دنیای وب

استراتژی های بازاریابی HVAC

آیا شما از فروش اجاق گاز و تهویه مطبوع رنج می برید زیرا از همان روش های بازاریابی قدیمی استفاده می کنید؟

سی سال پیش در این صنعت ، پیمانکاران به مراتب کمتر و رقابت بسیار کمتری وجود داشتند ، اما امروز این یک داستان بسیار متفاوت است. شکایتی که تقریباً از هر پیمانکار می شنوم این است: “پیمانکاران بیش از حد زیادی وجود دارند که نمی توانند حاشیه خوبی ایجاد کنند.”

آنها همچنین می گویند که از نوع نهادی بازاریابی که به آنها پیشنهاد شده است ناراضی هستند – “این باعث نمی شود تلفن زنگ بخورد.”

بعدش چی شد؟

77٪ از پیمانکاران بیش از نیمی از پول بازاریابی خود را در صفحات زرد خرج می کنند و 81٪ آنها تبلیغات خود را با کیفیت “عادلانه یا ضعیف” طبقه بندی می کنند.

به این واقعیت اضافه کنید که روزنامه ها ، رادیو ، نشریات و حتی برخی از بازاریابی مستقیم تقریباً به اندازه آنها مؤثر نیستند ، همه اینها به این امر می افزاید …

زمان آن رسیده است که مجموعه جدیدی از استراتژی های بازاریابی را بر اساس بهترین شیوه های فعلی بازاریابی موفق اتخاذ کنید! وقت آن است که روی یک برنامه بازاریابی مستقیم بسیار مؤثر و جامع تمرکز کنید که در صورت نیاز به راه حل های گرمایشی ، تهویه و تهویه مطبوع ، مصرف کنندگان را به خود جلب کند …

وقت آن رسیده است که تلاش های خود را به استراتژی های جدید بازاریابی HVAC تبدیل کنیم!

من به عنوان یک متخصص کهنه کار در صنعت HVAC به مدت 27 سال ، من تغییرات بسیاری را در بازار HVAC تجربه کرده ام ، اما تنها چیزی که تغییر نکرده است ، نحوه بازاریابی محصولات و خدمات ما است.

بنابراین ، چرا تغییر در حال حاضر مهم است؟

زیرا از نظر آماری 98٪ از کل کانادایی هایی که دارای رایانه متصل به اینترنت هستند برای یافتن آنچه می خواهند خریداری کنند از جمله جستجوی همه راه حل های HVAC به یک موتور جستجوگر اینترنتی می روند. با این حال ، تنها 36٪ از شرکتهای کانادایی هر نوع بازاریابی آنلاین را انجام می دهند. در بین 36٪ ، کمتر از 1٪ این کار را به صورت مؤثر انجام می دهند!

وب سایتهای فعلی HVAC چیزی جز بروشورهای آنلاین نیستند که باعث افزایش تجارت نمی شوند زیرا آنها به بهترین استراتژی های بازاریابی آنلاین پایبند نیستند. برنده شدن استراتژی های بازاریابی آنلاین عبارتند از: تحقیق در بازارهای بسیار هدفمند ، آوردن آن بازدیدها به طور مستقیم به سایت های نمایندگی های ما و سپس تبدیل آن بازدیدها به سرب و فروش.

نمایندگان به استراتژی های بازاریابی اتوماسیون HVAC نیاز دارند که به طور خودکار انجام می شوند تا جایی که دائماً مشتریان جدید را جذب می کنند و همچنین مواد بازاریابی را به مشتریان موجود تحویل می دهند. همه این موارد را می توان با استفاده صحیح از بهترین تکنیک های بازاریابی آنلاین بدست آورد.

مثلا؛ حتی اگر صاحب خانه برنامه سالانه نگهداری تجهیزات را داشته باشد ، او علاوه بر هزینه نگهداری سالانه بین 650 دلار – 750 دلار هزینه می کند. به همین دلیل ، مهم است که بازرگانان در تماس مداوم با مشتریان خود باشند تا پولی که خرج می کنند به گاوصندوق بازرگانان برود.

بعد از سالها فعالیت در زمینه HVAC و تجربه کارهایی که دست اول پیمانکاران برای رشد مشاغل خود ندارند ، تصمیم گرفتم یک راه حل موفق ارائه دهم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا