دنیای وب

استراتژی های بازاریابی چند سطح خلاق

آیا تا به حال به خود فکر کرده اید: باید راهی بهتر برای این کار وجود داشته باشد. چیزی از دست رفته است – آیا نمی تواند آنقدر دشوار باشد؟ پس از تهیه لیستی از دوستان و خانواده خود ، تعیین تاریخ ، گفتگو با دوستان ، خانواده و غریبه های بی علاقه ، سرانجام به بن بست می رسید و از خود می پرسید که آیا این واقعاً م worksثر است؟

ناامیدی شما در نتیجه تلاش برای خرید انبوهی از استراتژیها و ابزارهای بازاریابی چند سطح ، شما را به بدهی سوق می دهد که نوید یک درمان جادویی برای بیماریهای پیش بینی شما را می دهد. شاید شما هنوز آنجا نباشید و تازه سفر خود را آغاز می کنید ، امیدوارم این مقاله “به موقع” به شما برسد تا مجبور نشوید آنچه را که باید انجام می دادم را دنبال کنید.

در اینجا یک واقعیت اساسی وجود دارد که سالها ناامیدی شما را از بین خواهد برد. تقریباً هر آنچه در مورد ایجاد یک پروژه بازاریابی شبکه ای آموخته یا شنیده ام ، یک مدرک لیسانس خالص است! به همین دلیل است: در این صنعت یک مورد واقعی رانندگی کور افراد نابینا داریم. بازاریابی شبکه ای از این نظر بسیار منحصر به فرد است که تنها فرصت شغلی است که در چنین مقیاس عظیمی برای عموم مردم به بازار عرضه شده است.

به طور متوسط ​​روزانه به آمریکایی ها گفته می شود که می توانند بدون هیچ تجربه قبلی و بدون هیچگونه تجربه قبلی ، به سرعت وارد این امر شوند و در عرض 6 ماه بکشند!

به عنوان مثال ، در وب سایت یک شرکت معروف تغذیه ، به توزیع کنندگان بالقوه گفته می شود که “برای موفقیت نیازی نیست که حرفه ای باشی!”

این پیام خود تخریبی است که تبلیغ می شود و در نتیجه 95٪ از افرادی که در بازاریابی شبکه ای فعالیت می کنند هیچ پایه و اساسی در تکنیک های فروش موثر یا شیوه های خوب کسب و کار ندارند.

یادگیری حقیقت محکم در مورد استراتژی های بازاریابی چند سطحی یک امر مطلق است! دانستن اینکه پاسخ های معمولی شما را به ماه ها و سال ها سرخوردگی و فرسودگی نهایی می کشاند.

چند استراتژی و تکنیک بازاریابی چند سطحی که در واقع برخی از مبانی فلسفه اصلی فروش را دارند منسوخ شده و کاملاً بی اثر هستند. ممکن است برای شما خوب باشد – اگر سال 1984 بود – اما در جامعه مدرن امروز ، این نوع تاکتیک های ابتدایی شما را ذبح می کند.

بازاریابی شبکه ای لازم نیست آنقدر دشوار باشد. استفاده از تکنیک های اشتباه – مانند تلاش برای وارد کردن میخ مربع در سوراخ دایره ای – کار را دشوار می کند.

آخرین اسراری که می توانند تغییری در تجارت شما ایجاد کنند چیستند. سلام ، این یک سوال عادلانه است. جذب سرنخ ، پر کردن خط لوله خود با افراد جدید هفته به هفته ، نوع موفقیت مالی مورد نظر شما را ایجاد می کند.

مهم است که بدانید کارهای خاصی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از موفقیت خود انجام دهید. یادگیری استراتژی های جدید بازاریابی چند سطح کاملاً ضروری است! در اینجا نکاتی آورده شده است که می توانند در آینده به شما کمک کنند.

• هیچ کس سزاوار وقت شما نیست تا به آنچه شما ارائه می دهید علاقه نشان دهد و اطلاعات بیشتری بخواهد. تا زمانی که آنها فعالانه به دنبال راه حلی برای مشکل خود نباشند ، به دنبال هیچ احتمالی نباشید.

• هیچ گلوله نقره ای وجود ندارد که شما را به یک ضربه فوری تبدیل کند. یادگیری و اجرای استراتژی های خوب بازاریابی چند سطحی به زمان و تلاش نیاز دارد.

• قول دروغی را که می گوید: “فقط بپیوندید ، ما آن را برای شما می سازیم ، باور نکنید و از آن استفاده نکنید. مالکیت کسب و کار خود را بپذیرید ، اتکا به وعده های دروغین فقط منجر به وابستگی متقابل و در نهایت شکست می شود.”

سیستم های بازاریابی خودکار برای موفقیت در تجارت ضروری هستند – اما آنها نمی توانند همه کارها را برای شما انجام دهند. آنها فقط درهای ارتباطی را باز می کنند که در آن می توانید ایجاد یک رابطه را شروع کنید.

اینها تنها چند استراتژی بازاریابی چند سطحی است که می توانید در تلاشهای بازاریابی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید ، شما لازم نیست که برای شروع خوب باشید اما باید خوب باشید. شروع کار و ارتباط با منابع و ابزارهایی که به شما کمک می کنند ، عناصر اصلی برای آینده ای موفق در این صنعت هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا