممکن است از ارزش آن کاسته شود. اما آیا متوجه شدید که محتوای وب قدیمی ممکن است در واقع هنوز هم مفید باشد؟

محتوای اطلاعاتی مرتبط به طور منظم در حال پیشرفت است ، به طور موثر قدیمی و در نتیجه قطعاً بی فایده است. در واقع این دلیل آن است که وقتی بازدید کننده وب سایت به محتوای قدیمی شما برخورد می کند (تاریخ را به ما می گوید) ، قطعاً دکمه بازگشت را می زند و بلافاصله از وب سایت شما دور می شود. با بهبود مداوم و همچنین پیوندهای وب می توانید به راحتی محتوای بی انتها ایجاد کنید.

به روزرسانی مداوم پست های قدیمی شما در بهترین حالت باعث حفظ و تقویت رتبه موتور جستجوگر اینترنت شما در بهترین حالت می شود.

برخی از سیستم عامل ها با ارائه “جدیدترین” یا حتی “محبوب ترین پست های شما” یا حتی “پست های مرتبط” شما در هر صفحه وب ، تا حدی با این مسئله برخورد می کنند.

همچنین می توانید با حذف تاریخ از پست های وبلاگ خود آن را حل کنید. این مهم نیست که محتوای شما در واقع چقدر مرتبط باشد ، مطمئناً بسیاری از بازدیدکنندگان آن را به عنوان یک عتیقه مشاهده می کنند ، به این دلیل که روز بسیار قدیمی تری را پشت سر می گذارد.

این قانون کلی را همیشه بخاطر بسپارید: برای هر دو مورد جدید و محتوای به روز شده ، محتوای همیشه سبز ایجاد کنید.

نمی توانید بنویسید؟

وحشت نکنید.

گری وینریچوک می گوید: “سند ننویس.” ثبت تجربه یا حتی یک چیز یاد گرفته شده می تواند خواندن را جذاب کند و همچنین افرادی را که علاقه مند به دنبال پیشرفت شما هستند ، فریب دهد.

اگر در خارج از منبع محتوا مشغول کار هستید ، در کنار متخصصانی با تجربه در جایگاه خود کار کنید. آنها به راحتی می توانند در تولید کار با کیفیت و قابل اعتماد به شما کمک کنند. این امر می تواند به راحتی باعث بازدید بیشتر بازدیدکنندگان ، بازدید کنندگان وب سایت های تعاملی و فروش بیشتر شرکت های وابسته شود.

شماره 14: قدرت SEO را بدست آورید.

هنگام جستجوی اطلاعات مربوطه ، افراد به اینترنت متصل می شوند. بهینه سازی موتور جستجو در صفحه و جستجوی کلمات کلیدی و همچنین ایجاد لینک به ربات گوگل این امکان را می دهد تا علاوه بر ارائه آن به جستجوگران اینترنتی ، این اطلاعات مربوطه را نیز پیدا کند. به همین دلیل است که شما باید بدانید که چطور اصول SEO را به درستی انجام دهید تا از ترافیک بازدیدکنندگان ارگانیک که از موتورهای جستجو استفاده می شود استفاده کنید.

شماره 15: از Google Webmaster Tools استفاده کنید.

Google Search Console یک سرویس وب ارائه شده توسط Google است که به مدیران وب امکان می دهد وضعیت نمایه سازی را بررسی کرده و قابلیت مشاهده وب سایت های خود را بهبود ببخشند. تا 20 مه 2015 ، این سرویس Google Webmaster Tools نام داشت. در ژانویه 2018 ، گوگل با تغییراتی در رابط کاربری ، نسخه جدیدی از Search Console را معرفی کرد. ویکیپدیا

شماره 16: از Google Analytics استفاده کنید.

Google Analytics سرویس تجزیه و تحلیل وب ارائه شده توسط Google است که ترافیک وب سایت را ردیابی و گزارش می کند ، در حال حاضر به عنوان یک بستر در مارک تجاری Google Marketing Platform. گوگل این سرویس را در نوامبر 2005 پس از خریداری Urchin راه اندازی کرد. ویکیپدیا

شماره 17: به منابع ترافیکی خود توجه کنید.

منابع ترافیک بازدیدکنندگان ممکن است از همه شبکه های اجتماعی ، پولی ، شبکه های اجتماعی ، مراجعه ، پیشنهاد ، ایمیل یا حتی ترافیک مستقیم تشکیل شده باشد. مهم است که شما بفهمید هرکدام از کجا آمده و اطلاعات جمعیتی بینندگان شما چیست. سپس می توانید پیام خود را به طور مناسب سفارشی کنید تا بهترین توصیه های محصول وابسته خود را ارائه دهید.

Google Analytics داده های منبع ترافیک مانند زمان صرف شده در صفحه وب ، نرخ گزاف گویی ، موقعیت جغرافیایی ، سن ، جنسیت ، زمان روز ، دستگاه ها (تلفن همراه در مقابل رایانه رومیزی) و غیره را در اختیار شما قرار می دهد. بررسی این امر قطعاً باعث می شود تا تلاش خود را روی تبدیل بیشترین میزان ترافیک متمرکز کنید.

روش شماره 18: نرخ تبدیل خود را آزمایش کنید و به طور مداوم آن را بهبود ببخشید.

فرض کنید شما کانالی دارید که با استفاده از پیوندهای وب وابسته موردی را تبلیغ می کنید. بیایید تصور کنیم روزانه 500 بازدید با نرخ تبدیل 2٪ دریافت می کنید. این به این معنی است که شما 10 مراجعه می کنید.

برای دریافت حداکثر 20 مراجعه ، دو امکان در اختیار شما قرار دارد. یا برای گرفتن 500 بازدید کننده اضافی وقت صرف کرده اید یا در تلاش هستید نرخ تبدیل خود را به 4٪ افزایش دهید.

فکر می کنید انجام کدام یک آسان ترین است؟

اجازه بدید ببینم.

ایجاد مرجع دامنه با نوشتن یک وبلاگ و همچنین ارسال پست های وبلاگ مهمان برای دریافت ترافیک وب بیشتر و ارگانیک ، قطعاً ماه ها طول خواهد کشید. اما بهینه سازی صفحه فرود ، آزمایش فراخوان برای اقدام و همچنین داشتن فناوری بهینه سازی نرخ تبدیل می تواند به راحتی و در کمترین زمان نرخ تبدیل شما را 2٪ افزایش دهد.

از این رو آزمایش و بهینه سازی وب سایت شما با ابتکار عمل کمتر نتیجه بهتری خواهد گرفت.

شماره 19: آیا ابزار دیگری لازم است؟

بیش از حد هر چیز بد. مشکلی که برای بازاریابان اینترنتی جدید وجود دارد این است که بسته به ابزارهای زیادی با فرض اینکه همین امر باعث برتری آنها خواهد شد. در واقع ، این برعکس است که قبلاً مشاهده شده است. منابع بیشماری همه آنها را فلج می کند تا بیکار شوند. در حال حاضر ، در واقع به دو ابزار بالا پایبند باشید (نگاه کنید به: شماره 15 و همچنین شماره 16) آنها قطعاً تمام داده های لازم برای ادامه حرکت در بهترین مسیر را در اختیار شما قرار می دهند.

نتیجه

آیا داری. 19 راه برای افزایش بازدید به بازاریابی شرکت های وابسته و کسب درآمد.

امیدوارم از آن استفاده کنید

موفق باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا