دنیای وب

استراتژی های بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به ترافیک هدفمند فوری است. PPC شگفت آور است زیرا به شما اجازه می دهد بسیاری از کارها را با سهولت انجام دهید. می توانید شرکت های وابسته ، صفحات فرود آزمایشی ، صفحات فروش آزمایشی ، تغییرات کلمات کلیدی آزمایشی برای هدف یابی SEO و موارد دیگر ایجاد کنید. این یک روش عالی برای تبلیغات آنلاین محصولات است و از لحاظ منحصر به فرد است که می تواند سریع نتیجه بگیرد.

دو موتور جستجوی بزرگ PPC Google Ads و Microsoft Ads هستند. Google Ads بزرگتر است (زیرا متعلق به Google است) و Microsoft Ads متعلق به Bing است. بیشترین میزان بازدید خود را از Google Ads دریافت خواهید کرد ، اما Microsoft Ads می تواند از ترافیک با کیفیت بالا نیز برخوردار شود. شما فقط می خواهید در مورد هدف قرار دادن کلمه کلیدی ، بودجه و هزینه هر کلیک (CPC) برای کلمه کلیدی خود بیشتر بدانید.

من می دانم که به خاطر سپردن این کلمات اختصاری و اصطلاحات سخت است ، اما من به شما اطمینان می دهم که آنها بسیار ساده هستند. پرداخت به ازای هر کلیک بسیار جالب است زیرا به شما امکان می دهد پیش بینی کنید چه نتیجه ای می توانید بگیرید. اگر از قبل حساب های کسب و کار خود را می دانید و در شبکه های پرداخت به ازای هر کلیک نتایج مشخصی می گیرید ، می توانید برخی از جنبه های تبلیغات خود را تغییر دهید تا اعداد به نفع شما کار کنند.

اما تعداد زیادی موتور جستجو دیگر وجود دارد که به ازای هر کلیک پرداخت می کنند. اکنون باید بدانید که من معمولاً سایر شبکه های PPC را توصیه نمی کنم. دلیل اصلی این امر مترادف با کلیک تقلبی و ترافیک ضعیف است. خواهید دید که CPC کلمات کلیدی به طرز شگفت انگیزی ارزان تر از Google Ads و Microsoft Ads است. اگرچه ممکن است برای هر بار کلیک برای یک کلمه کلیدی خاص در Google و Microsoft Ads ، 1 تا 3 دلار بپردازید ، اما در شبکه های سطح پایین PPC ، برای هر کلمه کلیدی همان 5-10 سنت پرداخت کنید. انتظار نداشته باشید با این شبکه ها نتایج خوبی بگیرید.

تنها زمانی که این شبکه ها از ترافیک خوبی برخوردار هستند این است که موارد غیرقانونی را تبلیغ می کنند. این همان چیزی است که من قصد دارم از نظر کم کردن شبکه های PPC دیگر مورد توجه قرار دهم ، اما این چیزی است که شما باید قبل از شروع سرمایه گذاری صدها (یا هزاران دلار) در این برنامه های دیگر بدانید. ممکن است با خود بگویید: “وای ، من در این شبکه های دیگر هیچ رقابتی ندارم!” اما باید بدانید که هیچ رقابتی ندارید زیرا هیچ کس دیگری که می داند چه کاری انجام می دهد نمی داند از آن سایت ها دوری کند.

شما در برابر خود پیشنهاد دهید. هر بار ضرر خواهید کرد. شما پول خود را در شبکه های PPC درجه پایین سرمایه گذاری خواهید کرد و متقاعد شده اید که اگر فقط برخی از جنبه های تبلیغات خود را “اصلاح” کنید ، منجر به فروش و فروش خواهید شد. متأسفانه ، این اتفاق نخواهد افتاد. شما می توانید هر چقدر که می خواهید چیزهای کوچک را تغییر دهید ، اما قادر به دریافت هدایت و فروش مورد نظر خود نخواهید بود. بنابراین بهتر است اگر به تبلیغات Google و تبلیغات Microsoft پایبند باشید و مطمئن شوید که ریاضیات در کسب و کار شما با پیشنهادات کلمات کلیدی مورد نظر شما کار می کند.

پس از ورود به Google Ads و Microsoft Ads ، چه نوع استراتژی هایی را باید اجرا کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را داشته باشید؟ خوب ، من به شما نکاتی را می دهم که می توانید با استفاده از آنها نسبت به رقبای خود برتری کسب کنید. بیایید با این نکته اول شروع کنیم. این همان چیزی است که من هنگام انجام بازاریابی متفاوت شامل بازاریابی از طریق ایمیل با آن برخورد کردم:

1) کشورهای هدف ردیف 1

اگر در سراسر دنیا فروش می کنید ، منطقی نیست که به مخاطبی که توانایی مالی خرید محصولات شما را ندارد ، بفروشید. همچنین ، اگر زبان اصلی شما انگلیسی است ، می خواهید مشتریان بالقوه شما بتوانند انگلیسی صحبت کنند. بنابراین ، شما می خواهید 5 کشور برتر را با بیشترین توانایی مالی برای خرید و همچنین انگلیسی صحبت کنید. این کشورها عبارتند از: ایالات متحده آمریکا ، انگلیس ، کانادا ، نیوزیلند و استرالیا.

حالا اشتباه نکنید ، نمی گویم که اینها تنها کشورهایی هستند که انگلیسی صحبت می کنند و توانایی مالی خرید دارند. بسیاری از افراد در کشورهای جهان این معیارها را دارند ، اما این پنج کشورهایی هستند که می خواهید برای اثربخشی کلی کمپین هدف قرار دهید. من سعی نمی کنم به کشورهای دیگر بی احترامی کنم ، اما اگر می خواهید در واقع نتایج خوبی بگیرید ، باید به این 5 کشور پایبند باشید. در اینجا یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی پرداخت هر کلیک وجود دارد:

2) همه کلمات کلیدی خود را در یک گروه تبلیغات قرار ندهید

بهتر است چندین کمپین داشته باشید و از همه مهمتر ، بیش از یک گروه تبلیغاتی. من شخصاً باید دو مجموعه از کلمات کلیدی PPC را پیشنهاد بدهم. من آن دسته از کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهم که بین 1 تا 1.50 دلار است و سپس مجموعه دیگری از کلمات کلیدی با قیمت 0.50 تا 0.75 سنت پیشنهاد می دهند. من این کار را انجام می دهم زیرا متوجه شده ام که گروه کلمات کلیدی با هزینه بالاتر به نظر من بهتر می رسد و گروه کلمات کلیدی با هزینه کم نیز به خوبی تبدیل می شوند – اما نه به اندازه کلمات کلیدی با هزینه بالاتر.

بنابراین برای گروه کم هزینه ، کلیک های بیشتری دریافت می کنم ، اما نرخ تبدیل کمتر است. برای جبران این ، من هزینه این کلمات کلیدی را کاهش می دهم تا بتوانند برابر با همان نرخ تبدیل کلمات کلیدی با هزینه بالاتر باشند. افراد دیگر دلایل خاص خود را برای ایجاد چندین گروه تبلیغاتی برای همان کمپین دارند. با شروع ، دلایل خاص خود را نیز خواهید داشت. این همان کاری است که من انجام می دهم و به نظرم این بهترین نتیجه را برای من دارد. این آخرین نکته PPC من است که می خواهم به شما بدهم:

3) هرگز پیشنهاد کلمات کلیدی مطابقت گسترده را ندهید

هرگز با شرایط کلمات کلیدی تطبیق گسترده مناقصه نکنید. Broad به معنای پیشنهاد قیمت یک کلمه کلیدی خام است. به عنوان مثال ، اگر می خواهم کلمه کلیدی “لاستیک دوچرخه” را پیشنهاد بدهم ، در اینجا انواع کلمات کلیدی که مطابقت گسترده ، مطابقت عبارت و مطابقت دقیق دارند استفاده می شود:

مسابقه گسترده: لاستیک دوچرخه

مورد تطبیق: “قاب دوچرخه”

مطابقت کامل: [bicycle tires]

وقتی برای کلمات کلیدی منطبق گسترده پیشنهاد می دهید ، برای هرگونه جستجوی جستجو که حاوی کلمات “دوچرخه” و “لاستیک” است ، روی تبلیغات خود کلیک خواهید کرد. این یک روش واقعا بی عیب و نقص برای ضربه زدن به بودجه و از بین بردن مبارزات انتخاباتی شماست. تجربه من این بوده است که عبارت متناسب با کلمات کلیدی برای من بهتر کار می کند.

کلمات کلیدی مطابقت دقیق عالی هستند ، اما بسیار گران قیمت و بسیار رقابتی هستند – و لزوماً تضمین کننده فروش یا تبدیل مشتری بالقوه در هنگام پیشنهاد قیمت نیستند.

این سه استراتژی بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک نکاتی است که باید قبل از صرف یک پنی هزینه تبلیغات به خاطر داشته باشید. توصیه های من را دنبال کنید و در مسیر درست موفقیت قرار خواهید گرفت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا