دنیای وب

استراتژی های پیام فروش برای بازاریابان جدید دیجیتال

بیایید در مورد ایجاد یک نامه فروش برای محصول خود صحبت کنیم. وقتی برای اولین بار شروع می کنید ، نمی دانید چگونه نامه فروش بنویسید. اگر تازه کار را شروع کرده اید ، نمی دانید چگونه محصولی را ایجاد کنید ، اما انجام این کار بسیار ساده است.

ساخت محصول چیزی است که می توانم در نیم ساعت و 45 دقیقه به آن آموزش دهم. شما فقط طرح کلی محصول خود را تعریف می کنید ، میکروفون خود را عملی کرده و از طرح کلی شروع به تدریس می کنید. و شما محصولی دارید! با این حال ، یادگیری نوشتن یک نامه فروش خوب و جذاب ممکن است 3 ماه یا 6 ماه در سال طول بکشد. 5 سال طول می کشد تا آنها به مکانی برسند که بتوانند یک نامه فروش زیبا و جذاب بنویسند.

اینها سالها کار است. یادگیری نوشتن کلمات. یاد بگیرید که بنویسید یاد بگیرید که چگونه آن را بنویسید. بدیهی است اگر پیشینه شما نوع دیگری از فروش باشد ، نوشتن نسخه ها بسیار آسان تر خواهد بود.

آنچه من پیدا می کنم ، ساده ترین کاری که افراد مبتدی می توانند هنگام تولید محصولات اولیه خود انجام دهند ، این نیست که سعی کنند نامه فروش خود را بنویسند. در عوض ، برای استفاده از برنامه.

یکی از استدلال های اساسی اساسی در اینجا برای مردم این است که آنها دقیقاً آنچه را که می خواهم بگویم نخواهند گفت. این همه چیز را در مورد محصول من نخواهد گفت. برنامه Sales Letter قادر خواهد بود تا آنجا که می خواهید به آنها بگویید. از آنجا که قطعاً می توانید تمام زبان ها را شخصی سازی کنید. اما یکی از کارهایی که من این کار را برای مبتدیان انجام می دهم نوشتن نامه های فروش این است که وقت زیادی را صرف گفتن همه چیز در مورد محصول خود بجای سایر کارهایی کنید که نامه فروش باید انجام دهد.

تجربه من نشان داده است که شما نسبت به یادگیری نحوه کپی و نوشتن در ماه اول زمان بسیار بهتری دارید. حالا ، من می خواهم روشن باشم. اگر قصد دارید تمام وقت خود را در بازاریابی اطلاعات بگذرانید یا اینکه بیشتر از تمام وقت در بازاریابی اطلاعات زندگی کنید ، باید یاد بگیرید که نسخه خوبی را بنویسید. حالا ، واقعاً فکر می کنم حتی اگر می خواهید از هر کاری که انجام می دهید برون سپاری کنید ، من واقعاً فکر می کنم شما شخصاً باید یاد بگیرید که یک نسخه خوب را بنویسید. حتی اگر بیشتر نسخه خود را نخواهید نوشت. اگر می دانید چگونه این کار را انجام دهید ، می توانید نسخه ای را که کسی به شما ارائه می دهد رتبه بندی کنید. می توانید یک نویسنده کپی استخدام کنید تا یک نسخه برای شما بنویسد ، بروید و آن را بخوانید. آن را ارزیابی کنید اگر آن را ندانید قادر به انجام این کار نخواهید بود. بنابراین ، در طولانی مدت ، من فکر می کنم شما نیاز به یادگیری نوشتن متن را دارید.

در کوتاه مدت ، این همان چیزی است که در مورد آن است ، زیرا شما می خواهید به سرعت این محصولات را بیرون بیاورید. من فکر می کنم شما باید از نرم افزار استفاده کنید.

یکی از راه های یافتن این برنامه جستجوی “برنامه پیام فروش” در موتور جستجو است. من این را توصیه نمی کنم. از آنجا که در حال حاضر برنامه های بسیاری وجود دارد ، جای خالی ، آدرس و همه بخش های مختلف پر شده است و عمدتاً در تجربه من از عبارات فروش عادی استفاده می کند و مواد خاص زیادی را پر می کند و من دوست ندارم چقدر از این برنامه به نظر برسد.

بنابراین ، من یک زوج را توصیه می کنم که به شدت به آن اعتقاد دارند. این برنامه پیام فروش Brett McFall است. من پیوندی برای شما ندارم ، شما به معنای واقعی کلمه در حال جستجوی برت مک فل هستید.

مریلین سندرز بسیار عالی است. من مشتری دارم که از این استفاده کرده و یک پیام عالی برای فروش ایجاد کرده است.

این دو موردی است که من توصیه می کنم ، مطمئنا چیزهای خوب دیگری نیز در آنجا وجود دارد ، اما این دو مورد من تجربه شخصی دارم.

وقتی برای اولین بار شروع کردم ، نسخه های زیادی را نوشتم که با برت مکفال خوب تبدیل شدند. فکر نمی کنم از مارلین استفاده کردم ، ممکن است مالک مارلین باشم ، اما نمی دانم از مارلین استفاده کردم. با این حال ، من کارهایی را مشاهده می کنم که مشتری اخیراً با استفاده از این نرم افزار نامه فروش زیبایی ایجاد کرده است. این همان چیزی است که من توصیه می کنم

حالا برای طولانی مدت، یاد بگیرید که نامه های فروش خود را بنویسید. توصیه می کنم به کارشناسی ارشد نوشتن رونویسی مراجعه کنید. من واقعا. توصیه می کنم استادانی را در زمینه نوشتن و مطالعه رونویسی پیدا کنید. من کسی را در اینجا توصیه نمی کنم. فکر نمی کنم بهترین راه برای یادگیری رونوشت مطالعه فقط از یک نفر باشد. من واقعاً فکر می کنم شما نیاز به گذراندن چندین دوره ، مطالعه حروف فروش عالی در آنجا ، تمرین نوشتن ، تمرین ، تمرین و تمرین دارید. همه با هم کار می کنند فکر نمی کنم یک دوره متناسب با همه وجود داشته باشد ، یادگیری 90 روزه ، چگونگی نوشتن نامه های فروش بزرگ ، ترغیب بسیار عالی در آنجا ».

این یک عقیده است. این اعتقاد من است. دو باور وجود دارد که من این عقیده را دارم. شماره 1 تجربه شخصی من است. شماره 2 تماشای پیشرفت افراد در هنگام نوشتن نسخه های خود. افرادی که بهترین عملکرد را دارند. اگر به نویسندگان بزرگ نویسنده نگاه کنید ، بسیاری از آنها از نقاط مختلف ، بسیاری از آزمایش و خطا را مطالعه کرده اند. و همینطور این کار را کردند

بنابراین به طور خلاصه ، امروز برای شروع کار ، از نرم افزار استفاده کنید. سپس یاد بگیرید که با مطالعه و ورزش به مرور زمان نسخه خود را بنویسید.

نوع دیگر صفحه فروش که اخیراً بسیار محبوب شده است ، صفحه فروش فیلم است و افراد زیادی از صفحه فروش فیلم استفاده می کنند. آنها ادعا می کنند با صفحه فروش ویدیو نرخ تبدیل بالاتری دارند. نکته جالب در مورد صفحه فروش ویدیو این است که ایجاد مدت زمان زیادی طول نمی کشد. اگر می خواهید خودتان چیزی بسازید. با این وجود فرمولی وجود دارد که برای رسیدن به این هدف باید دنبال شود. افراد مختلفی هم اکنون این روند را می دانند. اگر فکر می کنید رایان دس در این زمینه دوره ای دارد – اطلاعات وی کاملاً خوب است.

به شخصه ، من هرگز از پیام های فروش فیلم استفاده نکرده ام و یک شرکت بازاریابی اطلاعات چند رقمی را اداره کردم. شما صدها نامه فروش زیادی انجام داده اید و کار می کند ، واقعاً کار می کند. من فکر می کنم مربوط به نسخه است ، نه “زنگ ها و بوق” و به همین دلیل من واقعاً فکر می کنم می توانید با پیام های ساده شروع کنید و وقت خود را بر روی تولید محصولات بیشتر ، اضافه کردن به یک برنامه ارگانیک یا آموزش و غیره متمرکز کنید. جریان نقدی ، این چیزی است که واقعاً مهم است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا