دنیای وب

استراتژی های فروش و فروش متقابل تجارت الکترونیکی که واقعاً کارساز هستند

زنده شدن و صلیب فروشی این یک استراتژی فروش بسیار مثر است که از مدت ها قبل از آغاز به کار این اصطلاحات مورد استفاده بوده است. خرده فروشان آجر و ملات همیشه از آن استفاده می کنند و این استراتژی در فروشگاه های آنلاین بسیار موثر است. چرا؟ با توجه به تمام داده ها و تجزیه و تحلیل ها ، می توانید با الگوریتم های قدرتمند اطلاعاتی در مورد بازدید کننده ایجاد کنید که پس از دسترسی بازدید کننده به سایت تجارت الکترونیکی شما ، فعالیت های کاربر را ردیابی می کند.

با این حال ، آنچه تاجران به ندرت فراموش می کنند این واقعیت است که این استراتژی ها به خوبی اجرای آنها هستند.

این پست را تا انتها بخوانید تا بهترین افزونه Upsell و Cross-sell موجود برای 5 بهترین راه حل تجارت الکترونیکی CMS را پیدا کنید.

بیایید با درک اصول شروع کنیم

عملیات فروش و مکمل چیست؟

فروش بالا مثالی است که در آن فروشنده خریدار را ترغیب می کند تا نسخه بهتری از کالایی را که توسط یک خریدار در حال بررسی یا لیست کوتاه است خریداری کند ، در حالی که در فروش متقابل ، فروشنده از خریدار دعوت می کند محصولات اضافی مرتبط با خرید محصول مورد نظر را در نظر بگیرد – تلاشی برای خرید عمده ، نسبت به به نوبه خود ، ارزش سبد خرید مشتری را افزایش می دهد.

چرا فروش بیش از حد و فروش متقابل برای تجارت الکترونیکی مهم است

پاسخ مستقیم افزایش فروش است.

آنچه واقعاً باید در اینجا درک شود این است که این استراتژی ها برای پاکسازی سهام شما و دریافت سفارشات بی شمار نیستند. این موارد وقتی به مشتریان کمک می کنند تا با کمک به آنها در به حداکثر رساندن ارزش پول ، برنده شوند ، بسیار مثر هستند.

اگر به درستی انجام شود ، می تواند:

  1. حفظ مشتری را افزایش دهید.

  2. میانگین سفارش و ارزش مشتری با گذشت زمان افزایش می یابد.

  3. افزایش خریداران مکرر.

  4. بازاریابی دهان به دهان را افزایش دهید.

  5. و از همه مهمتر افزایش فروش

طبق معیارهای بازاریابی ، فروش به مشتریان فعلی 50٪ آسان تر از فروش به مشتریان جدید است.

این همه چیز درمورد متقاعد کردن ، حفظ و فروش مشتریان فعلی شما هنگام تبدیل مشتریان جدید به این چرخه است.

5 نکته برای انجام درست آن

چه تصمیم به فروش داشته باشید ، چه به فروش اضافه کنید ، یا هر دو ، مهم این است که این کار را به روش صحیح انجام دهید. از آن به عنوان ابزار فروش استفاده نکنید ، در عوض از آن برای ارائه تجارب برتر مشتری استفاده کنید.

مشتریان تنها ناامید می شوند اگر تعداد مراحلی را که برای خرید یک محصول برمی دارند با تبلیغ غیر ضروری گزینه ها یا ترکیبات بی شماری افزایش دهید ، ناامید خواهند شد. در حالی که اگر الگوها / علایق خرید آنها را تجزیه و تحلیل کنید و مواردی را که ممکن است از دست داده باشند ، توصیه کنید ، واقعاً تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

گراهام نورتون “مدیر ویرایش مشاوره اقتصادی” به طور موثر در پست وبلاگ خود خلاصه کرد که چگونه Godaddy و VistaPrint با ارائه 10 مرحله افزایش فروش و فروش متقابل قبل از اینکه مشتری در واقع پرداخت کند ، صندوق های خود را با Upsells و فروش متقابل بهم ریخت.

قبل از تنظیم فروش یا فروش متقابل این پنج قانون کلی را دنبال کنید:

  1. فروش یا فروش کلی متقابل اصلی و معقول را در زمان بروز آن نشان دهید. به عنوان مثال ، اگر مشتری به دنبال خرید تلفن همراه جدید است ، فروش متقابل محافظ صفحه نمایش / قاب گوشی می تواند ایده خوبی باشد. از طرف دیگر ، اگر مشتری تلفن های همراه خود را در محدوده قیمت 500 دلار جستجو کند و تلفنی را با پیکربندی سخت افزار قدیمی در سبد خرید خود اضافه کند ، می توانید تلفن بهتری به فروش برسانید. ایده باید ارائه تجربه بهتر مشتری به جای توصیه های ارزان قیمت باشد که مشتری می تواند از آنها استفاده کند.

  2. شخصیت های مشتری را برای ارائه پیشنهادات مرتبط آماده کنید. با این کار می توانید مخاطبان خود را در دسته های مختلف شخصی دسته بندی کنید و سپس پیشنهادات خود را بر اساس آن ارائه دهید. فروش بیش از حد و فروش متقابل بدون واقعیت های از قبل تجزیه و تحلیل شده موفق نخواهد شد.

  3. همیشه در حین فروش یا فروش متقابل ، مقداری زمینه با افزودن شرح کوتاه دو خطه دلیل پیشنهاد خود اضافه کنید. این باعث ایجاد حس شناخت در مشتری می شود که وب سایت خود را انجام داده اید و درک می کند مشتری چه می خواهد و به او در خریدهای بهتر کمک می کند.

  4. برای توصیه به خرید عمده از تکنیک های فروش مکمل اغلب در صفحه پرداخت استفاده کنید. این مزیت خرید غیرضروری را فراهم می کند. از طرف دیگر ، وی پیشنهاد داد فروش قبل از انتخاب کالایی توسط مشتری افزایش یابد زیرا این امر تجربه مشتری در حذف محصول از سبد خرید و سپس افزودن مجدد کالای جدید را از بین نمی برد.

  5. همیشه قیمت نهایی را زیر 25٪ از ارزش خرید اصلی مشتری نگه دارید. مطالعات نشان می دهد اگر ارزش نهایی سبد خرید شامل کالاهای فروخته شده یا رد و بدل شده از 25٪ ارزش اصلی سبد خرید بیشتر شود ، مشتری یا پیشنهادها را نادیده می گیرد یا به سادگی سبد خرید خود را کنار می گذارد.

از این برنامه های افزودنی برای 4 بهترین راه حل CMS تجارت الکترونیک استفاده کنید:

  1. Magento – محصولات مرتبط با خودرو از MagePlaza (مجوز مادام العمر 199 دلار)

در حالی که Magento (یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوای تجارت الکترونیکی موجود در بازار) از قبل گزینه راه اندازی دستی و فروش غیر متقابل را دارد ، پلاگین مربوط به محصول خودکار Mageplaza با استفاده از قوانین از پیش تعریف شده برای ایجاد ارتباط بین محصولات ارائه شده و موارد مرتبط ، آن را یک گام فراتر می برد. ارتباط. توانایی تنظیم قوانین نامحدود برای هر محصول ، این محصول را به عنوان یک الزام ضروری برای فروشگاه شما ایجاد می کند ، اگر به دنبال یک موتور توصیه برای تولید محصول خود هستید.

  1. Shopify – محصول Upsell از BOLD APPS (9.99 دلار – 59.99 دلار در ماه)

Product Upsell یکی از موفق ترین برنامه های Shopify برای تنظیم Upsells در وب سایت Shopify است. با بیش از 500 بازبینی ، این برنامه دارای ویژگی هایی است و به شما امکان می دهد پیشنهادات مربوط به فروش و محصولات اضافی را بر اساس محتوای سبد خرید مشتری ، ارزش کل سبد خرید یا حتی گروهی تنظیم کنید.

  1. ووکامرس – زنبورداری کت و شلوار بازاریابی خودکار (رایگان)

با بیش از 3000 بارگیری فعال و بیش از 238 بررسی مثبت ، Beekting یک مجموعه اتوماسیون بازاریابی کامل است که به شما امکان می دهد فروش و فروش متقابل مربوطه را برای هر محصول تنظیم کنید. علاوه بر این ، این افزونه به شما امکان می دهد بازی های فروش ، آخرین مرحله برای افزایش فروش و عملکرد توصیه هوشمند خودکار برای ارائه تجربه برتر مشتری ، را تنظیم کنید.

  1. BigCommerce – فروش نامحدود توسط Unlimited Upsell (رایگان – 59.95 دلار)

8Upsells تیمی است که به ارائه راه حل های فروش گسترده و چندبرابر اختصاص دارد. پلاگین BigCommerce آنها جواهرات تجار است. راه اندازی آن آسان تر است و فروش نامحدودی از جمله تبلیغات مختلف بر اساس شرایط مختلف را فراهم می کند. با بیش از 60+ بررسی مثبت ، شکی نیست که این برنامه افزودنی بسیار مورد توجه جامعه BigCommerce است.

نتیجه

یک فروشگاه تجارت الکترونیکی همیشه با هدف افزایش فروش و سفارشات هدایت می شود. با توصیه های شخصی شده که نیازهای مشتری را در چشم انداز دارید ، می توانید درآمد خود را افزایش دهید ، مشتری بیشتری تولید کنید و تجربه بهتری را ارائه دهید. یک زمینه فنی قوی در کنار آن ایجاد کنید تا مشتریان و فروش خود را با کمک بهترین توسعه دهندگان وب سایت تجارت الکترونیکی در هند به طور موثر مدیریت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا